החברים שלנו נהנים מהנחות, צוברים נקודות, ומקבלים מתנות! התחברות/הצטרפות

משלוח מהיר חינם מעל 299 ₪ פרט למוצרי ריהוט

משלוח מהיר חינם מעל 299 ₪ פרט למוצרי ריהוט

בלוג

דף הבית » משחקים למוסדות חינוך

משחקים למוסדות חינוך

מעצבים את הילדים של מחר 

מוסדות חינוך עושות את עבודתן נאמנה, בכך שהן מחנכות, מעצבות, דואגות ומגבשות את הדור של המחר. במוסדות חינוך ישנו דגש רחב על החינוך והלמידה של התלמידים, בכל שלב ובכל גיל. (רלוונטי גם לגני חובה, גנים וגם לבית ספר יסודי). אז מה בנוגע לזמן הפנאי של הילדים? הזמן שנועד כדי לתת להם לפרוק אנרגיה ולהתשעשע עם עצמם ועם אחרים? כל מוסד חינוך יודע שזמן פנאי, גם לו יש חשיבות ומשמעות גדולה בהתפתחות של הילד\ה. 

זמן משחק הוא זמן חשוב

בין אם מדובר בתינוק בן חצי שנה או ילד בכיתה ב', הזמן הפנוי של הילדים במסגרת שלהם, לא פחות חשוב מאשר שאר היום שלהם. בזמן משחק הם מתגבשים, לומדים לעבוד ולשחק ביחד, רוכשים עצמאות מסויימת (במידה כמובן ותחת השגחה) ובעצם באמצעות המשחקים הנכונים, הם מחדדים את היכולות שלהם. לכן, יש ערך ברכישת ציוד למוסדות חינוך, שמכסה קשת רחבה של גילאים ומגדרים שונים. משום שבמוסדות חינוך יש טווח רחב של גילאים, התלמידים הינם שונים, חשוב משחקים למוסדות חינוך יהיו מותאמים לכל גיל, לכל מגדר ובעצם יהיה מגוון בכדי שיהיה רלוונטי לכל ילד או ילדה. 

משחקים למוסדות חינוך – חשוב לדעת 

ציוד למוסדות איכותי צריך לעבוד על מספר מיומנוית: פיתוח יכולות קוגנטיביות, פיזיות, עוזרות לפתח תקשורת, גיבוש, למידה, עצמאות ולהביא ערך מוסך לזמנו החופשי של הילד או הילדה. משום שיש צורך במגוון משחקים למוסדות חינוך, כדאי למצוא מקום שמספק משחקים רבים, בכדי שתוכלו לקבל הצעת מחיר טובה על כמות גדולה של משחקים ובכך לחסוך כסף. משחקים למוסדות יכולים להיות: חומרי יצירה ואומנות, משחקי חצר, משחקים ותעסוקה, משחקי יחיד ומשחקי קבוצה. ציוד למוסדות שמותאם לגילאים המתאימים של המוסד, יקדם את הילדים בזמן התפתחות קריטי. 

קינדר טויס – עולם שלם של חוויות ומשחקים לילדים 

בואו לחוות את המשחק! חנות צעצועים, בחרו את המשחק שלכם לפי:, גיל, מגדר, קטגוריות, מיומנות ומותג. אנו מזמינים אתכם להציץ בשאר האתר שלנו, להסתכל על ציוד למוסדות חינוך, בכל המוצרים שאנו מציעים. לכל שאלה, השאירו את הפרטים שלכם מטה, או שפשוט חייגו! 074-771-41-65, נשמח לשמוע מכם.

השאירו תגובה

0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריקהמשך בקניות
      חישוב משלוח
      החל את הקופון
      דילוג לתוכן