כללי

תחפושות לבנות לפורים – כל מה שצריך לדעת בדרך לבחירה מושלמת

החג השמח ביותר בשנה מתדפק על דלתנו ודורש מאיתנו להתארגן על תחפושות יפות לבנות.

וזה כידוע משימה מורכבת וקשה לכל הורה. הרי אנחנו ההורים צריכים לאהוב את התחפושת, הבת חייבת להסכים ולהתחבר, ולא אין על מה לדבר, וגם לשכנות, לחברות ולאחיות יש מה להגיד בנידון, וכל זה ממש לא עוזר לנו לבחור.

בשורות הבאות נדבר קצת על תחפושות לפורים לבנות, מתוך כוונה להפוך את הבחירה לפשוטה, מהירה ויעילה יותר.

תחפושות יפות לבנות לפורים – למה כל כך קשה לנו להחליט?

מישהו יכול להסביר לי מה כל כך מסובך בלקנות תחפושות לפורים לבנות? הרי שוק התחפושות בן זמנינו מוצף בהיצע מטורף, ומזמן לנו אין ספור אפשרויות וכיוונים, וגם המחירים סבירים לחלוטין.

ובכל זאת קניית תחפושות לבנות לפורים היא סיפור מעייף ומתיש בכל בית יהודי. יש לזה כמה סיבות:

  1. הרצון שלנו ההורים להפתיע ולהרשים את כולם, ולהשוויץ בפני כל העולם ואשתו עם התחפושת המיוחדת שיצרנו בעבור הבת המושלמת שלנו
  2. דרישות קפדניות של הבת שלנו, שיודעת לעמוד על שלה ומציבה לנו סטנדרטים נוקשים וגבוהים בהם צריכה לעמוד התחפושת המיועדת לה. זה אופייני יותר לבנות בגילאים הגדולים, אבל זה לא פוסח גם על בנות קטנות
  3. התחרות המטורפת בשוק התחפושות של בנות, במסגרתה מנסה כל אחת להתבלט בתחפושת יפה ומפתיעה, ולהיבדל כמה שיותר משאר הבנות המחופשות, מעלה את רף התחרות למקסימום, ומכניסה אותנו לסחרור בלתי נגמר של התלבטויות

ובקיצור, הסיבות הן רבות ומגוונות, אבל התוצאה היא אחת ומעצבנת: רכישת תחפושות לבנות לפורים זה חתיכת כאב ראש.

אז תכלס, איך בוחרים תחפושות לבנות לפורים?

דבר אחד בטוח. אף אחת מהבנות שלנו לא תגיע לפורים בלי תחפושת! השאלה היא רק כמה מהמורות נעבור בדרך, וכמה אי שקט נפשי נחווה עד שזה יקרה?

קבלו כמה טיפים שיהפכו את הבחירה של תחפושות לבנות לפורים לפשוטה וקלה יותר:

  • לדבר על זה כמה שיותר מוקדם

כדי להתכונן כמו שצריך ולהגיע מוכנים לזמן האמת תתרגלו לדבר הבא: על תחפושות לפורים לבנות מדברים כבר בערב לביבות של חנוכה. ככל שתקדימו את החשיבה ואת העיסוק בנושא, כך יהיה לכם יותר זמן להתלבט ולהתארגן, בלי לחוות לחץ מעיק.

  • תימנעו מהנחתות

אחת הטעויות היותר גדולות שאנחנו יכולים לעשות בהקשר של תחפושות לפורים לבנות, זה להחליט בינינו לבין עצמנו איזו תחפושת אנחנו מייעדים לבת שלנו ולבשר לה את זה כמשהו החלטי וסופי. מה שעשוי לקרות כתוצאה של זה, הוא שבמקרה הטוב היא לא תהיה מרוצה ותלך למסיבת פורים בעצבות גדולה. ושבמקרה הפחות טוב היא תפתח ב'מלחמת עולם' ותדרוש מאיתנו לשנות את ההחלטה כאן ועכשיו ולהתאים אותה לרצונותיה. אז נמצא את עצמו ברגע שאחרי האחרון הופכים את העולם כדי למצוא את התחפושת שתשביע את רצונה הרמוס של ביתנו.

במקום זה רצוי לשתף את הילדה בתהליך ההחלטה, להקשיב לה ולהביא בחשבון את הרצונות שלה. כך נוודא שיהיה לה פורים שמח. וגם שלא ניכנס לסחרור מתיש ברגע האחרון.

  • תעשו תיאום ציפיות

חשוב מאוד לנהל שיח כן ואמיתי ולתאם ציפיות עם הילדה שלנו לגבי התחפושת שהיא רוצה לפורים. במסגרת זו נסביר לה איזה מהרצונות שלה נוכל למלאות, ואיזה מהם לא יוכלו לקרות מסיבות כאלה ואחרות. בנות הן עם חכם, והן יודעות להבין מצוין מה אפשרי ומה פחות. כל מה שהן רוצות מאיתנו זה הבנה ותקשורת פתוחה וחופשית.

תיאום ציפיות לגבי תחפושות לבנות לפורים, יחסוך לכם הרבה עוגמת נפש וכאבי ראש, וגם ישמור על קשר כיפי ותקין ביניכם ובן הבת שלכם.

  • תקרקעו את הפנטזיות שלכם

לעיתים יש לנו איזה חלום גדול מאוד, לגבי התחפשות שאנחנו רוצים להכין לבנות שלנו, אבל אנחנו לא מצליחים להוציא אותו אל הפועל כי אנחנו אפילו לא יודעים מאיפה להתחיל.

לצורך כך חשוב לקחת את הדמיון הערטילאי שהתהווה לנו במוח ולפרוט אותו לפרוטות ממשיות וברות ביצוע. נכין רשימה ברורה ומפורטת של הרכיבים שאנחנו צריכים, ושל הפעולות הנדרשות כדי לגרום לתחפושת הגרנדיוזית להפוך למציאות.

דמיון מופשט אכן קשה להוציא לפועל, אבל תוכניות מפורטות דווקא פשוט לבצע.

קטגוריות פופולאריות של תחפושות לבנות חרדיות ודתיות:

כדי לעזור לכם לקבל השראה לתחפושות מיוחדות לבנות, הכנו לכם רשימה של הקטגוריות הפופולאריות ביותר של תחפושות לבנות:

תחפושות של נסיכות לבנות

תכלס כל בת היא סוג של נסיכה אצילית, אבל זה בא פחות לידי ביטוי בגינוני הלבוש היום-יומיים. פורים הוא אחלה הזדמנות לבנות הנסיכות שלנו, להתלבש ולהרגיש כמו נסיכה אמיתית.

תחפושת כלה לבנות

תחפושת של כלה זו אולי הפנטזיה הכי גדולה של כל בת מיום לילדתה. כל מה שהיא רוצה זה לעטות את עצמה בלבן-לבן הזה, ולהסתובב ברחבי העיר עם השמלה הפורחת הכי מרשימה ורחבה שיש. כל מי שראה בת מחופשת לכלה, ראה אושר בלתי נגמר וחיוך שאי אפשר למחוק מהפנים. מי היה מאמין שבסיטואציה הכול כך מאושרת הזו אין בכלל חתן😉

תחפושות מסורתיות לבנות

תחפושות מסורתיות לבנות מאוד אהובות על ילדות, במיוחד במגזר הדתי והחרדי אך לא רק. תחפושות אלו כוללות דמויות חשובות של נשים דומיננטיות מהתנ"ך או מהדורות המאוחרים יותר ביהדות. הדוגמה הטובה ביותר לתחפושת מסורתית היא איך לא: תחפושת של אסתר המלכה, הכוכבת המרכזית של נס פורים.

תחפושת סינית, יפנית או תאילנדית לבנות

אחד הרעיונות העיקריים בלהתחפש הוא לשנות את הזהות האמיתית ולהמיר אותה באחת אחרת ומרוחקת ככל האפשר מזו המקורית.

התרבויות הסיניות, היפניות והתאילנדיות רחוקות מאוד מהתרבות היהודית-ישראלית, וזו בדיוק הסיבה למה תחפושות לדמויות בנות התרבויות הלאה הפכו לכל כך פופולאריות ואהובות על בנות חרדיות ודתיות.

תחפושת של סינית, יפנית או תאילנדית, מבוקשת מאוד בקרב בנות, והיא אחלה כיוון לחשוב עליו.

תחפושת אחות לבנות

'אחות' היא דמות שכל בת פוגשת במרפאה השכונתית בתדירות די גבוהה, ואין ספק שהדמות הלבנה והאצילית הזו עושה עליהן הרבה מאוד רושם.

אז מה הפלא שבחג פורים בנות רבות מאוד רוצות להתחפש לאחות?

תחפושות לבנות חרדיות ודתיות לפורים – הכי שווה לרכוש ב'קינדר טויס'

כאן באתר הבית של 'קינדר-טויס' תמצאו תחפושות מקוריות ומיוחדות לבנות חרדיות ודתיות, במינימום מאמץ וזמן ובמקסימום נוחות ואיכות.

כל התחפושות לבנות שתמצאו אצלנו עדכניות ופופולאריות, והן מיוצרות על ידי החברות הטובות ביותר בתחום.

אז קדימה, בואו להתחפש איתנו ולהנות מפורים שמח ומבדח במיוחד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *