החברים שלנו נהנים מהנחות, צוברים נקודות, ומקבלים מתנות! התחברות/הצטרפות

משלוח מהיר חינם מעל 299 ₪ פרט למוצרי ריהוט

משלוח מהיר חינם מעל 299 ₪ פרט למוצרי ריהוט

בלוג

דף הבית » קיץ מרענן במיוחד – כך תבחרו בריכה ביתית

קיץ מרענן במיוחד – כך תבחרו בריכה ביתית

אין כמו אפשרות להתרענן בבריכה פרטית ביום שרבי מבלי לצאת בכלל מהבית, וימי הפנטזיה על חופשה שקטה וקיצית עומדים בפתח. אחד הפתרונות הזמינים שהורים יכולים להצטייד בהם לקראת ימי חופשת הקיץ היא בריכה ביתית – קטנה, נקייה ומהנה במיוחד. אז איך בוחרים את דגם הבריכה הנכון ביותר עבורכם? הנה כמה כללים בסיסיים:

  1. בחרו בריכה שתתאים בגודלה לשימוש הצפוי

האם הבריכה נועדה להיות במרפסת או בחצר? כמה ילדים ישחקו בה בו זמנית? האם היא נועדה רק לשכשוכים או שאתם רוצים שתהיה אפשרות ממש לשחות בתוכה? אם תענו על השאלות האלו מראש, תוכלו להגיע למעמד הקנייה כשאתם כבר יודעים בדיוק איזה גודל של בריכה אתם צריכים. כך גם תוכלו להגיע עם מידות משוערות בהתאם למרחב שיש בבית.

  1. חשבו מי הולך להשתמש בבריכה

אם הבריכה נועדה אך ורק לשעשוע של הילדים, וכלו לבחור בריכת צעצוע ביתית יחסית קטנה, ואולי כזו שמאובזרת במתקנים כמו מזרקה, מגלשה וכדומה. אם מדובר על בריכה שגם אתם ההורים תרצו לטבול בה, מומלץ לבחור בריכה ביתית גדולה יותר ופחות מצועצעת.

  1. ודאו שאם בוחרים בריכה שתוכלו למלא בה מים בנוחות

ישנן בריכות קטנות שקל למלר בעזרת דלי או ברז, אבל כשמדובר על בריכות גדולות יותר, כדאי שיהיה לכם צינור או מערכת מים מסודרת אחרת שתוכלו להשתמש בהם כדי למלא את הבריכה. רכישה של בריכה ללא מערכת מים מתאימה תביא לתסכול ולשימוש פחות תדר במוצר.

  1. בדקו את התקנים ורמת הבטיחות של הבריכה

עם כל הכבוד לכיף ולנוחות, אחד הקריטריונים החשובים ביותר בכל הפעלה או משחק שהילדים שלנו עתידים להיחשף אליהם, הוא קריטריון הבטיחות. בדקו שסטנדרט הבטיחות של המוצר עומד בתקן ולא נשקפת סכנת טביעה או החלקה לילדים קטנים ותינוקות.

  1. חפשו בריכה שתהיה קלה להרכבה ופירוק

לצערנו, לא כל יום הוא יום לבריכה, ובימי חורף או סתיו גשומים, היא עלולה סתם לתפוס מקום בחר או במרפסת. אחד היתרונות הגדולים של בריכות ביתיות הוא ניפוח או הרכבה פשוטה ומהירה שלהן, לכן מומלץ שתבחרו את צורת ההרכבה הנוחה לכם ביותר.

אנו מזמינים אתכם להתרשם ממגוון סוגי הבריכות הביתיות של קינדרטויס ולהיערך לקיץ הקרוב בהתאם!

השאירו תגובה

0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריקהמשך בקניות
      חישוב משלוח
      החל את הקופון
      דילוג לתוכן