כללי

תחפושות לבנים – המדריך בדרך לתחפושת המושלמת לבן

בפורים כל המסגרות החברתיות היום יומיות הופכות גמישות יותר. פתאום מה שלא מקובל בדרך כלל, מתקבל בהבנה ואפילו בחיוך שלא לומר פרץ צחוק מצד הסביבה.

זה אחד הקסמים שמסתתרים מאחורי התחפושות. היכולת הזו להביא לידי ביטוי: חלומות גנוזים, פנטזיות פרועות, או סתם החלפת זהות משחררת לזמן קצוב, בלי לגרור תגובות שופטות את צקצוקי לשון מצד החברה.

מתלבטים לגבי תחפושות לבנים? במדריך שלפניכם נעזור לכם לבחור את התחפושת המוצלחת ביותר לבן שלכם. אז יצאנו להתחפש?

תחפושות לפורים לבנים – מאיפה מתחילים?

להורים רבים השאלה הזאת שצפה ועולה לקראת פורים כל שנה מחדש, עושה כאבי ראש עזים.

עוד פעם ההתלבטויות האין סופיות האלה! שוב התחפושת של הבן דוד של השנה החולפה שהייתה אמורה לעבור בירושה לבן שלנו, ושכה בנינו עליה, לא תואמת לו מבחינת המידות! למי יש כוח לזה בכלל?

וכך הופכת לו החיפוש של הילדים, מאחת החוויות המרעננות של השנה, למטרד מעיק שרק מחפשים איך להיפטר ממנו כמה שיותר מהר.

אז רגע לפני שאתם מכניסים את עצמכם שוב לסטרס ולעצבים, קבלו טיפ חשוב: במקום לשבור את הראש, פשוט תתנו לבן שלכם להכריע בשאלה איזו תחפושת הוא רוצה. מכאן הדרך שלכם לקניית תחפושת לבנים תהיה סלולה ופשוטה. הרי בדור השפע שלנו אין תחפושת לבנים שאי אפשר להשיג בקלות, במהירות ובמחירים סבירים.

וגם אם הבן שלכם לא יודע להצביע לכם בצורה מדויקת על התחפושת שהוא רוצה, תנסו להבין ממנו איזה כיוון הכי מושך אותו: חיות? תפקידים סמכותיים (שוטר, חייל, רופא, כבאי וכו')? תפקידי מקצוע (צבעי, צלם, גנן, עורך דין וכו')?

בקיצור, ככל שתשכילו להקשיב להם ולרצונות שלהם, כך תורידו מעצמכם מעמסה מיותרת.

תחפושת הכהן גדול
תחפושת הכהן גדול

תחפושות לפורים לבנים – איך לא נופלים למחוזות הבנאליות?

לכל הורה יש את הדחף הפנימי הזה, להמציא לבן שלו תחפושת מקורית ומיוחדת שהעולם טרם ראה. משהו שיגרום לאנשים ברחוב לעצור, להתבונן ולתת חיוך מאוזן לאוזן.

הבעיה היא שקשה מאוד להתבלט ולהיות מיוחד בתוך מיצג תחפושת בלתי נגמר, בו משתתפים מיליוני ילדי ישראל. וגם אם יש כבר רעיון לתחפושת מהסרטים, בדרך כלל מורכב ויקר מאוד להוציא אותו לפועל וזאת מלבד העובדה שזה דורש כישרון אומנותי מיוחד.

אז איך נצליח בכל זאת למצוא תחפושות לבנים מיוחדות ומקוריות ושאינן בנאליות? לצורך כך תצטרכו להיות הכי מעודכנים בשוק התחפושות, ולדוג מתוך הקולקציה המתחדשת לקראת כל פורים, את התחפושת המיוחדת ביותר.

כאן באתר 'קינדר טויס' יהיה לכם פשוט וקל למצוא תחפושת מקורית ומיוחדת לבנים שלכם, מתוך המבחר המיוחד והעדכני שאנחנו מביאים לכם כל שנה מחדש.

סוגים פופולאריים של תחפושות לבנים לפורים

אין לכם ניסיון קודם בתחפושות לבנים? כאן נרכז לכם את הקטגוריות האהובות של תחפושות לבנים, שיפתחו לכם כיווני מחשבה מקוריים חדשים.

תחפושות גיבורי על לבנים

דמויות של גיבורי על מוערכות מאוד בעיני ילדים בכלל ובעיני בנים בכלל, אז מה הפלא שהם נחשבים לתחפושת בנים פופולארית ביותר. לכל בן יש את גיבור העל שמצליח לעורר אצלו השראה, ורצון עז להידמות לעוצמות המיוחדות שהוא מגלם בתוכו, ומן הסתם שירצה להתחפש דווקא לדמות הקרובה לליבו.

תחפושות לוחמים לבנים

לוחמים מעצם היותם פייטרים, משמשים מודל לחיקוי לילדים בנים.

אם יש משהו שבנים מעריכים זה כוח, עוצמה והשפעה, ומי מסמל את התכונות האלה יותר מחייל אביר, שוטר סמכותי או כבאי אמיץ? את התוצאה של הדבר הזה כולנו רואים מידי פורים ברחובות שמתמלאות בבנים בתחפושות שונות ומגוונות של לוחמים מכל הסוגים והמינים. תחפושת של לוחם יכולה בהחלט להיות אופציה נהדרת לחיפוש של בנים בכל גיל. אז כדאי לכם לשקול את זה.

תכלס אין כמו לגרום למישהו לחייך באמצעות שעשוע מצחיק. זה עושה טוב לסביבה וגורם לנו להרגיש סיפוק גדול. זה בדיוק הקסם שמסתתר מאחורי תחפושות מצחיקות לבנים. ואם כבר להצחיק, אז מתי אם לא ביום הכי מצחיק בלוח השנה העברי; פורים?

תחפושות מצחיקות לבנים

תחפושות מצחיקות לילדים יכולות להיות למשל: ליצן משעשע, דמות נלעגת ומופרעת וכו'.

תחפושות מצחיקות לבנים סוחטות בדרך כלל פידבק חיובי מהסביבה, מה שמחמיא מאוד לילד המחופש, וגם קצת לנו ההורים העומדים מהצד ומתמוגגים מנחת😉

תחפושות מסורתיות לבנים

תחפושות מסורתיות לבנים היא סוגה נפוצה מאוד ומקובלת, במיוחד בקרב האוכלוסיות הדתיות והחרדיות.

תחפושות מסורתיות כוללות דמויות מעוררות השראה מהעבר הרחוק כמו למשל: דוד המלך, מרדכי הצדיק, משה רבינו. וכן דמויות בנות זמנינו או מהעבר הקרוב כמו למשל: הרב עובדיה יוסף ועוד.

הורים שמחפשים לבנים שלהם תחפושות עם משמעות, שורשיות ועומק ערכי, יעדיפו בדרך כלל דווקא תחפושות מהז'אנר הזה.

תחפושות מפחידות לבנים

יישמע מוזר ככל שישמע, אבל הפחדה היא עוד דרך לגרום לאנשים לצחוק. מדובר אומנם בדרך לא קונבנציונלית, אבל מתברר שהיא עובדת לא רע.

טוב. מובן שלא מדובר על כל סוגי ההפחדה, מהם צריך להימנע לחלוטין ואין בהם ולו גרם אחד בודד של הצחקה. הכוונה היא דווקא לתחפושות מפחידות לבנים. אלה בדרך כלל מצחיקות הרבה יותר מאשר הן מפחידות.

בנים שיש בהם מידה רבה של שובבות, בדרך כלל ירצו מאוד תחפושת מפחידה, מהסוג שמעורר הסתייגות וסלידה ברגע הראשון, והמון צחוק מתגלגל ברגעים שלאחריו.

תחפושת מפחידה יכולה להיות למשל: מסיכה אימתנית, דמויות מרושעות, חיות מפחידות ועוד.

'קינדר טויס' – הבית של תחפושות מיוחדות ומקוריות לבנים

אם אתם מחפשים תחפושות מיוחדות לבנים, ובא לכם לעשות את זה במקסימום קלילות ובמינימום כאבי ראש ומאמץ, אתר הבית 'קינדר טויס' הוא המקום הכי נכון בשבילכם.

באתר הפופולארי שלנו תמצאו מגוון ענק של תחפושות לפורים לבנים, בכל הסגנונות המקוריים ביותר.

אנחנו שמים דגש מיוחד על העדכניות של התחפושות לבנים, ובוררים בשבילכם את התחפושות הכי אטרקטיביות ומעניינות לבנים בכל הגילאים.

אז כל מה שנותר לכם זה לבחור את התחפושת שהכי עושה לכם את זה, ולהתחיל לחגוג את הפורים ברוגע ובשלווה ובלי כאבי הראש המסורתיים.

אז שיהיה לכם פורים שמח ומבדח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *