החברים שלנו נהנים מהנחות, צוברים נקודות, ומקבלים מתנות! התחברות/הצטרפות

משלוח מהיר חינם מעל 299 ₪ פרט למוצרי ריהוט

משלוח מהיר חינם מעל 299 ₪ פרט למוצרי ריהוט

בלוג

דף הבית » משחקים לבתי ספר

משחקים לבתי ספר

מחנכים את הדור הבא 

מהרגע שהילד מסיים את גן החובה, הוא עובר למסגרת בית הספר היסודי, משם הוא מתחיל מסע של כ12 שנות לימוד כחלק מחוק חינוך חובה עד לסיום התיכון. בתי ספר מוסמכים לתת מסגרת מסודרת לילדים, לתת להם כלים שונים (לימוד, תקשורת, התמודדות ופיזים) שנועדו לשרת אותם בחיי המציאות העתידיים שלהם, בבית הספר הילדים ילמדו קרוא וכתוב, אנגלית, מתמטיקה, היסטוריה ועוד שיעורים קריטיים נוספים. אין עוררין בנוגע לעובדה שבתי ספר נועדו לפתח את היכולות של הילדים מכל הבחינות, אבל מה בנוגע לזמן החופשי של הילדים? 

It’s Play Time Kids 

בבתי ספר יש שיעורי ספורט, הפסקות, שעות פעילות ובעצם שעות מחוץ לכיתות הלימוד, שנועדו לתת לילדים לפרוק אנרגיה ולהתשעשע עם עצמם ועם החברים שלהם. גם בזמן המשחק ישנה למידה מתמידה, איך לשחק כחלק מקבוצה, פיתוח יכולות פיזיות ועל כושר גופני, עצמאות (במידה והשגחה) ורבים נוספים… בכדי שהילד יוכל לחדד את היכולות הנ"ל מומלץ שיהיו משחקים לבתי ספר שמותאמים לגילו ולשלב ההתפתחותי שבו הוא נמצא. 

משחקים לבתי ספר – חשוב לדעת 

מלבד ציוד לבתי ספר שהוא חשוב למען הלמידה (כמו מחברות וכיסאות), ישנם גם משחקים לבתי ספר. בבית ספר יסודי (לצורך הדוגמא) ישנם שכבות גיל שמתפרשות על הגילאים שבין 6-12, לכל גיל יש את המשחקים שמתאימים לו ולכן חשוב לבית הספר יהיו משחקים מגוונים ורבים, שיתאימו גם בכמות וגם באיכות לכל ילד או ילדה, בכל אחד מהגילאים האלו. משחקים לבתי ספר שמותאמים בצורה טובה נועדו לפתח יכולות: קוגנטיביות ושכליות, תקשורת, פיזיות, לימודיות, לקחת חלק בקבוצה, עצמאות ורבים נוספים… מומלץ למצוא חברה שמעניקה מגוון רחב של משחקים וציוד, בכדי שתוכלו לקבל הצעת מחיר משתלמת עבור הכמות, משום שבכל מקרה בבתי ספר ישנם ילדים רבים ויש צורך בכמות נכבדת של ציוד. 

קינדר טויס – עולם שלם של חוויות ומשחקים לילדים 

בואו לחוות את המשחק! חנות צעצועים, בחרו את המשחק שלכם לפי:, קטגוריות, מיומנות, מותג, גיל ואו מגדר. אנו מזמינים אתכם לעיין בשאר האתר שלנו, להסתכל על המוצרים שאנו מציעים. לכל שאלה, השאירו את הפרטים שלכם מטה, או שפשוט חייגו! 074-771-41-65, מצפים לשמוע מכם.

השאירו תגובה

0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריקהמשך בקניות
      חישוב משלוח
      החל את הקופון
      דילוג לתוכן