כללי

טפט לחיפוי השיש במטבח לפסח – הדרך הנוחה והאידיאלית

לחוצים מחיפוי השישים במטבח לקראת פסח? כל שנה מחדש שוברים את הראש כדי להמציא פתרונות טובים להכשרת השישים בצורה קלה ונוחה?

עזבו אותכם מהפתרונות המיושנים והלא יעילים, ותצטרפו למהפכה הגדולה של חיפוי עם טפט, שתפתח לכם את העיניים ותהפוך לכם את ההכנות לפסח להרבה יותר נעימות ורגועות.

בשורות הבאות נכיר לכם את הטפט לחיפוי השיש במטבח לפסח, על כלל היתרונות שלו והטיפים שכדאי להכיר בדרך לשימוש נכון, יעיל, מהיר ונוח.

טפט למטבח לפסח (טפט פטנט) – יוצאים ממצרים פעם נוספת

לאף אחד מאיתנו לא משעמם בימים שקודמים לחג הפסח. ניקיונות בלי סוף, קניות ללא תחתית, בישולים שלא נגמרים ומטלות מכאן ועד להודעה חדשה. ובתוך המעמסה הזו יש לנו עוד אתגר לא פשוט; להכשיר את השישים במטבח לפסח, באופן שנוכל להשתמש בהם בצורה רגועה מבחינה כשרותית, ובצורה נוחה ויעילה מבחינה פרקטית.

עד לא מזמן, אף אחת מהאופציות לחיפוי השישים במטבח לפסח לא הייתה אידיאלית, והבחירה שנדרשנו לעשות, היא בין אופציה גרועה, לפחות גרועה.

חלק מאיתנו סחב, חתך והניח קלקרים על השישים, ועליהם הוסיף שכבה עבה של נייר כסף מסורבל שהתקמט לכדי כיעור מושלם, לא לפני שהוא חתך את האצבעות ואת כפות הידיים עם הסיומות החדות שלו. חלק אחר החליף את הקלקרים במשטחי בריסטול, וחיפה אותם גם הוא באותו נייר כסף, כאילו שמדובר בפתרון מוצלח כל כך.

חיפוי השישים בנייר כסף, לא היה רק קשה ומסורבל, אלא גם לא מוצלח פרקטית לשימוש לאורך כל ימי החג. בין היתר בשל חיתוכים שנוצרו בו מחיתוך סכינים, ולכלוך ומים שהצטברו בתוך גומות ושקיעות שנוצרו בתוך המשטח הלא מיושר שהוא יצר.

מה שלא יאמן בכל הסיפור הזה, זו העבודה שאנחנו כותבים עליו בלשון עבר, אבל יש אנשים שעדיין נמצאים עמוק בתוכו. הזוי ככל שיישמע, עדיין מסתובבים אנשים בינינו שלפני פסח רצים לקנות קלקר, נייר כסף, דבק סלוטייפ, ויוצרים איתם חיפוי מרושל ולא נוח לשישים, בצורה הכי לא נוחה ונעימה שיש.

יש מהם שעושים את זה משום שהם שמרנים מטבעם, וקשה להם להתנתק מההרגל העתיק הזה, אבל יש כאלה שעושים את זה מפני שהם פשוט לא מודעים לאופציה הנהדרת של חיפוי השיש במטבח בפסח באמצעות טפט מדבקה. בדיוק בשביל אלה אנחנו כאן. המטרה שלנו היא להכיר להם את הטפט הנפלא הזה, ולסייע להם לצאת ממצרים בפעם השנייה.

טפט גרמני לפסח
טפט גרמני לפסח

טפט מדבקה לחיפוי השיש במטבח לפסח – כל היתרונות

בשורות הבאות נסקור לכם בקצרה את כל היתרונות של טפט מדבקה לחיפוי השיש במטבח לפסח:

קל להדבקה:

את הטפט מדביקים על השיש ישירות, ללא צורך בשכבה נוספת בין לבין. הוא נתפס בצורה חזקה על השיש, ונאחז בו לאורך זמן בלי להתרופף. אין צורך בדבק סלוטייפ או בעזרי הדבקה חיצוניים אחרים.

כל מה שאתם צריכים לעשות, זה לקחת את סליל הטפט, להפריד אותו בזהירות מהנייר שלו ולהתחיל להדביק לאט ובסבלנות. ומהר מאוד תקבלו חיפוי חלק, יפהפה, חזק וכשר למהדרין.

 נוח לשימוש:

טפט לשיש מספק חוויית שימוש מקסימלית לכל אורך ימי הפסח. המשטח החלק והמבריק מעמיד בפנינו רמת נוחות כמעט כמו של שיש אמיתי.

לצורך הדוגמה, לא צריך לחשוב פעמיים לפני שמניחים נתח בשר או דג על השיש, ולא צריך לחשוש שחלילה ישפכו מעט תבלינים או שמן תוך כדי העבודה. פשוט משתמשים עם משטח העבודה חופשי, ולאחר מכן מנקים בקלות ובמהירות, והשיש נוצץ ובורק כמו שיש אמיתי, כאילו לא עבדו עליו.

נראות וויזואלית אסטטית ויפה:

לאורך שנים הורגלנו לחשוב שהמטבח בפסח אמור להיראות מכוער. החשיבה הלכה נטו לכיוון של הכשרת השישים לשימוש בפסח, ואף אחד לא נתן את דעתו על הנראות האסטטית שכל כך חשובים לרוגע הנפשי שלנו, וליכולת שלנו להנות מהפסח בצורה מושלמת.

טפטים לשישים למטבח לפסח שינו את התמונה לחלוטין. הנראות שלהם מושלמת, והיא מדמה שיש אמיתי ממש. עד כדי כך שמרחוק לא תצליחו לזהות שמדובר בחיפוי טפט, ולא בשיש אמיתי.

והבשורה הגדולה באמת, היא שאנחנו יכולים לבחור לעצמנו את הטפט לשיש לפי דגם השיש האהוב עלינו, מתוך מבחר בלתי נגמר של דגמי טפטים לשיש.

קל להסרה:

מוצאי פסח. החג האהוב עלינו כל כך, תם נגמר לו, וככה מהשקט והרוגע של החג האביבי הקסום הזה, אנחנו נזרקים לעבודה אינטנסיבית של ניקוי ואחסון כלי הפסח והשבת הבית למצב הקודם שלו.

גם כאן טפט מדבקה לשיש לפסח יעזור לכם בצורה בלתי רגילה. במקום להסיר פיסות מגושמות של נייר כסף שמעלה סירחון, להרים משטחי קלקר מעופשים ולגלות שיש עם רבדי ריקבון מעוררי חלחלה. מסירים את הטפט בקלות, ופוגשים מתחתיו שיש מבריק, יבש ונקי בדיוק כמו שהוא היה לפני פסח – תענוג!

שומר על מצב השיש:

רבים מאיתנו הופתעו לגלות במוצאי פסח לאחר הורדת החיפוי, שהשיש מלא בעובש ופטריות ומעלה ריח ממש לא נעים, והצבע שלו דהה בצורה שממש לא מחמיאה לו.

זו תוצאה של חיפוי לא הרמטי ולא איכותי של השיש. כזה שמאפשר למים ולשאר נוזלים מלוכלכים להסתנן מתחתיו לאורך ימי הפסח, שם הם מתעפשים וגורמים לנזק משמעותי לשישים שלנו. וכאשר הדבר הזה חוזר על עצמו שוב ושוב מידי שנה, הרי שהמצב חמור שבעתיים.

טפטים לשיש למטבח לפסח, נועלים את השיש הרמטית, וכך אין מצב שטיפת מים או פיסת לכלוך יצליחו להתגנב מאחוריהם. מה שיבטיח לנו שמירה מקסימלית על מצב השיש, ללא הפתעות לא נעימות.

לא משאיר סימנים:

נייר כסף ושאר האלמנטים האחרים המיושנים, שנהוג היה לחפות איתם את השישים בפסח, לא נהנו מיכולת הדבקה עצמאית, והיינו זקוקים לעזרי הדבקה חיצוניים, כגון דבק סלוטייפ עוצמתי, כדי להדביק אותם בצורה טובה לשישים. אלא שמההשלכות של זה "נהנינו" כל השנה.

הדבק הותיר אחריו סימנים מכוערים, שקשה עד כמעט בלתי אפשרי היה להסירם.

טפטים לשישים למטבח לפסח, יורדים צ'יק צ'ק, בלי להותיר סימן או רמז ולו הקטן ביותר שהם היו כאן. אין כיף כזה!

הידור כשרותי ברמה גבוהה:

מה שהכי חשוב לנו בחג הפסח מבחינה הלכתית זה לשמור על רמת כשרות גבוהה מאוד. הרי ההקפדה על כשרות היא חלק אינטגראלי ומהותי של חג החירות, וכך חונכנו על ידי אבותינו ואבות אבותינו.

לכן חשוב לנו להיות בטוחים שהחומר איתו אנחנו מחפים את השישים בפסח, הוא כזה שיהווה חוצץ מוחלט והרמטי ויבטיח משטח בישול מהודר למהדרין מן המהדרין.

טפט לשיש לפסח, מהודר מאוד מבחינה הלכתית לא פחות משיטות החיפוי הוותיקות, ובמובנים מסוימים אף יותר. אז הנה לכם עוד סיבה טובה למה להעדיף דווקא טפט מדבקה לשיש למטבח לפסח.

טיפים מועילים להדבקת טפט על השיש לפסח:

  • בחירה נכונה

הטיפ הכי טוב הוא בחירה נכונה של טפטים לשיש לפסח. השוק מוצף בטפטים מסוגים שונים, חלקם אכן איכותיים ועומדים בציפיות שלנו, אך חלקם ממש לא. לכן הקפידו לרכוש טפט לפסח רק ממותג איכותי ומקורי (אצלנו ב'קינדר טויס' תמצאו רק טפטים מהמותג הגרמני המקורי) כך תהיו בטוחים שתוכלו להנות מהטפטים בצורה מקסימלית.

  • ניקוי ויבוש משטח ההדבקה

לפני הדבקת הטפט יש לנקות את השיש בצורה יסודית, ולייבש אותו לחלוטין מרטיבות ולחות. רק כאשר המשטח מצוחצח ומיובש כהוגן, אפשר לגשת למלאכת ההדבקה.

  • תכנון והדבקה

תמדדו את השיש וגזרו את הטפט בהתאם למידות. ככל שתבואו להדבקה מתוכננים ומאורגנים יותר, תהנו מעבודה אפקטיבית ומהירה יותר.

  • אופן ההדבקה

תתחילו את ההדבקה תמיד מהצד העליון של השיש ומשם תתקדמו לשאר האזורים. לאורך כל ההדבקה תהדקו את הטפט לשיש כדי שלא ייווצרו לכם בועות אוויר. אם יש לכם את האפשרות להיעזר בעוד זוג ידיים, זה יכול בהחלט להועיל ולסייע לכם. כמו כן אפשר להשתמש בכלים ייעודיים להדבקת טפטים (אפשר להשיג כאן באתר)

  • גימור מהוקצע

לאחר ההדבקה חיתכו את הקצוות של הטפט בעזרת סכין יפני, גם כדי לקבל גימור יפה ונעים לעין, וגם כדי לא להשאיר לילדים את האפשרות למשוך אותם ולגרום להחלשת ההדבקה.

הולכים על בטוח – טפטים לשישים למטבח לפסח קונים ב'קינדר טויס'

רוצים להיות בטוחים שאתם קונים את הטפטים הכי איכותיים לשיש שלכם לפסח? עם 'קינדר טויס' אתם יכולים להיות רגועים.

אצלנו תמצאו דגמי טפט מרהיבים מבית היצרן המקורי D-C-FIX שמקום מושבו בגרמניה.

אצלנו תהנו מתהליך רכישה פשוט, מהיר ויעיל, ומהספקה מהירה עד פתח הבית. אז תזמינו כעת ותהנו מפסח שמח, כשר ונוח במיוחד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *