החברים שלנו נהנים מהנחות, צוברים נקודות, ומקבלים מתנות! התחברות/הצטרפות

משלוח מהיר חינם מעל 299 ₪ פרט למוצרי ריהוט

משלוח מהיר חינם מעל 299 ₪ פרט למוצרי ריהוט

בלוג

דף הבית » איך להעסיק את הילדים עם חומרי יצירה פשוטים?

איך להעסיק את הילדים עם חומרי יצירה פשוטים?

ימי הקיץ החמים ממש מעבר לפינה ואי אפשר להעביר את כל הזמן הפנוי בחוץ, אבל הרבה הורים נותרים מתוסכלים עקב מחסור בפעילויות ביתיות שיעניינו ויעסיקו את הילדים לזמן של יותר מכמה דקות. במקום לתת לילדים לברוח למסכים, לנוון את השרירים ולא להפעיל את הדמיון, הנה כמה רעיונות שיחדדו להם את החושים, יתרמו לחוויה המשפחתית ויפנו גם לכם ההורים, כמה דקות של שקט.

חומרי פיסול – איזה יש ומה אפשר לעשות איתם?

חמר, גבס, פלסטלינה או עיסת נייר – אין גבול למה שאפשר ליצור עם חומרים צבעוניים וגמישים. אם זה דמויות, חיות ופרצופים או בתים, כלים וסתם צורות לקישוט של החדר והבית. יצירת אומנות מפוסלת יכולה להפוך לחלק בלתי נפרד מהבית, והיתרונות שלה היא תרגול של קשר עין-יד, מוטוריקה עדינה, פיתוח החשיבה היצירתית והמון סבלנות.

בלגן במטבח? לא בהכרח!

הרבה ילדים אוהבים את המטבח ולא סתם – הוא מסקרן, צבעוני וברוב המקרים גם מבטיח שיהיה טעים. אבל אפשר להעניק לילדים את החוויה הזו גם מחוץ לגבולות המטבח. ערכות בצק ומערוכים קטנים מחכים לכם כאן באתר לפעילות כיפית שתעניק לילדים את התחושה שהם מסוגלים להכל, גם למשימות "של גדולים".

חוברות צביעה ועבודה – הפתרון המושלם

כל ילד בכל גיל יכול להישאב בקלות לשעות של הנאה, לימוד ויצירה עם החוברת הנכונה. אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של חוברות לכל הגילאים – חוברות הכנה לגן ולבית הספר, חוברות משחקים, חוברות צביעה ועוד! היתרון הכי משמעותי של הפעלה מסוג כזה הוא שניתן לשבת וליהנות ממנה גם עם ההורים וגם לבד.

יצירות אמנות כיד הדמיון

נוצות, פונפונים, אטבי כביסה, מנקי מקטרות, חוטים, מקלות ארטיק ועוד אין ספור חומרים צבעוניים ומגניבים יכולים להפוך תוך כמה שעות (או פחות) ליצירת מופת. היתרון הגדול בפעילות יצירה כזו היא היד החופשית שהילדים מקבלים ליצור ככל העולה על רוחם מתוך מגוון רחב של חומרים מוכרים.

ערכות יצירה מוכנות מראש

אם אתם פחות חובבים את הבלגן או סתם רוצים להימנע מחלקים קטנים של חומרים שיסתובבו על הרצפה, יש היום הרבה ערכות יצירה מוכנות שמגיעות עם חומרים קצובים והוראות מסודרות. ערכת חותמות, ערכת מדבקות, ערכות גבס ועוד סוגים רבים של יצירה שלא מצריכה מכם ההורים לחשוב איך, כמה ולמה.

את כל המוצרים והחומרים האלו, ועוד רבים אחרים, תוכלו לרכוש במחירים נוחים ובשירות מצוין אצלנו בקינדרטויס.

השאירו תגובה

0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריקהמשך בקניות
      חישוב משלוח
      החל את הקופון
      דילוג לתוכן