החברים שלנו נהנים מהנחות, צוברים נקודות, ומקבלים מתנות! התחברות/הצטרפות

משלוח מהיר חינם מעל 299 ₪ פרט למוצרי ריהוט

משלוח מהיר חינם מעל 299 ₪ פרט למוצרי ריהוט

בלוג

דף הבית » עושים סדר בהכנות לבית הספר

עושים סדר בהכנות לבית הספר

החופש הגדול ממש מעבר לפינה ואנחנו רגילים לשמוע כמה התקופה הזו מורכבת עבור ההורים שצריכים להעסיק את הילדים במשך ימים שלמים ולהמציא את הגלגל בכל פעם מחדש. אבל במהלך החופש הגדול קורה עוד דבר חשוב והוא היערכות משפחתית לשנת הלימודים הבאה. בכל בית בו ישנם ילדים בגילאי בית הספר והגנים, מכירים את המשימה החשובה – קניות לשנה הבאה. ספרים, מחברות, מכשירי כתיבה, בגדים והרשימה עוד ארוכה. אז כדי שתוכלו לתקתק את המשימה ואפילו ליהנות ממנה, הכנו לכם כמה הסברים שיעשו לכם סדר בראש.

מה לקנות לשנת הלימודים הקרובה?

נתחיל עם השאלה הבוערת ביותר – מה צריכה לכלול רשימת הציוד לקראת השנה הבאה?

אם המוסד החינוכי בו לומדים הילדים לא ערך עבורכם רשימה כזו, הנה כמה ראשי פרקים שיכוונו אתכם:

  • ציוד קבוע הכרחי – תיק גב, יומן יומי, קלמר וקופסת אוכל או בקבוק מים אם אתם מעודדים שימוש חוזר בכלים. אלו הם המוצרים המרכזיים שכל תלמיד חייב להחזיק. אז אם אתם לא מתכננים להשתמש באותו התיק או הקלמר כמו בשנה שעברה, או שמדובר על מסגרת חדשה, זכרו לבחור את אלו שיתאימו הן בגודל והן בעיצוב לילדים.
  • כלי כתיבה ומכשירים נוספים – עטים או עפרונות, טיפקס או מחק – בדרך כלל מה שקובע זה הגיל. סרגל תמיד כדאי שיהיה בקלמר וכך גם מדגש בצבע אחד לפחות. מוצרים כמו דבק סטיק ומספריים יתחלפו עם הזמן בשדכן וסלוטייפ, אבל חשוב שבכל גיל יהיו לילדים את הכלים ליצור ולארגן לעצמם את הסביבה הלימודית שלהם.
  • מוצרי נייר ועטיפות – דפדפות, חוצצים, אוגדנים, מחברות, עטיפות צלופן, מדבקות שם, פתקי תזכורת וכל סוג אחר של נייר שיכול לעודד את הילדים לכתוב, ללמוד ולשמור על הסדר.
  • קשת של צבעים – בגיל הרך נהוג לאבזר את הילדים בסטים של טושים, צבעי פנדה, או עפרונות צבעוניים, בעוד שבגיל מתקדם יותר, הרבה ילדים יעדיפו עטים צבעוניים ומרקרים. כך או כך, נגיעה של צבע היא תמיד הכרחית לכותרות, הדגשה, או סתם ציורים שכל ילד אוהב להכין.

טיפים לרכישה מוצלחת של ציוד לבית הספר

עכשיו כשאתם יודעים מה צריך לקנות, הנה 3 טיפים איך לעשות את זה נכון:

  1. בדקו היטב מה יש בבית לפני שתוסיפו עוד מוצרים לעגלה.
  2. שתפו את הילדים בקביעת התקציב ובחירת המוצרים בהתאם.
  3. העדיפו לרכוש מוצרים איכותיים שיחזיקו לאורך זמן.

קינדרטויס שמחה ללוות אלפי ילדים והורים בדרך לשנת הלימודים החדשה בכל פעם מחדש. צריכים עוד הכוונה? מוזמנים להתקשר, לכתוב לנו או להגיע לאחד הסניפים!

השאירו תגובה

0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריקהמשך בקניות
      חישוב משלוח
      החל את הקופון
      דילוג לתוכן