כללי

משחקים לילדים – ככה קונים אותם און ליין בקלות וביעילות

משחקים לילדים הם גלגל ההצלה שלנו ההורים. מה היינו עושים בלעדיהם? איך היינו מספקים תעסוקה שוטפת ומלאה לילדים שלנו בלי מבחר המשחקים הגדול שממלא את הארון? וזה עוד לפני שדיברנו על כך שמשחקים לילדים הם הדרך הטובה והיעילה ביותר לשדרג, לשפר ולקדם את כל ספקטרום המיומנויות אצל ילדים; המוטוריות, הקוגניטיביות, החברותיות ועוד.

במאמר שלפניכם נדריך אותכם על המשחקים לילדים שיעניקו את התעסוקה הטובה ואת התועלת הרצויה לילדכם.

אז קודם כל, מי אנחנו ומאיפה המומחיות שלנו במשחקים לילדים?

קוראים לנו 'קינדר טויס' ואנחנו מתעסקים בעולם המשחקים לילדים כבר מספר רב של שנים. אנחנו עושים זאת במסגרת החנות הפופולארית שלנו בבני ברק, וביתר שאת בחנות האינטרנטית שלנו, שהפכה למוקד עליה לרגל להמוני הורים מכל הארץ שמחפשים מגוון איכותי ורחב של משחקים לילדים שלהם, במחירים אטרקטיביים ובמשלוח ישיר עד הבית.

הכניסה שלנו לעולם המשחקים לילדים נעשתה מתוך תשוקה פנימית שהתחילה אי שם בילדותנו, והלכה והשתרשה ככל שהתבגרנו. תמיד משך אותנו לעקוב אחרי התפתחויות מעניינות בשוק המשחקים לילדים, והתרגשנו עם כל צעצוע מעניין ומשחק מפתיע שמצאנו על המדפים.

אט אט ובלי לשים לב הפכנו ליועצים למשחקי ילדים. כל השכנים, בני המשפחה והחברים שלנו התייעצו איתנו לגבי המשחק המומלץ לילד אלמוני ולילדה פלמונית, בהתחשב בגילם, אופיים והתחומים בהם הם זקוקים להתפתחות ולהתקדמות.

ההמלצות שלנו התקבלו באהדה והצליחו להשיג את מטרתן, וכמויות של מחמאות החלו זורמים. ואז הבנו שזה מה שאנחנו צריכים לעשות בחיים האלה – למכור את המשחקים הטובים ביותר לילדים, באופן שיתאים לכל אחד ואחת בצורה המדויקת והטובה ביותר.

בחירת משחקים לילדים בחנות אונליין – מאיפה מתחילים?

אנחנו חיים בעולם שופע ועשיר במשחקים לילדים. וככל שהמבחר גדול יותר, כך הגירויים גדלים ומתרבים ואיתם גם ההתלבטויות. והיכולת שלנו ושל הילדים שלנו להתכנס לכדי החלטות כמעט ולא קיימת.

אם בעבר ההתלבטות הייתה בין: עגלה עם בובה, לקפלה, קליקס או עמי חכמי. הרי שהיום נכנסו למשוואה עוד אין ספור משחקים לילדים. החל ממגוון אדיר של משחקי חשיבה וחברה, ועד למשחקים אלקטרוניים בתצורות וסוגים שונים.

הקושי בבחירת משחקים לילדים גדול עוד יותר בחנות משחקים אינטרנטית, בה נחשפים לאלפי משחקים זמינים לרכישה בלחיצת כפתור, וכמעט בלתי אפשרי להצטמצם לבחירה אחת.

לצורך כך הכנו לכם מספר טיפים נחוצים, אותם אספנו מתוך הניסיון הרב שצברנו במרוצת השנים, ובעזרתם תצליחו לרכוש משחקים לילדים בקלות, במהירות וביעילות.

7 טיפים שיהפכו את קניית המשחקים לילדים לחוויה מהנה ופשוטה

  1. לבוא ממוקדים

אם רוצים לרכוש משחק לילדים, לא מומלץ לגלוש לאתר החנות ללא החלטה קודמת לגבי המשחק שרוצים לרכוש. וגם אם לא מצליחים להחליט מראש על משחק ספציפי שרוצים לקנות, אז חשוב לפחות לדעת מה הסגנון שמחפשים. כך שאם תעדיפו לדוגמה משחק אלקטרוני, תפנו מיד לתת קטגוריה הרלוונטית, ותימנעו מהתפזרות מיותרת והתמודדות עם פיתויים.

אנחנו ב'קינדר טויס' חילקנו וסיווגנו את המשחקים באתר שלנו להרבה מאוד קטגוריות רלוונטיות, כדי להקל עליכם את הבחירה ולאפשר לכם לגשת מיד לאזור הווירטואלי אותו אתם מחפשים.

  • לערוך מראש תיאום ציפיות עם הילד

הורים רבים נמנעים מלבצע קניה של משחקים לילדים שלהם כאשר הם נמצאים בקרבתם. זאת מחשש שהילד ייחשף למגוון האדיר שבאתר, ויתחיל להתעקש ולשכנע לרכוש בעבורו כל מיני משחקים גרנדיוזיים שעלותם היא מעבר למה שהם תכננו להוציא לעת עתה.

שיטה זו מובנת אך היא מונעת מהילד את חוויית הרכישה ואת התחושה שהוא בוחר לעצמו את המשחק האהוב. אז כדי שבכל זאת נוכל לרכוש את המשחקים לילדים שלנו בשיתוף איתם, מבלי להיגרר למקומות שאנחנו לא רוצים, עלינו לעשות תיאום ציפיות עם הילד, ולהגדיר יחד איתו מראש מה הוא המשחק אותו אנחנו מתכוונים לרכוש, מה הוא המחיר המקסימלי שאנחנו מקציבים וכו'.

כמו כן מומלץ להכין את הילד לעובדה שהוא ייחשף לכל מיני משחקים מגרים, שאנחנו לא הולכים לקנות בשלב הזה.

  • לקבוע מסגרת זמנים להחלטה

כדי לא להיגרר להתלבטויות בלתי נגמרות מומלץ לקבוע מסגרת זמנים שבתוכה מקבלים החלטה.

לדוגמה: קובעים לילדים או לעצמנו שתוך 8 דקות אנחנו מחליטים איזו בובה אנחנו קונים.

שיטה זו לא נועדה לגרום לנו לקבל החלטות חפוזות וסתמיות שבסוף יובילו לחרטה, אלא ההפך. היא גורמת לנו להיות הרבה יותר חדים, ממוקדים ותכליתיים, והיא מובילה אותנו להחלטה מהירה וטובה גם יחד.

  • לא בטוחים? לא קונים

לעיתים אנחנו מתלבטים מכל מיני סיבות, האם המשחק שאנחנו רוצים לרכוש לילד שלנו אכן יתאים לו.

במקרה בו יש לנו שאלות וספקות, תמיד נעדיף לברר ולקבל תשובות לפני שמזמינים. בכל אתר משחקים רציני נמצא מענה אנושי זמין באמצעותו נוכל לקבל תשובה לכל שאלה שבעזרתה נקבל החלטה נכונה וטובה.

תזכרו תמיד. בירור קצר מראש עדיף מאכזבות ומתהליכי החזרה וזיכוי בעתיד. סוף מעשה במחשבה תחילה.

  • לקחת את זה כחוויה קלילה – זה רק משחק

ככל שנבוא לקניית משחקים כבדים יותר ונעמיס הרבה מידי שיקולים, יהיה לנו הרבה יותר קשה להחליט.

אז בואו ניכנס לפרופורציה. זה רק משחק. אז גם אם הבחירה תהיה לא מספיק מוצלחת, תהיה לנו עוד אין ספור הזדמנויות להשלים ולתקן.

במהלך השנה עוד נפגוש לא מעט הזדמנויות לקנות משחקים לילדים. אז קדימה בואו נקליל, ומהמקום הזה יהיה לנו הרבה יותר כיף להחליט ולקנות.

  • לקנות רק מחנויות מוכרות ואמינות

ברחבי האינטרנט יש אין ספור חנויות של משחקים לילדים, והרצון שלנו תמיד הוא לקנות מוצר איכותי שיש לו 'אבא ואמא', כלומר גורם אחראי שייקח אחריות אם משהו במשחק יתגלה כלא תקין, ויהיה מוכן לקבל את המשחק בחזרה במקרים בהם זה מקובל.

ואת האחריות הזו נמצא רק בחנויות וותיקות ומנוסות עם מוניטין חיובי וטוב.

אז איך נדע האם האתר שבו אנחנו רוכשים הוא אכן כזה? פשוט מאוד. שואלים מכרים, בודקים בביקורות של גוגל ומחפשים תגובות של גולשים. אם מדובר באתר איכותי ומומלץ תקבלו המון המלצות חמות וטובות.

  • לקנות חכם

אחד היתרונות הבולטים של רכישת משחקים לילדים באינטרנט זו התחרות, והיכולת שלנו להשוות מחירים בקלות.

לא פעם תמצאו את אותו משחק, מאותה חברה ובאותה איכות, באתר אחד במחיר גבוה ובאתר אחר במחיר נמוך הרבה יותר.

אז לפני שקונים משחקים באינטרנט משווים מחירים ומוודאים שלא מוציאים כסף מיותר.

משחקים לילדים זה 'קינדרט טויס' – אצלנו תמיד תמצאו את המשחק המתאים ביותר לילידם שלכם

אנחנו ב'קינדר טויס' חיים ונושמים את עולם המשחקים, ודואגים כל הזמן להתעדכן עם המשחקים הכי עדכניים וטרנדיים בשוק.

כך שאצלנו תקבלו מבחר אדיר ואטרקטיבי, חוויית קניה מצוינת, שירות אישי, אדיב וזמין, מחיר משתלם במיוחד ומשלוח מהיר וישיר עד פתח ביתכם.

אז ביי בינתיים, נשמור על קשר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *