החברים שלנו נהנים מהנחות, צוברים נקודות, ומקבלים מתנות! התחברות/הצטרפות

משלוח מהיר חינם מעל 299 ₪ פרט למוצרי ריהוט

משלוח מהיר חינם מעל 299 ₪ פרט למוצרי ריהוט

בלוג

פדיג’ט טויס – fidges toys- פופיט

ממלכת פידג’ט טויס של ישראל , מארבל מש , פופיט , כל להיטים

פופיט – משחק פידג’ט בועות לחיצה סנסורי תחושתי לידיים לכל זמן שבו צריך התעסקות לאצבעות, תחושתיות או הגברת ריכוז.

בחנות הפידג’ט טויס הגדולה בארץ קינדר טויס חנות צעצועים תוכלו למצוא מגוון ענק של פידגט טויס , סימפל דימפל , פופיט , כדור לחץ , אורביז , קובייה פופיט ,

פופיט בכל הסוגים 2021, צמידי רוכסן , fidgaet toys ‘  , פופיט ענק , פופיט 441 לחיצות , פופיט זוהר בחושך , כדור הפלא , ספינר סימפל דיפל , פידג’ט קיוב, כדורי לחץ , קובית אינסוף, משטח סימפל דימפל,

כדור מסטיק , כדור חמאה , פויט מחילף צבעים בשמש ,  נחש מים , גאדג’טים פדיג’ט טויס .

 

משחק הלהיט פופיט (Poppit) שמשווק בארץ גם בשם “העכבר האחרון” ומשגע ילדי בית הספר בארץ וברחבי העולם, הוא דוגמה לאופייה המתעתע של תעשיית המשחקים וכמה קשה לצפות מה יהיה המוצר שיהפוך ללהיט. מי היה מאמין שמשחק צנוע, שהומצא בכלל בישראל בשנות ה-70 ושבתחילתו אף משווק לא רצה בו, יהפוך לתופעה היסטרית, עם 500 מיליון צפיות בטיק-טוק, מפעלים שלא עומדים בקצב הייצור וצונאמי של חיקויים מסין ומקוריאה.

ואם זה לא מספיק, פופיט הוא בכלל המצאה של בן כיתתה של אחת הנערות הידועות בהיסטוריה, אנה פרנק. והרעיון למשחק? מקורו בכלל בחלום ביעותים על סרטן השד. מבלבל? זו רק ההתחלה.

כדי לפוגג מעט את הבלבול אנו פונים לקנדה הצוננת. שם יושב כבר יותר מ-30 שנה דוד קפון, ישראלי לשעבר, המנכ”ל של חברת פוקסמיינד, שמשווקת את המשחק, ובראיון ל-G הוא מספר את סיפורו של הלהיט העולמי כמו גם את סיפורם של ממציאיו הישראלים, שכבר לא יכולים ליהנות מההצלחה המטורפת.

 

השאירו תגובה

0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריקהמשך בקניות
      חישוב משלוח
      החל את הקופון