החברים שלנו נהנים מהנחות, צוברים נקודות, ומקבלים מתנות! התחברות/הצטרפות

משלוח מהיר חינם מעל 299 ₪ פרט למוצרי ריהוט

משלוח מהיר חינם מעל 299 ₪ פרט למוצרי ריהוט

בלוג

דף הבית » מחפשים מתנה ליום ההולדת?

מחפשים מתנה ליום ההולדת?

מתנה ליום הולדת הינה מתנה מיוחדת , ולמה היא מתנה מיוחדת אתם שואלים ?
מפני שביום הולדת יש קסם מיוחד שגם המתנגדים הכי קשים של ימי הולדת ומתנות ליום הולדת .

אז איך מתכננים יום כזה לעצמכם או למישהו אהוב וקרוב . . . ?
קחו כמה טיפים לבחירת מתנת יום הולדת
הצעד הראשון מתחיל בתקציב , תקציב למתנות ליום הולדת יעזור להתכוונן על קטגוריות ספציפיות וימקד את הבחירה הנכונה

בחנות צעצועים יש מבחר גדול של משחקים בכל התקציבים ולכל הגילאים .
משחקי קלפים הם גם רעיון מצויין! טאקי , ג'ונגל ספיד  מנופול ועוד הרבה אחרים הם המשחקים האהובים על כולנו וכל אחד יכול להנות לשחק בהם.
כמובן שלקטנים ולבעלי הדימיון המפותח! מומלץ לשקול את האופציה של משחקי דמיון . משחקי דמיון יכולים להיות משחקי פליימוביל , לגו , מטבחי עץ ,
מטבחי פלסטיק וצעצועים אחרים אשר מופעלים ע"י הדימיון של הילד .

ניתן לבחור מתנת יום ההולדת בחנות צעצועים לפי מגוון קטגוריות והתחביבים העיקרים של הילד או הילדה אנחנו כאן בקינדר טויס נוכל לעזור לכם לבחור את המתנת היום הולדת הנכונה והמושלמת עבור ילדכם אם את סבתא אז עבור הנכד או הנכדה שלכם או שבעצם סתם בא לכם לתת מתנה לאחיין המתוק או לבן או לבת של החברה הכי טובה שלך

כאמור, כאשר חושבים על בחירת מתנה לילד לכבוד יום ההולדת שלו צריך לקחת בחשבון כמה וכמה דברים. הנה כמה נקודות למחשבה שיכולות לסייע בבחירת המתנה המתאימה ביותר –

  • גיל – ישנם משחקים שדורשים יכולות או מיומנויות שונות ולכן הם מוגדרים ככאלה שמתאימים החל מגיל מסוים. אמנם לא תמיד אזכור הגילאים יהיה נכון או מדויק אך חשוב לדעת עליו ולבחון את הנושא הזה.
  • משתתפים – יש ילדים שיעדיפו משחקים לשחקן בודד ויש כאלה שאוהבים משחקי חברה מרובי משתתפים.
  • יכולות מיוחדות – לעיתים צריך לדעת לקרוא, לכתוב, להבין אנגלית בסיסית או להכיר מדינות או ערים ברחבי העולם על מנת לשחק במשחק שרוצים לקנות כמתנה.
  • סוג משחק – חשיבה או קלפים, משחק ארוך או קצר, אסטרטגיה או דמיון – כל אלה קטגוריות של משחקים שונים וצריך לדעת מה הילד יאהב ויעדיף.
  • משחק או פריט אחר – אופניים או גלגיליות, משחק למחשב או תחפושת – כל אלה אפשרויות מצוינות שאפשר למצוא בחנויות המשחקים והצעצועים.
  • תקציב – כמו בכל נושא גם העולם של מתנות יום הולדת לילדים מחולק על פי תקציבים בגובה משתנה וחשוב לקחת את זה בחשבון. אפשר למצוא מישהו נוסף לקנות ביחד איתו וכך להגדיל את התקציב.

במידה ואינכם יודעים מהן התחבבים של הילד או הילדה ניתן לרכוש בקינדר טויס כרטיס מתנה עבורם לפי התקציב שבחרתם למתנת יום הולדת אנחנו נשלח בהתאם  לפרטים שהזנתם את סכום הזיכוי באתר למתנת היום הולדת עבורכם כמובן שגם נידאג לעטוף יפה ולהוסיף איחול  מלבב  ונדאג להם למשלוח מהיר עד הבית למתנת היום הולדת מתנה ליום הולדת בצבעים, שימושית או עם טרנד מסויים שהגיע רק עכשיו מהעולם. מתנה מקורית ליום הולדת יכולה להיות ערכה של מספר מתנות או גאדג’טים קטנים שישלים את המתנה הגדולה והמושלמת. מתנה לבן או לבת זה כבר לא משנה 

לרכישה מהירה: https://did.li/RxINf

השאירו תגובה

0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריקהמשך בקניות
      חישוב משלוח
      החל את הקופון
      דילוג לתוכן