החברים שלנו נהנים מהנחות, צוברים נקודות, ומקבלים מתנות! התחברות/הצטרפות

משלוח מהיר חינם מעל 299 ₪ פרט למוצרי ריהוט

משלוח מהיר חינם מעל 299 ₪ פרט למוצרי ריהוט

בלוג

דף הבית » המשחקים שיגרמו לילדים שלכם לקום מהמחשב

המשחקים שיגרמו לילדים שלכם לקום מהמחשב

העידן הנוכחי הוא עידן של המחשב , של סרטים, של משחקי מחשב ושל בהייה במסכים של הטלפונים הניידים. אין זה פשוט להרחיק את הילדים מהטלוויזיה ומשלל המסכים וללא מעט הורים נדמה לפעמים שזו משימה שנועדה לכישלון מראש. הם מנסים לנווט את דרכם, ליצור לוח זמנים ברור ונוקשה או להציע הצעות לתעסוקה מסוג אחר. בפועל – זה לא תמיד פשוט או מצליח. הבעיה היא שהרבה מאד הורים לא מכירים אפשרויות אחרות עד כדי כך שהם חושבים שאפשרויות אלה כלל לא קיימות. האמת היא שיש הרבה מאד מה לעשות מלבד העיסוק במסכים וכל מה שצריך זה להכיר סוגים שונים של משחקים, שעשועים, פעילויות או כל אפשרות אחרת של תעסוקה ולבחור את אלה שהכי יתאימו לכל ילד. להלן כמה רעיונות כאלה.

משחקים ופעילויות שבזכותם הילדים יעזבו את המסכים

להלן כמה רעיונות של פעילויות שמתאימות לגילאים שונים ויכולים לספק לא מעט זמן של תעסוקה הכוללת שיתוף פעולה, פעילות ליחיד, מחשבה או אסטרטגיה –

  • טרמפולינה   – גם מי שאין לו חצר או מרפסת גדולה יכול ליהנות מהיתרונות של טרמפולינה. מעבר לפריקת אנרגיות ופעילות גופנית היא מהווה מקור של כיף אמיתי ואתנחתא לצורך חילוץ עצמות ומתיחת השרירים.
  • משחקי קופסה – עד שלא מנסים ונכנסים לעולם הזה – אי אפשר באמת לדעת כמה העולם הזה מגוון ועשיר. משחקי לוח, אסטרטגיה, מזל, משחקים מבוססי קוביות, משחקי זיכרון וכמובן התאמה והלימה לגילאים של הילדים.
  • משחקי קלפים – גם משחקי קלפים יש במגוון ומבחר רב במיוחד והם קלים יותר לתפעול ולכן מתאימים גם לילדים צעירים יותר. ברוב המקרים הם לא אורכים הרבה זמן ומתאימים לפרקי זמן לא ארוכים שבהם דרושה תעסוקה.
  • מתקני חצר – מתקנים כאלה שנבחרים בקפידה וממוקמים בגינה או במרפסת יכולים להפוך לגן שעשועים אמיתי. אפשר לשחק בהם במשחקי דמיון מעניינים או להשתמש בהם כפי שצריך על פי השימוש המיועד.
  • ערכות יצירה – גם כאן מדובר בעולם ומלואו. יש כל כך הרבה סוגים ודגמים שמתאימים לכל הגילאים וכמובן שהתוצרת בהם תהיה שונה. ערכות כאלה שמתאימות לילדים יכולות לספק תעסוקה שקטה, נעימה וכזאת שמלווה בציפייה רבה עד לקבלת התוצר הסופי.

זזים מהמחשב  – תמיד יש מה לעשות!

כאשר מארגנים בבית פינה שיש בה את כל מה שהילדים צריכים על מנת להעסיק את עצמם – אין ספק שבם יידעו בעצמם מתי לגשת לשם כדי לקחת משחק או צעצוע. ברגע שהם עוזבים את הטלוויזיה או את הטלפון הנייד הם מגלים עולם של משחקים וחוויה  שמאד נעים להעביר איתו את הזמן ולאט לאט זה יהפוך להיות עבורם האפשרות המועדפת. כל מה שצריך זה לאפשר להם לגשת לזה בעצמם והם כבר ימשיכו את זה משם.

השאירו תגובה

0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריקהמשך בקניות
      חישוב משלוח
      החל את הקופון
      דילוג לתוכן