החברים שלנו נהנים מהנחות, צוברים נקודות, ומקבלים מתנות! התחברות/הצטרפות

משלוח מהיר חינם מעל 299 ₪ פרט למוצרי ריהוט

משלוח מהיר חינם מעל 299 ₪ פרט למוצרי ריהוט

בלוג

דף הבית » בחוץ נהיה חם מתחשק לשבת בבית, והילדים מטפסים לכם על הראש????

בחוץ נהיה חם מתחשק לשבת בבית, והילדים מטפסים לכם על הראש????

104410752 2962940750491636 8163259933086263410 O

בחוץ נהיה חם מתחשק לשבת בבית, והילדים מטפסים לכם על הראש

או אולי די נמאס לכם לראות את ילדיכם תקועים מול המסך (של הגמבוי/ קונסולת T.V/ טאבלט/ מחשב/ T./ פלאפון -מחקו את המיותר) אז החלטתם לקחת יוזמה ולרכוש לבית משחק משפחתי?‍?‍? שיעשיר את שעות הפנאי בבית כבילוי משפחתי מהנה. בשעה טובה! אז איך בוחרים? מאיפה מתחילים? כל המשחקים נראים עם אריזה נוצצת ומגניבה, המשחקים נראים מתוחכמים, תקציר התוכן על האריזה נראה מפתה… אבל כשמגיעים הביתה לעיתים קרובות משחקים פעם אחת, ולא תמיד מוצאים עניין במשחק שקנינו… אז מה עושים? קונים את המשחק החדש ביותר על המדף? מחפשים את מבצע השבוע? או אולי שואלים חברים/ שכנים ממה הם הכי נהנו? אולי שואלים את המוכר מה הכי רב מכר בחנות? קלפים? לוח? חשיבה? קואורדינציה? כדי לעשות סדר בדברים הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להתמקד בעיקר ולסנן את כל רעשי הרקע!

1.לפני שאתם נכנסים לחנות, היו ממוקדים: שאלו את עצמכם עבור מי בעיקר מיועד המשחק? מה גיל השחקנים העיקריים? לפני הקניה בדקו האם המשחק תואם את גיל השחקן הצעיר ביותר.

2.אם אבא ואמא יצטרפו למשחק זה נהדר אבל מרבית הסיכויים שהוא נועד לגילאים הצעירים יותר בבית, לכן אל תחפשו מה מלהיב אתכם, חפשו מה הם תחומי החוזק של הילד שלכם ונסו ללכת על הז'אנר שהוא יחסית חזק בו. אף אחד לא רוצה לשחק משהו שהוא חלש בו, שחסר כל סיכוי שהוא ינצח. השחקנים הבוגרים יותר יוכלו לגשר על הפער בעזרת גילם וניסיונם.

3.מצאתם את תחום החוזק שילדכם מוכשר בו? בדקו האם המשחק מפתח יכולות נוספות תוך כדי משחק? חשוב מאוד לתת לילדכם להתפתח ולא להישאר רק באזור הנוחות (וזה נכון גם לנו ההורים). בעזרת שימוש ביכולות המוכרות הוא יוכל למתוח את גבולותיו ויפתח יכולות חדשות.

4.הכי חשוב: בדקו את שלד המשחק ורמת המורכבות שלו (הפעולות הנדרשות מכל שחקן בכל תור, מס' השלבים במשחק וכו') בהתאם לרמת הריכוז והקשב של ילדכם.

אם אינכם מצליחים לדמיין את ילדכם משחק את המשחק, כנראה שזה גדול למידותיו.

אם ילדכם מחפש משחקים עם יותר עומק ומחשבה תצטרכו לבחון את המשחק לעומק ויתכן ותופתעו שהמשחק שמתאים עבורו מיועד עבור גיל הרבה יותר בוגר. לכן אל תקבלו זאת כאקסיומה. אפשרו לו להתפתח בהתאם ליכולותיו!

שלחו לנו את שאלותיכם בתגובות/ בפרטי ונשתדל לענות לכולם!

קניה וחוויה מהנה!

השאירו תגובה

0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריקהמשך בקניות
      חישוב משלוח
      החל את הקופון
      דילוג לתוכן