עגלת ימבמבם – מכונה חשמלת
רשת פינג פונג מתכווננת SCORE
משחק קופסא מפולת פינגווינים
מטרת ומהלך המשחק: המשחק מכיל בסיס, קרחון עם דגל ו-24 פינגווינים. על השחקן למקם כמה שיותר פינגווינים על הקרחון בלי שיפלו למים הקפואים. כל שחקן בתורו מניח פינגווין אחד במקום כלשהו על הקרחון בצורה יציבה כך שלא יפול מהקרחון שמתנדנד. אם שחקן גורם לפינגווינים ליפול, הוא מקבל אותם.
המנצח: הראשון שנפטר מכל הפינגווינים שברשותו.
מהיכרות אישית-המשחק מעוצב באופן חמוד ומושך, מהווה אתגר לשחקנים.
מיומנויות נרכשות-במהלך המשחק נדרשת מהשחקנים הפעלת מוטוריקה עדינה וקורדינציית עין-יד, כדי להניח את הפינגווינים בזהירות רבה מאוד בלי שהקרחון יתנדנד והפינגווינים יפלו. מוטוריקה עדינה כזו מבוססת על היכולת של המוח להפריד את התנועה של כל אצבע מהאחרות. שימוש עדין כזה בידיים נדרש לפעולות כמו כתיבה וציור, השחלת חרוזים, אחיזה נכונה, גזירה והדבקה, שריכת שרוכים ועוד.
אופנוע הונדה HONDA- שחור I'am toys
מכונית שלט החרגול
נדל"ן בקטן
רומיקוב סופר קלאסיק
רמי מטרת המשחק: להיות הראשון שהוריד את כל האריחים שלו מהתושבת, שילב אותם ברצפים או בקבוצות וצבר בדרך זו את מירב הנקודות.
תמרונים מבריקים, חשיבה אסטרטגית בהירה, מהלכים חכמים, מיומנות ומעט מזל – יביאו אתכם לניצחון!
הג'וקר הוא כלי רב-עוצמה המניע את המשחק. אבל זהירות! אם הוא מחייך אליכם מהתושבת בסוף משחק, מפסידים 30 נקודות מה בקופסה
מכיל 106 אריחים, 8 סדרות ממוספרות מ-1 עד 13 בארבעה צבעים שונים, פלוס 2 ג'וקרים.
4 תושבות, 4 רגליות.
לגילאי 7-99
הרכבת מגנטים -צורות מגנטיות – מוטות וכדורים 120 חלקים
משחק חברה מצא את המילה
רובוט בנוני +שלט חכם-Trendy Machina
רביעיות בקולות
רביעיות בקולות – משחק קלפים סוחף ומשעשע באמצעות חיקוי קולות. משחק רביעיות פעיל ודינמי. במקום השאלה המסורתית: “יש לך אולי…” משמיעים המשתתפים קולות וצלילים, באווירה תוססת ומשעשעת. נהנים מפעילות בלתי מילולית, משפרים את יכולת החיקוי, מפתחים כישורי משחק ודרמה, וגורפים עוד ועוד סטים בדרך אל הניצחון.
המטרה: להשלים את מספר הסטים הגדול ביותר ולנצח!
איך משחקים?
מערבבים היטב את הקלפים, מחלקים לכל משתתף ארבעה כרטיסים, ואת היתר מניחים בערימה כשפניהם כלפי מטה. מכאן והלאה כל קול קובע!
השחקן הראשון פונה למשתתף אותו הוא רוצה לתשאל, באמצעות חיקוי אחד הקולות המופיעים בקלפים שבידו. המשתתף בודק האם הקול המושמע נמצא בין הכרטיסים שלו. הצליח? מצויין! הכרטיס עובר לידי החקיין, ויש לו הזכות להשמיע קול נוסף לאותו משתתף או לכל שחקן אחר שיבחר. אם לא – השחקן מרים קלף מן הערימה והסבב ממשיך. שחקן שכל הכרטיסים שבידו אזלו במהלך המשחק, רשאי לקחת כרטיס נוסף מן הערימה. המשחק מסתיים שכל הרביעיות מושלמות בידי המשתתפים. נתתם את הקול שלכם – בחרתם להנות!