פיקולינו Piccolino
משחק אבחנה וזריזות שמרתק ומשעשע בכל גיל. על הקלפים מופיעים ליצנים שמחים וליצנים עצובים. כל שחקן בתורו פותח קלף מהערמה האישית שלו ומניח אותו גלוי בראש הערמה שלפניו. כך ממשיכים השחקנים לפתוח קלפים על פי כיוון השעון עד שבראש שתי ערמות מופיע ליצן באותו הצבע ושניהם שמחים. ברגע הזה ממהרים כולם לצלצל בפעמון ומי שיצלצל ראשון יזכה בכל הקלפים שנפתחו על השולחן.
קפלות קפלה מגנטים דק 50 חלקים
הכבאים באים
משחק קופסא המבוך הקסום
"משחק חשיבתי וחברתי מעולה! ,כל משתתף מקבל מספר קלפים שבהם יש אוצרות שעליו להשיג במהלך המשחק.המשחק בנוי מחלקים שזזים על הלוח וחלקים קבועים. כל משתתף בתורו צריך להזיז טור/ שורה (שניתנת להזזה) ולאחר מכן יכול ללכת עד הגעתו לקיר חסום.מטרת המשחק: כל אחד צריך להשיג כמה שיותר קלפים עם אוצרות שהצליח להגיע אליהם.המנצח הוא מי שהגיע לכל האוצרות שבקלפים שלו.לגילאי 7-99מספר משתתפים: 2-4"
אליאס משפחתי
אליאס משפחתי
יש לכם דקה אחת בלבד לתאר כמה שיותר מילים באמצעות שימוש ברמזים ואסוציאציות, מילים נרדפות, הפכים וכדומה. בכל סיבוב, שחקנים אחרים נבחרים לנסות לנחש את התשובות הנכונות. ההתקדמות של חיילי המשחק על הלוח תלויה במספר המילים שתנחשו או שתסייעו לנחש בהצלחה. הראשון שיגיע אל מרחב הניצחון הוא המנצח!
אליאס משפחתי מסייע לשיפור יצירתיות ומחזק קשרים חברתיים ומשפחתיים רב דוריים, וניתן לשחק בו שוב ושוב בהנאה רבה, או להוסיפו למשחק "אליאס" הקלאסי, ולגוון גם אותו.
250 קלפי מילים לכל המשפחה
134 קלפי מילים למתקדמים
קלפים מיוחדים:
8 קלפי ג'וקר
8 קלפים לילדים
שעון חוגה אחד
טיימר חול אחד
8 חיילי משחק
לוח משחק
מסלול מרוצים אתגר הכריש כולל מכונית PULL BACK
קוביות נבובות דמוי עץ
בנה מספר
משחק חשבון להכרת הספרות 0-10 ולימוד הרכבי הספרות
מטרת המשחק: פיתוח חשיבה חשבונית לילד בגיל הרך, תפיסת הכמות מ-0 עד 10, הילד לומד להכיר
את הכמות מ-0 עד 10, מהמוחשי למופשט באמצעות השחלת הקוביות למוט.
עלי-יד סיבוב של הקוביות הילד לומד את הרכב המספר בהתאם לעיגולים הצבעוניים.
למשחק מצורפים לוחות ובהם תרגילי חשבון לכל ספרה.
על-ידי סיבוב של הקוביות עם הניקוד הצבעוני הילד לומד בעצמו את הרכבי הספרה.
תכולה: 55 קוביות עץ עם עיגולים מודפסים ב-4 צבעים, 11 מקלות עגולים באורכים שונים,
11 מעמדים מעץ, 9 לוחות מפל מודפסים עם תרגילים שונים, 11 לוחות מפל עם הספרות 0-10
מק״ט: 3380
חוכמBOOK חוכמבוק
חוכמBOOK חוכמבוק
חדש ומלהיב משחק אלקטרוני הכולל משחקי חידה ומחשבה, לוח ציור מחיק משוכלל, צ'יפים עם סיפורים קוליים.
חוכמBOOK חוכמבוק הוא החדשנות האולטימטיבית בתחום הבידור וההשקעה בעיסוק בזמן הפנוי! עשיר במשחקי חידה ומחשבה מרתקים שיעסיקו את המשתמש בכל רגע שלו. לוח הציור המחיק המתקדם מאפשר לך לשוטט בעולמות דמיוניים וליצור יצירות מהממות, בזמן שצ'יפים עם סיפורים קוליים מוסיפים רמה נוספת של עוטף וקסם לחוויה המשולבת. הכל נכנס בתיק קל משקל ונוח לנשיאה, מוכן להפוך כל מסע או רגע שקט להרפתקה חווייתית ומרתקת!
מדיח כלים הראשון שלי
סבלנות תלת מימד
הסבלנות משעשעת ומשתלמת הקיפו את לוח המשחק והכניסו את כל הכלים אל הבית.
מטרת המשחק: להקיף עם חיילי המשחק את לוח המשחק ולהכניס את כולם אל הבית.
משחק להקניית מיומנויות חברתיות.
איך משחקים?
כל שחקן בוחר צבע ומניח את 4 חייליו בבסיס שלו בלוח. השחקן הצעיר ביותר הוא הראשון שמתחיל במשחק.
כל שחקן זורק את הקובייה בתורו, רק אם יוצא לו המספר 6 הוא יכול הכניס אחד מחייליו לתוך לוח המשחק ולהתחיל לשחק. בכדי להכניס כלי נוסף למשחק, דרוש שיצא לשחקן בקובייה המספר 6. במידה ולא יצא לשחקן המספר 6, הוא ממשיך להתקדם עם החיילים שכבר בתוך המשחק.
ני חיילים לא יכולים לעמוד באותה משבצת. במידה ושחקן מגיע למשבצת שכבר תפוסה על ידי כלי אחר, הוא יוצא מהמשחק וחוזר עם החייל לבסיס. על כל שחקן להוציא את כל חייליו מהבסיס בכדי להתקדם במשחק. שחקן שקיבל בקובייה את המספר 6 יקבל תור נוסף. לחייל מותר להיכנס לבית שבצבע שלו בלבד.
מה בקופסה?
לוח משחק
16 כלי משחק ב-4 צבעים
קובייה מובנית בתוך הלוח
משחקים ביידיש -ספר השירים שלי, מיין לידער ביכעלע – לחיים
בונים מילים
בונים מילים –
משחק תחרותי להרכבת מילים ולתרגול הקריאה והכתיבה.
המשחק תורם להטמעת אותיות האלף – בית והשימוש בהם בצורה תקינה, בהרכבת מילים
המשחק מפתח את כושר הזיכרון והחשיבה.
כהכנה למשחק, פתחו את המגירות שבצידי הלוח והדביקו את המדבקות עם האותיות על כלי המשחק.
איך משחקים?
יש להפוך את כל האותיות כשפניהן כלפי מטה ולערבב אותן היטב. כל שחקן לוקח 10 אותיות ומניח אותן על המתקן שלו. כל שאר האותיות נשארות במגירה שפניהן כלפי מטה.
כל שחקן לוקח אות מהמגירה. השחקן שלקח אות גבוהה יותר בסדר האלף-בית הוא המתחיל. מחזירים את האותיות שהוצאו לערימת האותיות כשפניהן כלפי מטה ומערבבים.
השחקן שמתחיל צריך לבנות במרכז הלוח מילה בת שלוש אותיות לפחות. את המילה ניתן לבנות בצורה אופקית או אנכית בלבד, ולא בצורה אלכסונית. (על לוח המשחק ניתן לבנות מילים אך ורק בשפה העברית.)
השחקן הבא מסובב את השעון שבמגירה לפני שיתחיל לשחק. השעון קובע מהיכן צריך השחקן לבנות את מילתו.
במידה ויצא לשחקן בשעון “כלשהו”, הוא יכול להרכיב מילה על לוח המשחק בכל מקום שירצה.
אם שחקן לא מצליח להרכיב מילה בתורו, הוא לוקח מקופת האותיות מספר אותיות לפי מה שמורה לו המעגל החיצוני שבשעון ומניח אותן במתקן האותיות שלו.
השחקן הראשון שהצליח להשתמש בכל האותיות הנמצאות ברשותו הוא המנצח!
כאשר השעון נעצר על “אמצע”, על השחק להרכיב את מילתו באות האמצעית של אחת המילים שמונחות על לוח המשחק.
כאשר השעון נעצר על “סוף”, על השחקן להרכיב את מילתו באות הסופית של אחת המילים שמונחות על לוח המשחק.
כאשר השעון נעצר על “התחלה”, על השחקן להרכיב את מילתו באות הראשונה של אחת המילים שמונחות על לוח המשחק.