משחק אתגרי -פרה פרה כבשה
משחק אתגרי היגיון וחשיבה מרתק לכל גיל
-
על המשחק
פרה פרה כבשה הוא משחק מבריק המכיל אתגרי היגיון חכמים.
כלבים, פרות, כבשים ותרנגולים מחכים לתורם לחצות את הנהר ולחזור הביתה אחרי שבילו את היום באחו.
כולם יודעים שחוצים את הנהר לפי הכללים – אחד אחד ובסדר הנכון.
מינימום משתתפים: 1, מקסימום משתתפים: 1
מה בקופסה
לוח משחק מקרטון, חוברת חידות, 16 חיות מעץ, הוראות משחק
פליימוביל המספרה שלי 70376
משחק קופסא בונה עליך
משחק מהנה שעומד להפיל גם אתכם!
מי יצליח להפיל כמה שיותר בולי עץ מבלי להפיל את הבונה החמוד?
הבונה שומר העיר ניצב למעלה ושומר על בולי העץ, השחקנים מנסים להפיל את בולי העץ מתוך הערימה. הם דוחפים את בולי העץ בזהירות והאווירה מתחממת!
משחק משעשע וחוויתי להרפתקה משותפת עם המשפחה והחברים.
כך תרכיבו את המשחק בקלות:
חברו את הדופן הימנית ואת הדופן השמאלית משני צדי הנחל (הבסיס הכחול). הניחו את תחתית המשחק מתחת לנחל. צרו ערימה של בולי עץ צבעוניים בין שתי גדות הנהר. הניחו את הבונה על גבי השורה העליונה מעל כל בולי העץ. הכינו את מקל הפלסטיק.
הבדלון
משחק לפיתוח יכולת ההבחנה והזיהוי, מציאת הבדלים והתאמתם למקום הנכון בלוח.
משחק להקניית מושגי יחס: מעל, מתחת, ליד, בין, לפני, אחרי.
משחק לפיתוח יכולת ההתאמה החזותית וההבחנה ולהקניית מיומנויות חברתיות בסיסיות.
במשחק 6 לוחות. על כל לוח מופיעים 9 ציורים כמעט זהים, כאשר בכל ציור יש שינויי מיקום ומספר.
במהלך המשחק, על המשתתפים להרים כרטיס, לשייך ללוח הנכון, לבחון את ההבדלים ולמצוא את התמונה הזהה לגמרי!
בנוסף, במשחק ישנם לוחות ביקורת אותם יניחו המשתתפים בסיום המשחק, כך יוכלו לבדוק את עצמם, האם זיהו את ההבדלים בין התמונות והניחו אותם במקום הנכון על הלוח.
איך משחקים?
כל משתתף מקבל לוח. מניחים את כל הכרטיסים בערימה במרכז כאשר פניהם כפלי מטה.
כל משתתף מרים בתורו כרטיס ובודק האם הוא מתאים ללוח שלו. אם כן, יניח אותו במקומו. אם אינו מופיע על הלוח, יחזירו לתחתית הערימה והתור יעבור למשתתף הבא.
בדיקת התאמה: כאשר כל הלוח מלא בכרטיסים, לוקח השחקן את לוח הביקורת המתאים ללוח שלו ומניח אותו על הכרטיסים.
אם כל צבעי לוח הביקורת מתאימים לצבעי הכרטיס, הצליח השחקן להתאים את כל הכרטיסים והוא ניצח במשחק.
כעת ימשיכו המתמודדים האחרים למלא את הלוח עד לסיום המשחק.
מה בקופסה?
6 לוחות
54 כרטיסים
6 לוחות ביקורת
גיל: 3-8
משתתפים: 2+
עגלת סטוקי -זיפליין
עגלת בובה סטוקי טיולון+ תיק מבית 'זיפ-ליין'.
בובה חמודה כבר יש לקטנטנים שלכם, עכשיו הגיע הזמן לפנק אותה עם עגלה מושלמת לבובה. עגלה לבובה זו היא מפוארת ויוקרתית ונוחה במיוחד לשימוש.
עגלה לבובה מקפיצה את חווית המשחק ו'גידול' הבובה בעבוד הילדים בצורה משמעותית ומכפילה את ההנאה שלהם.
-
מתכווננת לכמה מצבי ישיבה ושכיבה
-
מתקפלת בקלות ונוחה לאחסון
-
אפשר להתאים את הידית לגובה הילד עד לגובה של כ-90 ס"מ
מידות העגלה: גובה לא כולל ידית: 70 ס"מ. אורך 60 ס"מ. רוחב 42 ס"מ.
אפשר להזמין ב – 2 צבעים: ורוד אפור או אדום (תלוי במלאי)
הזמינו כאן במחיר אטרקטיבי בלי לצאת מהבית.
משחק לוח אורביט
רביעיות קלפים אויבער חכם-בית מקדש
קינדר וועלט – תזמורת המנגנים
משחק חברה מצא את המילה
הרמקול של מלכות-חסידימלך
קשקשים הרכבה 85 חלקים
במי בחרתי היהודי
משחק במי בחרתי ? Mitzva Family נחש מי יהודי
משחק קופסא במי בחרתי משחק אישיות משודרג עם דמויות המתאימות לעולם המסורת היהודי. מפתח כישורי שפה וכישורים חברתיים
פליימוביל 70534 אקסטרים ספורט ימי
לינקס קלפים 6 ב-1
מהר!
מצאו את הציור הזהה
תפיסה חזותית וזריזות-חובה!
מכיל: 70קלפים עם 6 ציורים בצד אחד וציור אחד בצד השני
משחק משפחתי,2-8 משתתפים,לגילאי 4+
מטרת המשחק:
להיות הראשון שאוסף כמות תמונות נדרשת ומניח 3 דיסקיות זהות על התמונות שבידיו לפי הצבע
(רק כך אפשר לדעת איזה שחקן מוביל/מנצח).
הכנות למשחק:
יש למקם את לוח המשחק במרכז השולחן, ולחבר את חלקי הפאזל ללוח המרכזי. סדר החיבור לא חשוב, ובכל
משחק הסדר משתנה.
הכניסו את התמונות לקופסת הפלסטיק המשושה.
משחק 1
יש לבחור מוביל למשחק, וגם הוא רשאי להשתתף. המוביל נותן לכל שחקן שלוש דיסקיות מאותו צבע, ונותן 3
תמונות לכל שחקן עם הפנים כלפי מטה.
המוביל נותן אות מוסכם והמשחק מתחיל .
כל שחקן מחפש את שלוש התמונות ששייכות לו ומניח דיסקיות על כל תמונה שזיהה.
השחקן הראשון שמוצא שלוש תמונות מכריז עצור! כל יתר השחקנים מפסיקים לחפש.
כל שחקן משאיר אצלו את התמונות שמצא. התמונות האחרות מוחזרות לקופה, מערבבים אותן ומורידים את
הדיסקיות מהלוח.
המוביל נותן שוב לכל שחקן 3 תמונות וסבב חדש מתחיל.
המשחק מסתיים כאשר שחקן צובר 25 תמונות או כשהתמונות אוזלות.
משחק 2
כל שחקן מקבל דיסקית בצבע שונה.
במשחק זה המוביל לא משתתף. הוא מוציא תמונה מהקופה, והראשון שמוצא אותה מניח דיסקית שלו על הלוח,
המשחק נעצר והמנצח זוכה בתמונה.
הראשון שזוכה ב- 15 כרטיסי תמונות הוא המנצח.
קנסות:
אם שחקן מניח את התמונה על מקום לא מתאים בלוח, עליו להחזיר את התמונה הקודמת שבה זכה.
אם שחקן מעכב את המשחק, אז אפשר להחליט אם להחזיר את הכרטיס לקופה או שידלגו עליו לתור הבא.