חשיבה
מי אני – משחק אישיות
מי אני
משחק אשיות משעשע לחיזוק תפיסה וחשיבה
המשחק מכיל:
2 לוחות משחק המכילים כל אחד 24 מסגרות מתרוממות.
48 כרטיסי דמויות להרכבה בתוך המסגרות שבלוח.
24 כרטיסי דמויות.
מהלך המשחק: כל שחקן מקבל לוח משחק ומניח כרטיס דמות בחריץ שבקדמת הלוח, באופן שהשחקן השני לא יוכל לראות את הדמות. על כל אחד מהשחקנים לגלות מי הדמות שנמצאת בכרטיס של השחקן השני. לשם כך כל שחקן בתורו שואל שאלה על השמות שעליו לגלות, שהתשובה עליה היא כן או לא.
לדוגמא: האם הדמות מרכיבה משקפים? אם התשובה שלילית, יוריד השחקן בלוח שלצידו את כל הדמויות שמרכיבות משקפים. הדמות הנבחרת נמצאת ביו השמויות הנותרות מורמות.
כך מורדות מדי תור עוד ועוד דמויות בהתאם לתשובות המתקבלות, עד שאחד השחקנים מגלה את הדמות אותה בחר חברו. המנצח הוא השחקן שגילה ראשון את הדמות שבחר חברו.
לשחקנים מיומנים: ניתן להציג בכרטיס שבקדמת הלוח 2 כרטיסי דמויות. אופן המשחק זהה.
משחק קובמאסטר
משחק קלפים באזזז
שלום כיתה א'
ההורה הוא המורה הראשון והחשוב ביותר של הילד.
הקרש, השיתוף והעבודה יחד מחזקים את בטחונו העצמי של הילד ומהווים גורם חשוב בהתפתחותו השכלית והרגשית.
הערכה מחולקת לשלוש פעילויות:
פעילות 1 – תירגול מיומנויות למידה. הפעילות כוללת 36 פעילויות משחקיות העוסקות בנושאים הבאים: חשבון, יחסי גודל, התמצאות במרחב, צורה וצבע, הבחנה בפרטים, רצף.
פעילות 2 – קואורדינציה וראשית כתיבה. 36 פעילויות לתרגול מוטוריקה עדינה על לוחות מחיקים. הפעילויות השונות הן בנושאים הבאים: מעקב אחרי קו, בניית השלם, דמות ורקע, מבוך, העתקת תבנית, השלמת תבנית, רצף בשינוי כיוון או גודל, תרגול כתיבת מספרים ואותיות.
פעילות 3 – משחקי רשת (תרגום מדו-מימד לתלת-מימד). מפתח את ההתמצאות במרחב, את הראייה התלת-מימדית ואת הזיכרון המרחבי והחזותי. מכיל 16 כרטיסי דגמים לבנייה ותבניות מיוחדות לחשיבה עצמית.
לגילאי 5+