חשיבה
חשבון פלוס
על המשחק
כרטיסי המשחק נבחרו בקפידה כדי לענות על רמת התפתחותו של ילד בגיל 4, ושיטת הבדיקה הייחודית מבטיחה 0 טעויות! הבדיקה פשוטה ומיידית. בחרתם בספרה לא נכונה? היא לא תיכנס למקום המקודד בכרטיס.
המשחק מאפשר אינסוף פעילויות עצמאיות ופתוח ליצירתיות שלכם ושל ילדכם.
המשימה: להניח את הספרות בסדר הנכון ולענות נכונה על התרגיל המתואר התמונה.
למה כובע
למה כובע
כי הוא משחק מלהיב ומאתגר המפתח תפיסה חזותית, מיומנויות חשיבה אינטואיטיבית וקשר עין- יד.
איך משחקים?
משקשקים וזורקים שלוש קוביות:
צבע מסגרת,
מילוי הכובע
וצורת הכובע.
מוצאים בזריזות את הכובע המתאים לשלושת הנתונים, לוכדים אותו בעזרת הפטישון וצועקים בשמחה "למה? כובע!"
מי המנצח?
המשתתף שמצא ולכד הכי הרבה כובעים, הכי מהר!
למה?
כובע!
מי אני ומה שמי
משחק לימודי משעשע, המפתח את כושר הביטוי ומשכלל את יכולת חשיבה לוגית.
משחק קלפים באזזז
נחש מי
שלום כיתה א'
ההורה הוא המורה הראשון והחשוב ביותר של הילד.
הקרש, השיתוף והעבודה יחד מחזקים את בטחונו העצמי של הילד ומהווים גורם חשוב בהתפתחותו השכלית והרגשית.
הערכה מחולקת לשלוש פעילויות:
פעילות 1 – תירגול מיומנויות למידה. הפעילות כוללת 36 פעילויות משחקיות העוסקות בנושאים הבאים: חשבון, יחסי גודל, התמצאות במרחב, צורה וצבע, הבחנה בפרטים, רצף.
פעילות 2 – קואורדינציה וראשית כתיבה. 36 פעילויות לתרגול מוטוריקה עדינה על לוחות מחיקים. הפעילויות השונות הן בנושאים הבאים: מעקב אחרי קו, בניית השלם, דמות ורקע, מבוך, העתקת תבנית, השלמת תבנית, רצף בשינוי כיוון או גודל, תרגול כתיבת מספרים ואותיות.
פעילות 3 – משחקי רשת (תרגום מדו-מימד לתלת-מימד). מפתח את ההתמצאות במרחב, את הראייה התלת-מימדית ואת הזיכרון המרחבי והחזותי. מכיל 16 כרטיסי דגמים לבנייה ותבניות מיוחדות לחשיבה עצמית.
לגילאי 5+