חשיבה
ארבע בשורה
בונים מילים
בונים מילים –
משחק תחרותי להרכבת מילים ולתרגול הקריאה והכתיבה.
המשחק תורם להטמעת אותיות האלף – בית והשימוש בהם בצורה תקינה, בהרכבת מילים
המשחק מפתח את כושר הזיכרון והחשיבה.
כהכנה למשחק, פתחו את המגירות שבצידי הלוח והדביקו את המדבקות עם האותיות על כלי המשחק.
איך משחקים?
יש להפוך את כל האותיות כשפניהן כלפי מטה ולערבב אותן היטב. כל שחקן לוקח 10 אותיות ומניח אותן על המתקן שלו. כל שאר האותיות נשארות במגירה שפניהן כלפי מטה.
כל שחקן לוקח אות מהמגירה. השחקן שלקח אות גבוהה יותר בסדר האלף-בית הוא המתחיל. מחזירים את האותיות שהוצאו לערימת האותיות כשפניהן כלפי מטה ומערבבים.
השחקן שמתחיל צריך לבנות במרכז הלוח מילה בת שלוש אותיות לפחות. את המילה ניתן לבנות בצורה אופקית או אנכית בלבד, ולא בצורה אלכסונית. (על לוח המשחק ניתן לבנות מילים אך ורק בשפה העברית.)
השחקן הבא מסובב את השעון שבמגירה לפני שיתחיל לשחק. השעון קובע מהיכן צריך השחקן לבנות את מילתו.
במידה ויצא לשחקן בשעון “כלשהו”, הוא יכול להרכיב מילה על לוח המשחק בכל מקום שירצה.
אם שחקן לא מצליח להרכיב מילה בתורו, הוא לוקח מקופת האותיות מספר אותיות לפי מה שמורה לו המעגל החיצוני שבשעון ומניח אותן במתקן האותיות שלו.
השחקן הראשון שהצליח להשתמש בכל האותיות הנמצאות ברשותו הוא המנצח!
כאשר השעון נעצר על “אמצע”, על השחק להרכיב את מילתו באות האמצעית של אחת המילים שמונחות על לוח המשחק.
כאשר השעון נעצר על “סוף”, על השחקן להרכיב את מילתו באות הסופית של אחת המילים שמונחות על לוח המשחק.
כאשר השעון נעצר על “התחלה”, על השחקן להרכיב את מילתו באות הראשונה של אחת המילים שמונחות על לוח המשחק.
המפתח לטירה
חשבון בראשון
מבוך הקוביות
משחק חידות -הנחש
משחק צוללות
משחק קופסא בונה עליך
משחק מהנה שעומד להפיל גם אתכם!
מי יצליח להפיל כמה שיותר בולי עץ מבלי להפיל את הבונה החמוד?
הבונה שומר העיר ניצב למעלה ושומר על בולי העץ, השחקנים מנסים להפיל את בולי העץ מתוך הערימה. הם דוחפים את בולי העץ בזהירות והאווירה מתחממת!
משחק משעשע וחוויתי להרפתקה משותפת עם המשפחה והחברים.
כך תרכיבו את המשחק בקלות:
חברו את הדופן הימנית ואת הדופן השמאלית משני צדי הנחל (הבסיס הכחול). הניחו את תחתית המשחק מתחת לנחל. צרו ערימה של בולי עץ צבעוניים בין שתי גדות הנהר. הניחו את הבונה על גבי השורה העליונה מעל כל בולי העץ. הכינו את מקל הפלסטיק.
משחק קופסא ליצן קטן שלי
ליצן קטן שלי
בונים מגדל ליצנים, אף ליצן לא מפילים, ומנצחים!
משחק לחיזוק קשר עין – יד ולפיתוח המוטוריקה העדינה.
הכנות למשחק:
מקמו את הליצן השחור בבסיס המשחק והניחו אותו במרכז השולחן, זה בסיס המגדל. כל שחקן מקבל ליצנים לפי הרשימה הבאה:
ארבעה שחקנים: כל שחקן מקבל שמונה ליצנים בצבע אחד. שלושה שחקנים: כל שחקן מקבל שמונה ליצנים מצבע אחד ועוד שניים מהצבע הנותר. שני ליצנים לא יחולקו לא יהיו חלק מהמשחק. שני שחקנים: כל שחקן מקבל שמונה ליצנים בשני צבעי םשונים – סך הכל 16 ליצנים. שחקן אחד: יכול לשחק עם כמה ליצנים שרוצה!
משחק קופסא קוף המספרים
קוף המספרים
מתי הקופיף החמוד יצא מאיזון?
פותרים תרגילי חשבון בסיסיים ומכירים את המספרים עם משחק שיווי משקל קל וכיפי.
משחק לקידום כישורי החשבון הראשוניים של הילד על-ידי לימוד איזון ושמירה על שיווי משקל של סכום מספרים זהה – וכל זה על גבי מאזני הקופיף.
משקל הבננות מדויק, כך ששילובי המספרים הנכונים תמיד יהיו מאוזנים באופן מושלם על גבי המאזניים.
סבלנות תלת מימד
הסבלנות משעשעת ומשתלמת הקיפו את לוח המשחק והכניסו את כל הכלים אל הבית.
מטרת המשחק: להקיף עם חיילי המשחק את לוח המשחק ולהכניס את כולם אל הבית.
משחק להקניית מיומנויות חברתיות.
איך משחקים?
כל שחקן בוחר צבע ומניח את 4 חייליו בבסיס שלו בלוח. השחקן הצעיר ביותר הוא הראשון שמתחיל במשחק.
כל שחקן זורק את הקובייה בתורו, רק אם יוצא לו המספר 6 הוא יכול הכניס אחד מחייליו לתוך לוח המשחק ולהתחיל לשחק. בכדי להכניס כלי נוסף למשחק, דרוש שיצא לשחקן בקובייה המספר 6. במידה ולא יצא לשחקן המספר 6, הוא ממשיך להתקדם עם החיילים שכבר בתוך המשחק.
ני חיילים לא יכולים לעמוד באותה משבצת. במידה ושחקן מגיע למשבצת שכבר תפוסה על ידי כלי אחר, הוא יוצא מהמשחק וחוזר עם החייל לבסיס. על כל שחקן להוציא את כל חייליו מהבסיס בכדי להתקדם במשחק. שחקן שקיבל בקובייה את המספר 6 יקבל תור נוסף. לחייל מותר להיכנס לבית שבצבע שלו בלבד.
מה בקופסה?
לוח משחק
16 כלי משחק ב-4 צבעים
קובייה מובנית בתוך הלוח
עמי חכמי – משחק אלקטרוני אטרקטיבי בעברית
עמי חכמי – משחק אלקטרוני חווייתי שיעשיר את עולמות התוכן של הילדים שלכם
הילדים של היום חיים מריגוש לריגוש. שיטות הלימוד המיושנות משעממות אותם מאוד, אז מה הפלא שהם יעדיפו משחקים מגרים על פני לימוד משכיל.
מפתחי המשחק הגאוני ‘עמי חכמי’ השכילו להבין ששילוב בין משחק אלקטרוני סוחף ומושך, לתוכן לימודי-חינוכי מעשיר, הוא צו השעה של הדור, ושזו הדרך היחידה לגרום לילדים לרצות ללמוד מתוך בחירה חופשית והנאה אין סופית.
בניגוד לשיטות הלימוד המסורתיות, במשחק עמי חכמי אין ספרי לימוד בעלי דפים חיוורים וטבלאות שמעלות פיהוק, אין תוכן מנוסח בשפת הוראה סמכותית ומרתיעה, ואין מורים בעלי טון דיבור סטטי ומרדים. במקום זה יש משחק אלקטרוני מדליק, שממגנט את הילדים אליו לאורך שעות רבות – התוכן הלימודי מוחדר לילדים בצורה חכמה ומיוחדת בשיטות גאוניות ומותאמות לילדים בני שנות האלפיים.
אז מה כולל משחק עמי חכמי?
- משחק אלקטרוני ייחודי
- 100 כרטיסים ועליהם כ – 1200 שאלות מחכימות בנושאי עניין מגוונים מעולמות שונים
דרך משחק עמי חכמי ילמדו הילדים בין היתר על: יהדות, יחסים, צבעים, צורות, שייכות, השוואה, מבוכים, הפכים, רגשות, אחריות, רצף, יוצא דופן, הדפסים, פאזל, הבחנה, חשבון, אותיות, השעון, הגיון, התאמה, כיוונים ועוד שלל תכנים חינוכיים אלמנטריים הקשורים לעולמות של רגש, אינטליגנציה, ידע כללי, וקשרים בין אישיים.
משחק עמי חכמי מתאים לילדים בגיל 3 עד 8, ויכולים להשתתף בו 1 עד 2 ילדים
זו ההזדמנות שלכם להפוך את הילדים שלכם לחכמים ולבקיאים יותר באין ספור תחומים. הזמינו את משחק עמי חכמי בקליק ובמחיר שווה, והמשלוח כבר בדרך אליכם.
פינגווין במלכוד
פינגווין במלכוד –
את קוביות הקרח בזהירות מחלצים, על הפינגווין ממלכודת שומרים, ומנצחים!
משחק אסטרטגיה לזהירים במיוחד! מפתח את יכולת ניבוי מהלכים והשליטה באחיזה ובעוצמת השימוש בפטיש.
כהכנה למשחק חברו את ארבע הרגליים ללוח המשחק. הפכו את לוח המשחק כך שהרגליים כלפי מעלה. ערבבו את כל הקוביות וסדרו אותן אחת ליד השנייה בתוך לוח המשחק. כעת הפכו את הלוח והניחו את הפינגווין במרכז הלוח על הקובייה האמצעית. הניחו את הרולטה במרכז השולחן וחלקו פטיש לכל שחקן.
איך משחקים?
השחקן הצעיר ביותר הוא המתיל. כל שחקן מסובב בתורו את הרולטה. אם הגיע החץ ברולטה לקוביות לבנות, על השחקן להסיר קובייה לבנה אחת מלוח המשחק בעזרת הפטיש.
אם הגיע החץ לקוביות כחולות, עליו להסיר קובייה כחולה אחת מהלוח.
אם הגיע החץ לקוביות כחולות ולבנות, יסיר השחקן מהלוח קובייה אחת בלבד בכל צבע שיבחר.
אם הגיע החלץ לעיגול “אין כניסה”, השחקן מפסיד את תורו והתור עובר למשתתף הבא.
המנצח הוא השחקן שהצליח לשלוף הכי הרבה קוביות מהלוח בלי להפיל את הפינגווין.