ישראטויס isratoys
ישראטויס isratoys
משחקי קופסא משחקי חברה ערכות יצירה פאזלים
משחקי קופסא משחקי חברה ערכות יצירה פאזלים מתמחה בפיתוח, יצור, שיווק והפצה של משחקי קופסא, ערכות יצירה, פאזלים, משחקים חינוכיים ולימודיים הארכיאולוג הצעיר – אוצרות הזהב · אותיות מתאימים ומילים מרכיבים · זיכרון ראשון שלי · תלת חשבון · ערכת מדע – האנימטור · ערכת מדע – התפרצות הר געש · ערכת מדע ועוד, באיכות, ובסטנדרטים גבוהים.
פאזלים מבית ישראטויס יצרנית משחקי הקופסא המובילה במדינה.משחקי יצירה וערכות יצירה לילדים. בישראטויס רואים בערכות יצירה …משחקי חברה מבית ישראטויס יצרנית משחקי הקופסא המובילה במדינה. יצרנית משחקי הקופסא המובילה במדינה משחקי יהדות מבית ישראטויס יצרנית משחקי הקופסא המובילה במדינה.
אותיות מתאימים ומילים מרכיבים
משחק להכרת אותיות ולפיתוח מיומנויות בהרכבת מילים
אותיות מתאימים ומילים מרכיבים –
משחק להכרת האותיות ולפיתוח מיומנויות בהרכבת מילים.
המשחק מפתח את הזיכרון החזותי, מחזק את יכולת זיהוי הצלילים וכושר הריכוז.
במשחק 18 לוחות. בכל לוח מופיע ציור מעולם הילדים ומתחתיו כתובה המילה בחלוקה לאותיות
על המשתתף לזהות את התמונה, לחלק את המילה לצלילים והבהרות, לאתר את האותיות הנכונות ולהניחן על גבי הלוח במקום המתאים.
ארבע בשורה
בונים מילים
בונים מילים –
משחק תחרותי להרכבת מילים ולתרגול הקריאה והכתיבה.
המשחק תורם להטמעת אותיות האלף – בית והשימוש בהם בצורה תקינה, בהרכבת מילים
המשחק מפתח את כושר הזיכרון והחשיבה.
כהכנה למשחק, פתחו את המגירות שבצידי הלוח והדביקו את המדבקות עם האותיות על כלי המשחק.
איך משחקים?
יש להפוך את כל האותיות כשפניהן כלפי מטה ולערבב אותן היטב. כל שחקן לוקח 10 אותיות ומניח אותן על המתקן שלו. כל שאר האותיות נשארות במגירה שפניהן כלפי מטה.
כל שחקן לוקח אות מהמגירה. השחקן שלקח אות גבוהה יותר בסדר האלף-בית הוא המתחיל. מחזירים את האותיות שהוצאו לערימת האותיות כשפניהן כלפי מטה ומערבבים.
השחקן שמתחיל צריך לבנות במרכז הלוח מילה בת שלוש אותיות לפחות. את המילה ניתן לבנות בצורה אופקית או אנכית בלבד, ולא בצורה אלכסונית. (על לוח המשחק ניתן לבנות מילים אך ורק בשפה העברית.)
השחקן הבא מסובב את השעון שבמגירה לפני שיתחיל לשחק. השעון קובע מהיכן צריך השחקן לבנות את מילתו.
במידה ויצא לשחקן בשעון “כלשהו”, הוא יכול להרכיב מילה על לוח המשחק בכל מקום שירצה.
אם שחקן לא מצליח להרכיב מילה בתורו, הוא לוקח מקופת האותיות מספר אותיות לפי מה שמורה לו המעגל החיצוני שבשעון ומניח אותן במתקן האותיות שלו.
השחקן הראשון שהצליח להשתמש בכל האותיות הנמצאות ברשותו הוא המנצח!
כאשר השעון נעצר על “אמצע”, על השחק להרכיב את מילתו באות האמצעית של אחת המילים שמונחות על לוח המשחק.
כאשר השעון נעצר על “סוף”, על השחקן להרכיב את מילתו באות הסופית של אחת המילים שמונחות על לוח המשחק.
כאשר השעון נעצר על “התחלה”, על השחקן להרכיב את מילתו באות הראשונה של אחת המילים שמונחות על לוח המשחק.
בתוך הלב של אורי
בתוך הלב של אורי –
משחק חובה לילדים ולהורים להידוק הקשר המשפחתי!
משחק לפיתוח והעשרת העולם הרגשי.
במהלך המשחק הילד ירחיב את אוצר המילים הרגשי, יזהה ביטויים אופייניים לרגשות שונים ויצליח להבין את החוקיות הקיימת בעולם הרגשות.
בנוסף, הילד יתוודע לקיומם של מספר רגשות שונים ואף סותרים, אשר עשויים להתעורר בו זמנית.
ככל שהאדם נחשף בגיל צעיר יותר ליכולתו להרגיש ולהבין את רגשותיו, וככל שהוא מקבל לגיטימציה להביע אותם, כך גדלים סיכוייו לפתח אישיות בריאה, לתקשר ולהשתלב בחברת בני אדם ולרכוש שליטה על רגשותיו.
היכולת לכנות רגשות בשמותיהם על סמך ביטויים שלהם (הבעות פנים, התנהגות או מחשבה) מהווה את היכולת הבסיסית והראשונית בהתמודדות עם רגשות. הבנת הגורמים והסיבות המובילים לרגשות שונים גורמת לעולם הרגשות להיות ברור יותר, צפוי יותר ובסייעתא דשמיא, ניתן יותר לשליטה.
“בתוך הלב של אורי” הוא משחק העשוי לשמש גם ככלי עזר תקשורתי במשפחה. המשחק מעניק להורים הזדמנות להכרות מיוחדת ועמוקה עם הילדים איתם הם משחקים. במהלך המשחק תוכלו לחוש את רגשותיהם ולהבין את מחשבותיהם של הילדים המשחקים, דרך האופן בו הם מתייחסים ומבינים את אורי, גיבור המשחק.
דגם בית המקדש – ערכת יצירה תלת מימדית
ערכת יצירה להכנת דגם בית המקדש –
בכל תפילה אנו מבקשים מה’, שנזכה ‘ותחזינה ענינו לשובך לציון’ – לראות ולחזות בבניין המקדש בירושלים.
לעת עתה, עדיין לא זכינו שיבנה המקדש, אך היום נוכל להיות ‘מבוני המקדש’.
בדגם בית המקדש נוכל לבנות, ליצור ולהנות מההרגשות הנפלאה שהנה בידנו ‘בית המקדש’ המיוחל, הנה נטלנו חלק בבניינו.
אמנם זהו רק דגם, אך בכל יום כשנתבונן במעשה ידינו, נזכור שעלינו לעשות הכל על מנת לזרז את ביאת הגואל, כדי לזכות בדגם האמיתי – בנין בית המקדש!
במהלך הרכבת הערכה, הילד ילמד על מקום העזרה, כלי המקדש, השערים והלשכות השונות תוך כדי יצירה חווייתית והרגשה נפלאה שהנה בידו ‘בית המקדש’ המיוחל.
הערכה בנויה מדגם תלת-מימדי ענק ומפואר מקרטון איכותי מצופה למינציה.
בנייה עצמית בהרכבה מיוחדת ללא צורך בחיתוך וגזירה.
מידות הדגם לאחר הרכבתו:
אורך: 75 ס”מ
רוחב: 38 ס”מ
גובה: 24 ס”מ
מה בקופסה?
חלקים איכותיים מצופים למינציה להרכבת בית המקדש
חוברת הוראות מפורטת ומצולמת – דו-לשונית
גיל: 6
משתתפים: 1
הבדלון
משחק לפיתוח יכולת ההבחנה והזיהוי, מציאת הבדלים והתאמתם למקום הנכון בלוח.
משחק להקניית מושגי יחס: מעל, מתחת, ליד, בין, לפני, אחרי.
משחק לפיתוח יכולת ההתאמה החזותית וההבחנה ולהקניית מיומנויות חברתיות בסיסיות.
במשחק 6 לוחות. על כל לוח מופיעים 9 ציורים כמעט זהים, כאשר בכל ציור יש שינויי מיקום ומספר.
במהלך המשחק, על המשתתפים להרים כרטיס, לשייך ללוח הנכון, לבחון את ההבדלים ולמצוא את התמונה הזהה לגמרי!
בנוסף, במשחק ישנם לוחות ביקורת אותם יניחו המשתתפים בסיום המשחק, כך יוכלו לבדוק את עצמם, האם זיהו את ההבדלים בין התמונות והניחו אותם במקום הנכון על הלוח.
איך משחקים?
כל משתתף מקבל לוח. מניחים את כל הכרטיסים בערימה במרכז כאשר פניהם כפלי מטה.
כל משתתף מרים בתורו כרטיס ובודק האם הוא מתאים ללוח שלו. אם כן, יניח אותו במקומו. אם אינו מופיע על הלוח, יחזירו לתחתית הערימה והתור יעבור למשתתף הבא.
בדיקת התאמה: כאשר כל הלוח מלא בכרטיסים, לוקח השחקן את לוח הביקורת המתאים ללוח שלו ומניח אותו על הכרטיסים.
אם כל צבעי לוח הביקורת מתאימים לצבעי הכרטיס, הצליח השחקן להתאים את כל הכרטיסים והוא ניצח במשחק.
כעת ימשיכו המתמודדים האחרים למלא את הלוח עד לסיום המשחק.
מה בקופסה?
6 לוחות
54 כרטיסים
6 לוחות ביקורת
גיל: 3-8
משתתפים: 2+
הלוטו הראשון שלי
המירוץ אל השבת
המפתח לטירה
הקרב על המקדש
משחק חשיבה ואסטרטגיה יהודי בעקבות גיבורי האומה.
המשחק תורם לפיתוח כושר הריכוז ומשפר את מיומנות ניבוי ובניית מהלכים.
מתכננים בחכמה את מיקום החיילים, החומות והמקדש,
מגינים על עולי הרגל, יוצאים למערכה ונלחמים על בית המקדש עד לניצחון!
כהכנה למשחק, כל משתתף בוחר את צבע כלי המשחק איתם ירצה לשחק.
כל משתתף מקבל סט מדבקות, עליו להדביק את המדבקות על כלי המשחק שבחר.
התאם והשלם
חיש בפטיש הראשון שלי
חשבון בראשון
ילדים במסע הדורות
משחק בילוש ואסטרטגיה בעקבות האבות.
"ילדים במסע הדורות" הוא משחק בילוש של ילדים בעקבות אנשים גדולים שחיו בדורות העבר, מעשיהם המרתקים ואישיותם המיוחד. כל ילד אוהב להזדהות עם דמות ולנסות להדמות אליה. במשחק זה תוכלו להיכנס לדמויות שונות, לעקבו אחר אופיין, ללמוד משהו עליהם וגם על עצמכם. המשחק 'ילדים במסע הדורות' הוא משחק משפחתי חוויתי, שירתק אתכם לשעות רבות. שיהיה לכם משחק נעים והגון.
במשחק שבע דמויות מתוך העבר המפואר של עם ישראל: אברהם ,יצחק, יעקב, יוסף, משה דוד ושלמה.
בתחילה המשחק כל משתתף מקבל זהות של אחת הדמויות הללו והמטרה היא לאסוף ראשון את המאפיינים השונים הרשומים על הקלף.
תוך כדי איסוף המאפיינים של הדמות, בחוויה מאתגרת, מעניינת ומהנה, לומד כל משתתף פרטים שונים אודות הדמות שלו וגם אודות דמויותיהם של חבריו.
משחק רב-מימדים ומלא פעילות, מחשבה, תכנון אסטרטגי ומשא ומתן. בזכות מהלך המשחק המיוחד, הוא מרתק, מיוחד ושונה בכל פעם שמשחקים בו