כללי

תיקי ניקי NICI לחזרה לבית הספר

המותג NICI הפך ב-25 שנות קיומו לשם נרדף לאיכות ועיצוב מהשורה הראשונה. מעסק משפחתי קטן, שנולד בגרמניה בשנת 1986, הפכה ניקי לחברה בינלאומית שמוצריה משווקים בהצלחה מסחררת ב-60 מדינות שונות באירופה וברחבי העולם, ומעניקים לרוכשים אותם חוויה של חמימות, מקוריות ועיצובים מתוקים להפליא.

ניקי מהווה שילוב  של מעצבים מהשורה הראשונה, השוקדים מדי יום על המשך פיתוח מוצרים חדשים, עם מחויבות  ללא פשרות לאיכות ושימוש בחומרי גלם משובחים מבטיחים שכל מוצר היוצא ממחסני החברה הוא גם שובה לב ועין וגם עמיד ומבטיח הנאה לאורך זמן. תפיסתה  של ניקי , שרק אנשים ייחודיים יכולים ליצור מוצרים ייחודיים, ולכן הדמיון והכישרון של עובדיה הם הבסיס הראשוני להצלחת המותג.

לצד בובות הפרווה היפהפיות, שהיוו את הקו הראשוני של הייצור, כוללים מוצרי החברה כיום שלל אביזרי אופנה – תיקים, ארנקים, מחזיקי מפתחות, נרתיקים למשקפי שמש וכדומה; קו שלם של מוצרי חזרה לבית הספר וציוד משרדי – יומנים, מחברות, קלסרים ומבחר של כלי כתיבה; פיג`מות והלבשה תחתונה; כריות, מצעים ואביזרים שונים לעיצוב הבית; ועוד מגוון רחב של מוצרים שלא מפסיק להתרחב, להתחדש ולרגש.

 ב-NICI מאמינים כי לחיים יש שפע של הנאות להציע לנו, ושיצירתיות, התלהבות ועבודת צוות הן חיוניות ליצירת מוצרים מפנקים. חנויות המותג, המונות כיום יותר מ-1000 בפריסה בינלאומית, מעוצבות כעולם קסום של צבעוניות, רכות ופינוק שאותו מייצגות שלל הדמויות הנפלאות של NICI, החל ב-JOLLY MAH , הכבשה המתוקה בעולם, דרך חיות הג`ונגל שעברו ביות מושלם וכלה בדביבון ובקואלה שכבשו את הקהל הישראלי.

יש תיקים וקלמרים לבית ספר, ויש תיקים וילקוטים וקלמרים לבית ספר של ניקי NICI . ולא, זה לא אותו דבר. התיקים והקלמרים של ניקי NICI הם ברמה אחת מעל כולם בעיצוב, בדיגום, בנוחות ובאיכות.

לכל המגוון של תיקי ניקי לחצו/י>>>>

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *