משחק זיכרון
אוטובוס תלמידים – WY940A – 1:20
משחק אנחנו ילדי בית העץ
על המשחק
המשתתפים במשחק זה מוזמנים לשתף כיצד ינהגו, ביחד ולחוד, במצבים ואירועים שונים,
איךיפתרו בעיות אישיות או חברתיות
וכיצד יתמודדו מול מפגעים סביבתיים.
הקלפים הסגולים מציגים מצבים שונים,
הקלפים הכתומים מציעים פתרונות שיכולים להתאים רק לחלק מהמצבים..
מינימום משתתפים: 2, מקסימום משתתפים: 6
מטרת המשחק:
לאסוף קלפים המרכיבים את הצירוף “אנחנו ילדי בית העץ”
ספיד באגי BEAST נחושת ניקל
קשקשים 300 חלקים בקופסה
משחק טרילוס
משושים – ערכת ענק לגן
משושים – ערכת ענק לגן
מרכיבים משושים צבעוניים על פי כרטיסי דגם או כיד הדמיון ויוצרים תמונות מרהיבות!
משחק לפיתוח המוטוריקה העדינה והתפיסה החזותית-מרחבית בדרך חווייתית ומהנה.
המשחק תורם להתפתחות הילד במיומנויות המוטוריקה העדינה. תפקודי הידיים של ילדכם חיוניים מאד להתפתחותו בתפקוד היומיומי במסגרת הגן, בית הספר והבית. מוטוריקה עדינה הינה תנועה הדורשת שליטה בקצוות הקטנים של השרירים וביצוע פעולות מדויקות ומבודדות. על מנת להשיג תוצאה יעילה יש לשלב במקביל עבודה של תיאום יד-עין, יכולת תכנון וארגון תנועה, הפרדת תנועות האצבעות, אחיזת פינצטה, ויסות כוח ותיאום בין שרירים. בעת אחיזת חלקי המשחק יבצע הילד פעולת הפרדת אצבעות, התורמת לשיפור היכולות המוטוריות העדינות ולאחיזה נכונה של כלי הכתיבה, לשריכת שרוכים, לכפתור כפתורים, לנעיצת נעץ בלוח ולעוד פעולות יומיומיות. המשחק מכיל כרטיסי דגם מרהיבים גדולים, המאפשרים בניית דגם על ידי התאמה- העתקת צבע, וכרטיסים קטנים לפיתוח תפיסת מרחב. בהתבוננות בדגם, הילד מתייחס לתמונה השלמה ולפרטים המרכיבים אותה – הבנה של השלם וחלקיו. בשלב הבא הוא יבחר את החלקים הנדרשים להרכבת התמונה, וישכלל את הקואורדינציה המרחבית-מוטורית: תיאום עין-יד, וכן את יכולת ההבחנה בין הדמות לרקע. כאשר הילד משבץ את המשושים במקום ובצרוה הנכונה על פי הדגם, הוא מחדד את ההבחנה בכיוונים. בסיום יוכל הילד לבצע בדיקה עצמית בעזרת השוואה בין הכרטיס לבין הדגם שיצר, ובמידת הצורך יזהה ויתקן שגיאות.
מה בערכה?
4 לוחות שקופים גדולים ועבים במיוחד
450 משושי פלסטיק צבעוניים, גדולים ומרהיבים
12 לוחות דו צדדים בכרטיסים גדולים
18 כרטיסים דו צדדיים קטנים
8 כרטיסים דו צדיים ליצירת דגם אישי וייחודי