חוות הצדפות
קבוצת שולי פנינים שוחים במעמקי האוקיינוס על מנת לשלות צדפות ולהפיק מהם פנינים מרהיבות.
לאורך מסעם הם נתונים לסכנות רבות האורבות בים: מערבולות, כרישים וספינות פיראטים.
צאו למסע יחד עם שולי הפנינים ועזרו להם לעקוף את הסכנות הרבות, לשלות צדפות ולהפיק פנינים בגוונים שונים.
המסע שלכם מתחיל בקרקעית הים.
מטרת המשחק: להרכיב כמה שיותר דגמים לפי לוח הצדפות.
המנצח: שחקן שצבר 8 פנינים.
גרסה למתקדמים: המנצח הוא שחקן שהצליח לצבור 10 פנינים
לינק LINK
לינק LINK משחק קישורים מצחיק, מחבר ומהנה… מקפיץ כל מפגש משפחתי וחברתי!
המשחק מתאים לכל התכנסות משפחתית, חברתית, לפעילות בקבוצות ולהעמקת היכרות
כל משתתף בתורו קורא עיגול שאלה, מכסה את עיניו עם הכיסוי, ושאר המשתתפים בוחרים את התשובה הכי מתאימה עבורו וזאת מתוך התשובות שבידם. המשתתפים האחרים מנסים לנחש איזו תשובה היא המתאימה לו ביותר !
מטרת המשחק, להיות המשתתף הראשון שהרוויח חמישה עיגולי שאלה
המשחק מכיל מארז יוקרתי ובו 50 עיגולי שאלה, 200 כרטיסי תשובות, כיסוי עיניים
משחק חשיבה מבוך דומינו Domino Maze
במי בחרתי היהודי
משחק במי בחרתי ? Mitzva Family נחש מי יהודי
משחק קופסא במי בחרתי משחק אישיות משודרג עם דמויות המתאימות לעולם המסורת היהודי. מפתח כישורי שפה וכישורים חברתיים
משחק קלפים שוקו תות
שוקו תות משחק קלפים מצחיק שאי אפשר להפסיק ! מטרת המשחק שוקו תות – להיות המשתתף אשר צובר את מירב הקלפים בסיום המשחק המשחק מיועד ל 2 עד 4 משתתפים
משחק קלפים שוקו תות שוקו תות משחק קלפים מצחיק שאי אפשר להפסיק ! מטרת המשחק שוקו תות – להיות המשתתף אשר צובר את מירב הקלפים בסיום המשחק המשחק מיועד ל 2 עד 4 משתתפים במשחק תמצאו: 110 קלפים עליהם מופיעים 7 פריטים שונים כל אחד מהפריטים מופעים בכל אחד מארבעת הצבעים: חום, צהוב, אדום ותכלת. כל משתתף מקבל 25 קלפים, הקלפים הנותרים אינם משתתפים במשחק. על השחקנים להניח את הקלפים בחפיסה בלתי גלויה המונחת לפניהם. בתורו, השחקן שולף את הקלף העליון מהחפיסה המונחת לפניו, מניח את הקלף כאשר פניו כלפי מעלה, בערימה מרכזית ומכריז על הפרט המזוהה עם צבע הקלף. ההכרזה בהתאם לצבע הקלף: צהוב – יש להכריז “בננה” אדום – יש להכריז “תות” חום – יש להכריז “שוקו” תכלת – יש להכריז “פיל” הנחת קלף תוכי בעת הנחת קלף תוכי, ללא קשר לצבעו – יש לחזור על הכרזתו של השחקן הקודם. כאשר התוכי פותח את המשחק, יש להכריז על פי צבעו דאבל – דאבל נוצר, כאשר שחקן מניח בערימה קלף עם פרט זהה לזה אשר בראש הערימה. יתכן מצב בו הצבע שונה בין הקלפים. השחקן הראשון אשר יכה בערימה, זוכה בכל הקלפים שהצטברו בערימה ומצרף אותם לתחתית חפיסת הקלפים שלו. בדאבל, אין צורך לבצע הכרזה!מיד לאשר מכן, השחקן מימין לזוכה, פותח ערימה חדשה. טעויות נפוצות הכרזה על פריט שונה מזה הנדרש כתוצאה מההנחה. השמעת קול היסוס, אההה, אמממ וכו’ השתהות של 2 שניות או יותר בהכרזה. מכה על הערימה ברגע לא נכון. האשמת שווא של שחקן אחר. שחקן אשר ביצע את את או יותר מהטעיות שצוינו, עליו לשלם קנס – ולהניח שני קלפים מהחפיסה שלו – בראש הערימה. לאחר תשלום הקנס, השחקן מחדש את המשחק. סיום המשחק במשחק של 3-4 שחקנים, שחקן שנותר בלי קלפים בחפיסה שלו, רשאי להמשיך ולנסות לזכות בערימה בלי להניח בתורו קלף. במידה והצליח לזכות בערימה, הוא חוזר למשחק, במידה ושחקן אחר זכה בה – המשחק מסתיים. במשחק של שני משתתפים, ברגע ששחקן הניח את הקלף האחרון שלו בערימה, המשחק מסתיים. חוקים למתקדמים יש להכות בערימה בכל אחד מהמקרים הבאים: עם כל הופעת פיל צהוב בראש הערימה. שאותו פריט מוכרז בפעם הרביעית ברצף.
המאה – דרך התבלינים סנטורי CENTURY
פיקולינו Piccolino
משחק אבחנה וזריזות שמרתק ומשעשע בכל גיל. על הקלפים מופיעים ליצנים שמחים וליצנים עצובים. כל שחקן בתורו פותח קלף מהערמה האישית שלו ומניח אותו גלוי בראש הערמה שלפניו. כך ממשיכים השחקנים לפתוח קלפים על פי כיוון השעון עד שבראש שתי ערמות מופיע ליצן באותו הצבע ושניהם שמחים. ברגע הזה ממהרים כולם לצלצל בפעמון ומי שיצלצל ראשון יזכה בכל הקלפים שנפתחו על השולחן.
עת לאיית-עברית
לימוד אותיות
כרטיסי המשחק נבחרו בקפידה כדי לענות על רשמת התפתחותו של ילד בגיל 5, ושיטת הבדיקה הייחודית מבטיחה 0 טעויות! הבדיקה פשוטה ומיידית. בחרתם באות לא נכונה? היא לא תיכנס לכרטיס המקודד.
המשחק מאפשר אינסוף פעילויות עצמאיות ופיתוח ליצירתיות שלכם ושל ילדכם.
המשחק בנוי לפי דרגת קושי עולה:
מתחילים: עורכים היכרות עם אותיות הא'-ב'.
מתקדמים: בונים מילה לפי תמונה.
מצטיינים: כותבים מילים ומשפטים על הלוח המיוחד ללא שימוש בכרטיסים.
מינימום משתתפים: 1
מה בקופסה:
מזוודת משחק איכותית מפלסטיק בגודל של 25.5×19 ס"מ המשמשת גם כמתקן המשחק
15 כרטיסי תרגול עם ביקורת עצמית מיידית
כל אותיות הא'-ב', כולל הסופיות, מפלסטיק משובח
במילה אחת
משכו 13 קלפים אקראיים מהקופה והניחו אותם הפוכים בערימה במרכז השולחן. חלקו לוח מחיק וטוש מחיק לכל שחקן. בחרו באופן אקראי מי יהיה ראשון השחקן המנחש.
בחרו את מילת המסתורין – השחקן המנחש לוקח את הקלף העליון מהערימה בלי להציץ בו, ומניח אותו על הלוח המחיק שלו כך שכל השחקנים מלבדו יוכלו לראות את המילים (בצד אחד של הלוח המחיק יש מעמד לקלף). כעת השחקן בוחר מספר מ-1 עד 5 וכך קובע לשאר השחקנים לאיזו מילה שאר השחקנים צריכים לספק רמז.
כל שחקן כותב רמז במילה אחת על גבי הלוח שלו בלי לתאם עם שאר השחקנים. רמזים זהים, מאותה משפחה, בשפה אחרת, מומצאים ועוד יפסלו. לאחר פסילת רמזים שאינם תקינים, השחקן המנחש יפקח את עיניו וינסה לנחש מני מילת המסתורית בעזרת מילות הרמז שנותרו. לשחקן יש רק ניחוש אחד!
ניחוש מישוש
על המשחק
מישושי 1
המשימה: חובשים את כיסוי העיניים ומנסים לזהות הכי הרבה פריטים עד שהחול בשעון אוזל. מנצח מי שצובר הכי הרבה אסימונים.
מישושי 2
המשימה: חובשים את כיסוי העיניים ובודקים איזו צורה נוספה לערימת הצורות שעל השולחן. בכל סבב נוספת צורה אחת לערימת הבסיס. כך עד סיום 7 סבבים.
מנצח מי שצובר הכי הרבה אסימונים.
ניחושי 3
המשימה: לפתח את הזיכרון החזותי. משחקים כמו במשחק 2, אבל מזהים איזו צורה נוספה בעזרת חוש הראייה.
מינימום משתתפים: 3, מקסימום משתתפים: 6
מי המנצח: מנצח מי שצובר הכי הרבה אסימונים.
מה בקופסה
כ-26 צורות, כ-25 אסימונים, כיסוי עיניים, שעון חול, הוראות מפורטות