סודויו ג'וניור משחק שאלות לילדים
סודויו עכשיו גם לילדים! מומלץ לגילאי 6+
משחק קלפים עם שאלות מעולם אחר : )
מומלץ מאוד כמשחק לעידוד קריאה!
מטרת המשחק: להיות הראשון שיושב על חמישה קלפים!
מטילים את הקובייה ומנסים לזכור איפה נמצא כל אחד מהבונדים*.
הצלחתם? המשתתף שהפך את הבונדי המנצח, עונה על השאלה
או מבצע את המשימה, לפני שיוכל להתיישב על הקלף...
משחק שחמט אלקטרוני
מחשב נייד לפעוטות בעברית WINFUN חד קרן
לפטופ ראשון שלי – דובר עברית! winfun
לימוד והכרות ראשונית עם צורות מספרים ואותיות בעברית
מחשב נייד ראשוני לפעוטות עם פעילויות בסיסיות המעודד למידה דרך משחק ושעשוע. 3 פעילויות הכוללות לימוד אותיות ראשוניות א,ב,ג , מספרים ראשוניים 123, צבעים והכרת צורות הנדסיות, כל זאת בליווי משוב של מנגינה משעשעת. אורות מהבהבים ואפקטים קוליים.
פועל ע"י 2 סוללות AA
מאצ' מדנס
מאצ’ מדנס mach madness
משחק חשיבה מהיר של חשיבה חזותית!
משחק שכולו טירוף, תחרות על מהירות, הבחנה וזריזות ידיים. השחקן המבריק ביותר הוא הזוכה! המשחק מכיל חפיסת קלפים וקוביות,
כשעל כל פאה מופיעה צורה שונה. השחקן הראשון שמצליח לסדר את הקוביות כך שיצרו דוגמה המתאימה באופן מושלם לזו שמופיעה בקלף – הוא הזוכה!
דאבל משחק קלפים
נדל"ן בקטן
בינגו בורר הקסם
משחק קלפים-השיקוי
השיקוי-
משחק קלפים אסטרטגי ומלהיב לכל המשפחה.
תחרות השיקויים מתחילה!
מי יהיה הקוסם הראשון שיכין שיקוי קסמים? משחק קלפים אסטרטגי, קצבי ומהנה שבמהלכו תנסו לאסוף ראשונים את הרכיבים המשעשעים, כדי לרקוח מהם שיקויי קסמים ייחודיים.
איך משחקים?
בכל שנה הקוסמים הטובים בעולם מתחרים ביניהם בהכנת שיקויים עוצמתיים במהלך פסטיבל הקסמים השנתי. האם תהיו אלה שיזכו השנה? על ידי מסחר ותכנון נכונים תצטרכו להגיע ראשונים ל-8 נקודות. חשוב שתסחרו ברכיבים שלכם בזהירות, מכיוון ששילוב השיקויים הנכון יסייע לכם לצבור נקודות בונוס נוספות.
הקוסם המבוגר ביותר מתחיל, והמשחק מתנהל עם כיוון השעון. כל שחקן בתורו: 1. בוחר רכיב. 2. מערבב שיקוי אחד או יותר (אופציונלי). 3. אוסף אחד או יותר קלפי בונוס, אם רלוונטי. אם תבחרו לסחור עם השוק, תוכלו לבחור קלף רכיב אחד שברשותכם עבור כל מספר קלפים בשוק שביחד מרכיבים בדיוק את אותו ערך מספרי. כך תוכלו לקבל בתורכם יותר מקלף אחד.
סיום התור: אם יש לכם יותר מ-5 קלפים ביד בסיום התור שלכם ,הניחו את הקלפים שאתם מוותרים עליהם, כך שיהיו חשופים בשוק, עד שייוותרו בידכם 5 קלפים בלבד. כאשר אחד השחקים מגיע ל-8 נקודות, המשחק מסתיים והוא המנצח.
נדל״ן בקטן
4 גלילי מדבקות למדפסת4/1.2 עמיד במים
-
4 גלילי מדבקות למדפסת4/1.2 עמיד במים
הוראות בעברית.
P15/P12/P11/Q2/M11/D30/L12. בשימוש נרחב עבור: אחסון ביתי, ציוד מטבח, משרדי בית ספר וחיי היומיום. -
נייר תווית מרווח תרמי Pristar P15 עמיד בפני מים, שמן, שריטות וקריעה. סרט ההדבקה העצמי קל לקילוף והדבקה ואינו משאיר שאריות בעת קילוף.
-
הודות לטכנולוגיית הדפסה תרמית, אין צורך בדיו או טונר להדפסה. לנייר התווית התרמית P15 יש הידבקות חזקה וניתן להשתמש בו על מגוון משטחים כגון קלף, PVC, זכוכית, מתכת ומעטפות.
-
ההתקנה פשוטה מאוד: הכנס את התווית עם הפנים כלפי מטה לתוך יצרן התוויות וודא שנייר התווית בא במגע עם פלט המדפסת לפני השימוש. האפליקציה בעברית מתעדכנת מדי חודש עם גופנים ואייקונים שונים.
לינקס 400 תמונות LE LYNX
1-6 שחקנים
גילאי:6- 99
המשחק מכיל:
לוח מחולק ל- 9 חלקים
401 כרטיסי תמונה
18 דיסקיות צבעוניות ( 6 צבעים)
1 קופסא
הוראות בעברית
המשחק מפתח זיכרון , חיפוש מהיר וזיהוי של תמונות .
מטרת המשחק:
להיות הראשון שאוסף כמות תמונות נדרשת ומניח 3 דיסקיות זהות על התמונות שבידיו לפי הצבע
(רק כך אפשר לדעת איזה שחקן מוביל/מנצח).
הכנות למשחק:
יש למקם את לוח המשחק במרכז השולחן, ולחבר את חלקי הפאזל ללוח המרכזי. סדר החיבור לא חשוב, ובכל
משחק הסדר משתנה.
הכניסו את התמונות לקופסת הפלסטיק המשושה.
משחק 1
יש לבחור מוביל למשחק, וגם הוא רשאי להשתתף. המוביל נותן לכל שחקן שלוש דיסקיות מאותו צבע, ונותן 3
תמונות לכל שחקן עם הפנים כלפי מטה.
המוביל נותן אות מוסכם והמשחק מתחיל .
כל שחקן מחפש את שלוש התמונות ששייכות לו ומניח דיסקיות על כל תמונה שזיהה.
השחקן הראשון שמוצא שלוש תמונות מכריז עצור! כל יתר השחקנים מפסיקים לחפש.
כל שחקן משאיר אצלו את התמונות שמצא. התמונות האחרות מוחזרות לקופה, מערבבים אותן ומורידים את
הדיסקיות מהלוח.
המוביל נותן שוב לכל שחקן 3 תמונות וסבב חדש מתחיל.
המשחק מסתיים כאשר שחקן צובר 25 תמונות או כשהתמונות אוזלות.
משחק 2
כל שחקן מקבל דיסקית בצבע שונה.
במשחק זה המוביל לא משתתף. הוא מוציא תמונה מהקופה, והראשון שמוצא אותה מניח דיסקית שלו על הלוח,
המשחק נעצר והמנצח זוכה בתמונה.
הראשון שזוכה ב- 15 כרטיסי תמונות הוא המנצח.
קנסות:
אם שחקן מניח את התמונה על מקום לא מתאים בלוח, עליו להחזיר את התמונה הקודמת שבה זכה.
אם שחקן מעכב את המשחק, אז אפשר להחליט אם להחזיר את הכרטיס לקופה או שידלגו עליו לתור הבא.