שמתי בסל
משחק קלפים לקטנטנים
המשחק מיועד ל 2 עד 4 משתתפים
המוצרים הולכים ומצטברים בסל וכל שחקן צריך לזכור את רשימת הפריטים שהצטברה לפניו ולהוסיף פריט נוסף. משחקן לשחק הרשימה מתארכת, הזיכרון הולך ונמתח עד ש… טראח… משהו נשכח. אז צריך להתרכז ולא לוותר כי ככל הסל מתמלא הוא שווה יותר.
המשחק כולל 50 קלפים והוראות המשחק.
מארז 6 מכוניות לפעוטות
חשבון פלוס
על המשחק
כרטיסי המשחק נבחרו בקפידה כדי לענות על רמת התפתחותו של ילד בגיל 4, ושיטת הבדיקה הייחודית מבטיחה 0 טעויות! הבדיקה פשוטה ומיידית. בחרתם בספרה לא נכונה? היא לא תיכנס למקום המקודד בכרטיס.
המשחק מאפשר אינסוף פעילויות עצמאיות ופתוח ליצירתיות שלכם ושל ילדכם.
המשימה: להניח את הספרות בסדר הנכון ולענות נכונה על התרגיל המתואר התמונה.
סבלנות תלת מימד
הסבלנות משעשעת ומשתלמת הקיפו את לוח המשחק והכניסו את כל הכלים אל הבית.
מטרת המשחק: להקיף עם חיילי המשחק את לוח המשחק ולהכניס את כולם אל הבית.
משחק להקניית מיומנויות חברתיות.
איך משחקים?
כל שחקן בוחר צבע ומניח את 4 חייליו בבסיס שלו בלוח. השחקן הצעיר ביותר הוא הראשון שמתחיל במשחק.
כל שחקן זורק את הקובייה בתורו, רק אם יוצא לו המספר 6 הוא יכול הכניס אחד מחייליו לתוך לוח המשחק ולהתחיל לשחק. בכדי להכניס כלי נוסף למשחק, דרוש שיצא לשחקן בקובייה המספר 6. במידה ולא יצא לשחקן המספר 6, הוא ממשיך להתקדם עם החיילים שכבר בתוך המשחק.
ני חיילים לא יכולים לעמוד באותה משבצת. במידה ושחקן מגיע למשבצת שכבר תפוסה על ידי כלי אחר, הוא יוצא מהמשחק וחוזר עם החייל לבסיס. על כל שחקן להוציא את כל חייליו מהבסיס בכדי להתקדם במשחק. שחקן שקיבל בקובייה את המספר 6 יקבל תור נוסף. לחייל מותר להיכנס לבית שבצבע שלו בלבד.
מה בקופסה?
לוח משחק
16 כלי משחק ב-4 צבעים
קובייה מובנית בתוך הלוח
מארז מתנה מגדל טבעות +דלי צורות
המארז מיועד לבני 10 חודשים ומעלה. מגדל טבעות – המשחק כולל חמש טבעות צבעוניות המותאמות לחרוט (קונוס), מהגדולה לקטנה. המשחק מלמד רצף וגודל באמצעות התאמת הטבעות לפי גודל ומיקום נכון. הטבעות במרקמים השונים מפתחות את חוש המישוש. הצבעים השונים מעוררים את התפיסה החזותית.
דלי מיתרים – המשחק מיועד לבני 10 חודשים ומעלה. משחק לימודי מהנה. הכניסו את הצורות והאותיות לפי מיקומם מראש הדלי או דרך המיתרים והוציאו בפתיחת ראש הדלי או דרך המיתרים. המשחק כולל 4 צורות – 2 מכל צורה ו 4 – אותיות ABCD בארבעה צבעים שונים.
רחפן סימה Syma X22SW
שליטת אפליקציות
בעזרת הפונקציה הייחודית של בקרת האפליקציות, באפשרותך להפיץ את הסוגים השונים של טיסות שלט רחוק.
אפשרויות צילום מדהימות ומגוונות
תוכנית טיסה ע"י ציור מסלול הטיסה על האפליקציה הייעודית בסמארטפון
ריחוף אוטומטי
בעזרת טכנולוגיית הלחץ הברומטרית המתקדמת, הרחפן משפרת את יציבות הצילום בזמן ריחוף אוטומטי ומפחיתה את טשטוש התמונות עקב טלטול הרחפן.
מצב ללא ראש
במצב ללא ראש, המפעיל אינו צריך להכיר את מיקום הראש של הרחפן, ע"י מעבר למצב ללא ראש הרחפן יגיב לפקודות השלט כפי מיקומו
פליפס
הרחפן מסוגל לבצע דפוסי נפילה כגון מעלה מטה, אחורה וקדימה, שמאל וימין ואפילו סלטות וכו '.
הערות: ניתן לבצע תבנית נפילה רק במצב במהירות גבוהה.
ציוד מצלמת WIFI 480P
הרחפן מצויד במצלמת WIFI של 480P, המאפשר לשלוט בכלי הטיס ליהנות מצילום / וידאו של טיסות התענוג.
SYMA הגדירה מחדש את האפלקציה של הרחפנים. כעת ניתן להשתמש בטלפון הנייד כדי לשלוט ברחפן פונקציות שליטה הן הרבה יותר נוחות. התקן את אפליקציית "SYMA FLY" בטלפון הנייד שלך ותיהנה מהפונקציה המיוחדת ש- SYMA מביאה לך. ל- "SYMA FLY" יש גם את הפונקציות של המראה / נחיתה של בלחיצה אחת, התחלה / עצירה בלחיצה אחת, מסלול טיסה וכו '. תוכלו ליהנות מחווית טיסה פשוטה וקלה באמצעות "SYMA FLY" .
סוללה בעלת קיבולת גבוהה
יש להטעין את הסוללה באמצעות מטען מיוחד של SYMA.
סוללה עוצמתית בעל 3.7 וולט ו- 400 מיליאמפר
זמן הטעינה כ- 90 דקות
זמן ריחוף כ- 6.5 דקות
מפרט עיקרי
דגם פריט: X22SW
סוללה: 3.7V 400mAh Li-poly (כלול)
סוללת שלט: 4 סוללות "AA" (לא כלול)
מרחק שליטה: כ 25 מטר
גודל שלט: 35X20.5X6.5 ס"מ
גודל מוצר: 16.6X17.6X3.7 ס"מ.
תדר: 2.4G
תיאור החבילה
הערכה מכילה את הפריטים הבאים:
• רחפן SYMA X22SW
• שלט רחוק
• להב ראשי
• מדריך הוראות
• תופסן לטלפון נייד
• כבל USB
• כרטיס זיכרון
• סוללה
מי אני – משחק אישיות
מי אני
משחק אשיות משעשע לחיזוק תפיסה וחשיבה
המשחק מכיל:
2 לוחות משחק המכילים כל אחד 24 מסגרות מתרוממות.
48 כרטיסי דמויות להרכבה בתוך המסגרות שבלוח.
24 כרטיסי דמויות.
מהלך המשחק: כל שחקן מקבל לוח משחק ומניח כרטיס דמות בחריץ שבקדמת הלוח, באופן שהשחקן השני לא יוכל לראות את הדמות. על כל אחד מהשחקנים לגלות מי הדמות שנמצאת בכרטיס של השחקן השני. לשם כך כל שחקן בתורו שואל שאלה על השמות שעליו לגלות, שהתשובה עליה היא כן או לא.
לדוגמא: האם הדמות מרכיבה משקפים? אם התשובה שלילית, יוריד השחקן בלוח שלצידו את כל הדמויות שמרכיבות משקפים. הדמות הנבחרת נמצאת ביו השמויות הנותרות מורמות.
כך מורדות מדי תור עוד ועוד דמויות בהתאם לתשובות המתקבלות, עד שאחד השחקנים מגלה את הדמות אותה בחר חברו. המנצח הוא השחקן שגילה ראשון את הדמות שבחר חברו.
לשחקנים מיומנים: ניתן להציג בכרטיס שבקדמת הלוח 2 כרטיסי דמויות. אופן המשחק זהה.
קינדר וועלט – תזמורת המנגנים
חוכמBOOK חוכמבוק
חוכמBOOK חוכמבוק
חדש ומלהיב משחק אלקטרוני הכולל משחקי חידה ומחשבה, לוח ציור מחיק משוכלל, צ'יפים עם סיפורים קוליים.
חוכמBOOK חוכמבוק הוא החדשנות האולטימטיבית בתחום הבידור וההשקעה בעיסוק בזמן הפנוי! עשיר במשחקי חידה ומחשבה מרתקים שיעסיקו את המשתמש בכל רגע שלו. לוח הציור המחיק המתקדם מאפשר לך לשוטט בעולמות דמיוניים וליצור יצירות מהממות, בזמן שצ'יפים עם סיפורים קוליים מוסיפים רמה נוספת של עוטף וקסם לחוויה המשולבת. הכל נכנס בתיק קל משקל ונוח לנשיאה, מוכן להפוך כל מסע או רגע שקט להרפתקה חווייתית ומרתקת!
חיש בפטיש הראשון שלי
משחק בניה אסטרטגי -רעידת אדמה
רעידת אדמה –
משחק בניה אסטרטגי מותח ומלהיב
עליכם לבנות באמצעות הקלפים סוגים שונים של מבנים ולנסות למכור אותם. קחו בחשבון כי בכל רגע עלולה להתרחש רעידת אדמה ולהרוס את כל מה שבניתם. במהלך הבנייה תצטרכו לקבל החלטות מהירות ולהפעיל את יכולות המשא ומתן שלכם. ככל שתבנו יותר מבנים ותמכרו אותם בזמן, כך תקבלו מזוודות כסף רבות יותר ותנצחו במשחק.
איך משחקים?
השחקן שבנה ארמון חול לאחרונה, הוא זה שמתחיל את המשחק, משם המשחק מתנהל בכיוון השעון (עד לרעידת האדמה הראשונה). כל שחקן בתורו צריך לבצע ארבעה מהלכים, בסדר הבא: 1. שלב הבנייה: לבנות שני מבנים או שלושה באמצעות הקלפים שברשותו. 2 שלב המסחר והמינוף הבנקאי: למשוך שלושה קלפים מה"בנק" ולסחור איתם או לתרום אותם לשחקנים אחרים. ניתן גם להיעזר במינוף בנקאי. 3. שלב הבנייה הנוספת: לבנות באמצעות הקלפים שהתקבלו מהמסחר והמינוף הבנקאי. 4. שלב הרחבת המשאבים: למשוך שני קלפים מהקופה.
סיום המשחק: המשחק מסתיים כאשר קופת ה"בנק" נגמרת. בסיום המשחק, כל השחקנים מוכרים את אתרי הבנייה שלהם ולוקחים את מזוודות הניצחון על פי המחירון שמופיע בתחתית הקלפים. בשלב זה לא ניתן להשתמש בקלפים שנותרו ביד כדי לבנות בהם. השחקן עם מספר מזוודות הניצחון הרב ביותר הוא המנצח.