איך מזמינים?

הדרך הכי נוחה היא כמובן אונליין דרך האתר הצבעוני והנח שלנו. . בנוסף, עומדת לרשותכם מערכת טלפונית ממוחשבת ומשוכללת המאפשרת הזמנה טלפונית או דרך הוואצאפ . האתר וכן המוקד מאויישים על ידי טובי המוחות שלנו באדיבות מקסימלית. הכי חשוב, שיהיה לכם נח!

מהי מדיניות ההחלפה / ההחזרה של קינדר טויס ?

אם ברצונכם להחליף / להחזיר מוצר אשר נרכש באתר עומדות לרשותכם הדרכים הבאות: 1. פנייה למוקד שירות לקוחות לטובת הוצאת משלוח החלפה בתשלום (משתנה בהתאם לזוג וגודל המוצר). 2.הגעה לסניף שלנו הרב יעקב לנדא 7 בני ברק בשעות הפעילות והחלפה במקום (יש לוודא כי המוצר החליפי קיים במלאי)לא ניתן להחליף מוצרים שבמבצע ומוצרי עונה וחזרה לבית הספר . מידע מורחב אודות מדיניות החלפה והחזרה ניתן למצוא בדף בעת קבלת ההזמנה, אנחנו ממליצים לכם בחום לבדוק שקיבלתם את כל המוצרים השווים שלנו ולהשוות את תוכן המשלוח לחשבונית כדי לוודא שאתם לגמרי מסודרים. במידה וגיליתם כי חסר מוצר או שקיבלתם מוצר פגום , יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות תוך 24 שעות ממועד האספקה. המוקד שלנו יתאם איתכם את ההשלמה/החלפה/החזרה של המוצר או לחלופין זיכוי כספי. ניתן להחזיר מוצרים תוך 14 יום מקבלתם באריזה המקורית.

מהי מדיניות אופן התשלומים?

ניתן לשלם בכרטיס אשראי עד 3 תשלומים או בהעברה בנקאית לחשבון בנק פועלי אגודת ישראל 52 מ.ח 712493 סניף 188 ע”ש קינדרטויס. ולשלוח לנו בוואצאפ או במייל אישור העברה אל דאגה! סליקת האשראי באתר ובטלפון מאובטחת ברמה הגבוהה ביותר על מנת להבטיח את פרטיותכם.

לא קיבלתי אישור קנייה במייל, מה עושים?

מידה ואישור ההזמנה אינו הגיע למייל ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות של קינדר טויס אשר עומד לשירותכם ויוכל לסייע בנושא בטלפון או בוואצאפ 03-5293383/058-5293383 או במייל [email protected] שעות פעילות מוקד השירות הן בכל ימות השבוע בין השעות 10:00-17:00.

מהן אפשרויות המשלוחים באתר ומה התעריפים?

לנוחיותכם, מספר אפשרויות למשלוחים אותן תוכלו בחור בהשלמת הקנייה באתר. איסוף עצמי – ללא עלות מהסניף שלנו הרב יעקב לנדא 7 בני ברק. משלוח עד הבית – ללא עלות משלוח ריהוט הכולל הרכבה- יחויב בסכום משתנה אשר יצויין בעמוד המוצר. את אופן המשלוח אשר נבחר ניתן לשנות באמצעות שיחת טלפון בלבד מול מוקד שירות הלקוחות

האם ניתן לארוז את המוצרים שנרכשו למתנה?

נשמח לארוז את המוצרים שנרכשו באתר ללא עלות נוספת. במעמד התשלום סמנו את המשבצת “אריזת מתנה” והמוצר שנבחר ייארז.

האם ניתן לבטל הזמנה?

ע”פ חוק הגנת הצרכן משתמש אשר השלים את הרכישה יהיה רשאי לבטל את העסקה בכפוף להוראות הדין. חברת קינדר טויס תהנייה רשאית, על פי שיקול דעתה ובכפוף להוראות הדין, לגבות מהמזמין דמי ביטול בסך 5% ממחיר המוצר ששולם ו/או 100 ש”ח חדשים – הנמוך מבניהם. מידע מלא אודות ביטול מוצרים ניתן למצוא בדף התקנון

שעות פעילות שירות לקוחות

האתר וקו ההזמנות שלנו זמין לכם בכל שעות היממה ובכל ימות השבוע למעט שבת וחג. שעות הפעילות של מוקד שירות הלקוחות 058-5293383 ימים א'-ה' 10:00-17:00 שינוי ו/או ביטול הזמנה יתאפשרו בשעות פעילות המוקד בלבד. שינוי בהזמנה יתאפשר רק עד שההזמנה תעבור לביצוע. פניות שתגענה לוואטסאפ, פייסבוק או מייל אחרי השעה 17:00 תענינה בכייף עד יום העסקים הבא ב-12:00 בצהרים.

מהפכה חברתית בקניית ציוד “חזרה לבית הספר”!
בקינדרטויס עשרות מוצרים
 החל מ 4.90 ₪ בלבד

מחכים לסוף החופש הגדול, בשביל לקנות את הכל לילדים שלכם?
למה להיות בלחץ בימים האחרונים ובסוף לקנות סתם “משהו”?
כמו כל שנה , קינדר טויס משנה את כללי המשחק!
מגוון ענק של מוצרי “חזרה לבית הספר” במחירים החל מ 4.90 ₪ בלבד
הגיעו לקינדר טויס עכשיו ותהנו מכל הציוד, במחירחם מוזלים במיוחד
מחברות /קלסרים/עטיפות/תיקים /קלמרים ………

דילוג לתוכן