משלוח חינם ומהיר לכל חלקי הארץ ברכישה מעל 299 שקל עד הבית 3-6 ימי עסקים, *בכפוף לתקנון האתר/ שירות לקוחות 058-5293383

הדרך הכי נוחה היא כמובן אונליין דרך האתר הצבעוני והנח שלנו. בנוסף עומדת לרשותכם אפשרות  המאפשרת הזמנה טלפונית או דרך הוואצאפ

058-5293383. באדיבות מקסימלית. הכי חשוב, שיהיה לכם נח!

אנחנו עושים את מירב המאמצים שאתר תמיד יהיה מעודכן 

במידה ולא מצאתם משחק או מוצר שחסר במלאי אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר לבירור 058-5293383

אם ברצונכם להחליף / להחזיר מוצר אשר נרכש באתר עומדות לרשותכם הדרכים הבאות: 1. פנייה למוקד שירות לקוחות לטובת הוצאת משלוח החלפה בתשלום (משתנה בהתאם לזוג וגודל המוצר). 2.הגעה לסניף שלנו הרב יעקב לנדא 7 בני ברק בשעות הפעילות והחלפה במקום (יש לוודא כי המוצר החליפי קיים במלאי)לא ניתן להחליף מוצרים שבמבצע ומוצרי עונה וחזרה לבית הספר . מידע מורחב אודות מדיניות החלפה והחזרה ניתן למצוא בדף בעת קבלת ההזמנה, אנחנו ממליצים לכם בחום לבדוק שקיבלתם את כל המוצרים השווים שלנו ולהשוות את תוכן המשלוח לחשבונית כדי לוודא שאתם לגמרי מסודרים. במידה וגיליתם כי חסר מוצר או שקיבלתם מוצר פגום , יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות תוך 24 שעות ממועד האספקה. המוקד שלנו יתאם איתכם את ההשלמה/החלפה/החזרה של המוצר או לחלופין זיכוי כספי. ניתן להחזיר מוצרים תוך 14 יום מקבלתם באריזה המקורית.

ניתן לשלם בכרטיס אשראי עד 3 תשלומים סליקת האשראי באתר ובטלפון מאובטחת ברמה הגבוהה ביותר על מנת להבטיח את פרטיותכם.

 

בהעברה בנקאית

לחשבון בנק מזרחי

סניף 468 מספר חשבון 278403
על שם קינדרטויס.

ולשלוח לנו בוואצאפ או במייל אישור העברה

 

ניתן לשם גם בביט

בנייד 058-5293383

מידה ואישור ההזמנה אינו הגיע למייל ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות של קינדר טויס אשר עומד לשירותכם ויוכל לסייע בנושא בטלפון או בוואצאפ

03-5293383/058-5293383

או במייל:

[email protected]

שעות פעילות מוקד השירות הן בימי א’-ה’

בין השעות 10:00-17:00.

לנוחיותכם, מספר אפשרויות למשלוחים אותן תוכלו בחור בהשלמת הקנייה באתר.

  • איסוף עצמי – ללא עלות מהסניף שלנו הרב יעקב לנדא 7 בני ברק.
  • משלוח עד הבית –ב29 שקל
  • בקניה מעל 299 משלוח חינם 
  • משלוח ריהוט הכולל הרכבה- יחויב בסכום משתנה אשר יצויין בעמוד המוצר. את אופן המשלוח אשר נבחר ניתן לשנות באמצעות שיחת טלפון בלבד מול מוקד שירות הלקוחות
  • המשלוח יסופק 3-6 ימי עסקים אבל אנחנו עושים הכל להגיע עוד לפני כן : )
  • למעט ריהוט /ציוד ומתקני חצר וגן
  • אנחנו מגיעים לכל מקום בארץ, אבל ישנם יישובים חריגים בהם מתבצעת חלוקה רק פעם בשבוע, . פרטים בשירות הלקוחות.

נשמח לארוז את המוצרים שנרכשו באתר ללא עלות נוספת. במעמד התשלום ציינו “אריזת מתנה” והמוצר שנבחר ייארז.

ע”פ חוק הגנת הצרכן משתמש אשר השלים את הרכישה יהיה רשאי לבטל את העסקה בכפוף להוראות הדין. חברת קינדר טויס תהנייה רשאית, על פי שיקול דעתה ובכפוף להוראות הדין, לגבות מהמזמין דמי ביטול בסך 5% ממחיר המוצר ששולם ו/או 100 ש”ח חדשים – הנמוך מבניהם. מידע מלא אודות ביטול מוצרים ניתן למצוא בדף התקנון

האתר  שלנו זמין לכם בכל שעות היממה ובכל ימות השבוע למעט שבת וחג.וימי חול המועד

שעות הפעילות של מוקד שירות הלקוחות 058-5293383

ימים א’-ה’ 10:00-17:00 שינוי ו/או ביטול הזמנה יתאפשרו בשעות פעילות המוקד בלבד. שינוי בהזמנה יתאפשר רק עד שההזמנה תעבור לביצוע. פניות שתגענה לוואטסאפ,או מייל אחרי השעה 17:00 תענינה בכייף עד יום העסקים הבא ב-12:00 בצהרים

  • עלות ההזמנה בבני ברק-  משלוח 20שקל  מעל 250 חינם 
  • עלות משלוח לכל הארץ 29 שקל מעל 299 חינם 
  • ישובים חריגים ב-39 שקל 
  • מוצרים חריגים [מתקנים וריהוט ומוצרי חצר וכדו’] בתעריף נפרד

המשלוח יסופק 3-6 ימי עסקים אבל אנחנו עושים הכל להגיע עוד לפני כן : ) אנחנו מגיעים לכל מקום בארץ, אבל ישנם יישובים חריגים בהם מתבצעת חלוקה רק פעם בשבוע,

למשחקי חצר/ריהוט ומתקנים ומוצרי גן עד 14 ימי עסקים בתיאום מול השירות לקוחות 

גרים בחו”ל ורוצים גם קינדר טויס? אנחנו מגיעים לכל מקום בעולם באמצעות הדואר, פרטים בשירות הלקוחות 058-5293383

במידה ותיאמו איתכם משלוח אבל לא נכחתם בבית במועד ההזמנה, תחוייבו בדמי משלוח מלאים בגין משלוח חוזר, זאת בנוסף לדמי המשלוח הראשונים בהם חויבתם.

החיוב על משלוח חוזר יחול גם במידה והמשלוח המקורי היה ללא דמי משלוח או בהטבת דמי משלוח. במידה ואתם, או מישהו מטעמכם, לא נכחתם בבית בעת האספקה, המשלוח יוחזר לקינדר טויס ובאחריותכם יהיה לתאם מועד אספקה חדש.

תוכלו לציין בהזמנה שניתן להשאיר את המוצרים ליד הדלת ובכך לא תהיו חייבים לנכוח במועד האספקה (ולהתרגש מהמשלוח!) כמובן שהאחריות על המוצרים תחול עליכם בבחירת אפשרות זו. שכן אין לדעת איזה שכן, שכנה או חתולה יחמדו את משלוח השווה שלכם.

איך מזמינים?

הדרך הכי נוחה היא כמובן אונליין דרך האתר הצבעוני והנח שלנו. . בנוסף, עומדת לרשותכם מערכת טלפונית ממוחשבת ומשוכללת המאפשרת הזמנה טלפונית או דרך הוואצאפ . האתר וכן המוקד מאויישים על ידי טובי המוחות שלנו באדיבות מקסימלית. הכי חשוב, שיהיה לכם נח!

מהי מדיניות ההחלפה / ההחזרה של קינדר טויס ?

אם ברצונכם להחליף / להחזיר מוצר אשר נרכש באתר עומדות לרשותכם הדרכים הבאות: 1. פנייה למוקד שירות לקוחות לטובת הוצאת משלוח החלפה בתשלום (משתנה בהתאם לזוג וגודל המוצר). 2.הגעה לסניף שלנו הרב יעקב לנדא 7 בני ברק בשעות הפעילות והחלפה במקום (יש לוודא כי המוצר החליפי קיים במלאי)לא ניתן להחליף מוצרים שבמבצע ומוצרי עונה וחזרה לבית הספר . מידע מורחב אודות מדיניות החלפה והחזרה ניתן למצוא בדף בעת קבלת ההזמנה, אנחנו ממליצים לכם בחום לבדוק שקיבלתם את כל המוצרים השווים שלנו ולהשוות את תוכן המשלוח לחשבונית כדי לוודא שאתם לגמרי מסודרים. במידה וגיליתם כי חסר מוצר או שקיבלתם מוצר פגום , יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות תוך 24 שעות ממועד האספקה. המוקד שלנו יתאם איתכם את ההשלמה/החלפה/החזרה של המוצר או לחלופין זיכוי כספי. ניתן להחזיר מוצרים תוך 14 יום מקבלתם באריזה המקורית.

מהי מדיניות אופן התשלומים?

ניתן לשלם בכרטיס אשראי עד 3 תשלומים או בהעברה בנקאית לחשבון בנק פועלי אגודת ישראל 52 מ.ח 712493 סניף 188 ע”ש קינדרטויס. ולשלוח לנו בוואצאפ או במייל אישור העברה אל דאגה! ניתן לשם גם בביט בנייד 058-5293383 סליקת האשראי באתר ובטלפון מאובטחת ברמה הגבוהה ביותר על מנת להבטיח את פרטיותכם.

לא קיבלתי אישור קנייה במייל, מה עושים?

מידה ואישור ההזמנה אינו הגיע למייל ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות של קינדר טויס אשר עומד לשירותכם ויוכל לסייע בנושא בטלפון או בוואצאפ 03-5293383/058-5293383 או במייל [email protected] שעות פעילות מוקד השירות הן בכל ימות השבוע בין השעות 10:00-17:00.

מהן אפשרויות המשלוחים באתר ומה התעריפים?

לנוחיותכם, מספר אפשרויות למשלוחים אותן תוכלו בחור בהשלמת הקנייה באתר. איסוף עצמי – ללא עלות מהסניף שלנו הרב יעקב לנדא 7 בני ברק. משלוח עד הבית – ללא עלות משלוח ריהוט הכולל הרכבה- יחויב בסכום משתנה אשר יצויין בעמוד המוצר. את אופן המשלוח אשר נבחר ניתן לשנות באמצעות שיחת טלפון בלבד מול מוקד שירות הלקוחות המשלוח יסופק 3-6 ימי עסקים אבל אנחנו עושים הכל להגיע עוד לפני כן : ) אנחנו מגיעים לכל מקום בארץ, אבל ישנם יישובים חריגים בהם מתבצעת חלוקה רק פעם בשבוע, . פרטים בשירות הלקוחות.

האם ניתן לארוז את המוצרים שנרכשו למתנה?

נשמח לארוז את המוצרים שנרכשו באתר ללא עלות נוספת. במעמד התשלום סמנו את המשבצת “אריזת מתנה” והמוצר שנבחר ייארז.

האם ניתן לבטל הזמנה?

ע”פ חוק הגנת הצרכן משתמש אשר השלים את הרכישה יהיה רשאי לבטל את העסקה בכפוף להוראות הדין. חברת קינדר טויס תהנייה רשאית, על פי שיקול דעתה ובכפוף להוראות הדין, לגבות מהמזמין דמי ביטול בסך 5% ממחיר המוצר ששולם ו/או 100 ש”ח חדשים – הנמוך מבניהם. מידע מלא אודות ביטול מוצרים ניתן למצוא בדף התקנון

שעות פעילות שירות לקוחות

האתר וקו ההזמנות שלנו זמין לכם בכל שעות היממה ובכל ימות השבוע למעט שבת וחג. שעות הפעילות של מוקד שירות הלקוחות 058-5293383 ימים א'-ה' 10:00-17:00 שינוי ו/או ביטול הזמנה יתאפשרו בשעות פעילות המוקד בלבד. שינוי בהזמנה יתאפשר רק עד שההזמנה תעבור לביצוע. פניות שתגענה לוואטסאפ, פייסבוק או מייל אחרי השעה 17:00 תענינה בכייף עד יום העסקים הבא ב-12:00 בצהרים.

כמה עולה משלוח?

עלות ההזמנה בבני ברק- מעל 250 חינם מתחת ל 250 עלות משלוח 20בשאר איזורי הארץ מעל 299 חינם מתחת ל299 עלות משלוח 29 שקל מוצרים חרגים [מתקנים וריהוט ומוצרי חצר וכדו'] בתעריף נפרד

תוך כמה זמן המשלוח אצלי?

המשלוח יסופק 2-6 ימי עסקים אבל אנחנו עושים הכל להגיע עוד לפני כן : ) אנחנו מגיעים לכל מקום בארץ, אבל ישנם יישובים חריגים בהם מתבצעת חלוקה רק פעם בשבוע,. גרים בחו"ל ורוצים גם קינדר טויס? אנחנו מגיעים לכל מקום בעולם באמצעות הדואר, פרטים בשירות הלקוחות

אם עשיתי משלוח ולא הייתי בבית?

במידה ותיאמו איתכם משלוח אבל לא נכחתם בבית במועד ההזמנה, תחוייבו בדמי משלוח מלאים בגין משלוח חוזר, זאת בנוסף לדמי המשלוח הראשונים בהם חויבתם. החיוב על משלוח חוזר יחול גם במידה והמשלוח המקורי היה ללא דמי משלוח או בהטבת דמי משלוח. במידה ואתם, או מישהו מטעמכם, לא נכחתם בבית בעת האספקה, המשלוח יוחזר לקינדר טויס ובאחריותכם יהיה לתאם מועד אספקה חדש. תוכלו לציין בהזמנה שניתן להשאיר את המוצרים ליד הדלת ובכך לא תהיו חייבים לנכוח במועד האספקה (ולהתרגש מהמשלוח!) כמובן שהאחריות על המוצרים תחול עליכם בבחירת אפשרות זו. שכן אין לדעת איזה שכן, שכנה או חתולה יחמדו את משלוח השווה שלכם. אם חס ושלום המשלוח לא הגיע בזמן, נפצה אתכם בגין העיכוב ותזוכו על דמי המשלוח. לא יחול זיכוי על תוכן המשלוח במקרה של עיכוב.

דילוג לתוכן