החברים שלנו נהנים מהנחות, צוברים נקודות, ומקבלים מתנות! התחברות/הצטרפות

משלוח מהיר חינם מעל 299 ₪ פרט למוצרי ריהוט

משלוח מהיר חינם מעל 299 ₪ פרט למוצרי ריהוט

בלוג

דף הבית » ציוד לגני ילדים ולבתי ספר

ציוד לגני ילדים ולבתי ספר

מה חשוב לדעת לפני רכישת ציוד לגני ילדים ולבתי ספר

ציוד לגני ילדים ולבתי ספר ניתן לחלק לחומרי יצירה ופעילות, משחקי חצר וריהוט לגן ולבית ספר. ציוד לגני ילדים ולבתי ספר של חומרי יצירה ואומנות ניתן למצוא חוברות תעסוקה לגילאים השונים, ערכות יצירה מתקדמות, צבעים מסוגים שונים, בין היתר גואש וטושים ועוד.

הקמת גן מאפס

בהקמה של גן חדש או מתחדש יש צורך לפנות למקום של הכול לגננת על מנת לבצע הצטיידות ראשונית של ציוד לגני ילדים ומעונות. מלבד ציוד לגננות של שולחנות, לוחות קיר וכיסאות צריך לרהט את שאר הגן בריהוט איכותי ובטיחותי לפעילות במטבח או בג'ימבורי באופן שישמור על הילדים בטוחים ועל הריהוט בחיים לאורך הזמן. לאופן התנהלותו של כל גן יש חשיבות לסוג ציוד לגני ילדים ומעונות שנעשה בו שימוש. אנו רוצים שההפעלות של הילדים יהיו בהתאם לצרכי הילדים, גילם ורמתם ללא חריגה מהתקציב.

משחקים וצעצועים

ישנם מספר דברים שצריך להבין בנוגע לתחום של ציוד לגננות, משחקים וחינוך יהודי. משחקים יכולים לתרום רבות לפיתוח נפש הילד מבחינה רוחנית. במהלך משחקים ניתן לעבוד על תקשורת חיובית, דרכי התמודדות עם משבר ומתח וחוויה של רווחה רוחנית.

על ערכים ואמונות

חלק מרכזי בפעילות בגן סובב סביב פינת המשחקים. יש מספר דברים לקחת בחשבון כאשר הגננת פונה עבור רכישת הכל לגננת. על משחקים בנושא יהדות לבטא את הערכים והאמונות שאנו רוצים שהילדים יספגו במהלך המשחק. יש לבחור מתוך הכל לגננת, משחקים בהם ניתן לפתח את כישורי החיים שאנו מעוניינים בהם.

ציוד משחקים וחלוקה לגילאים

את המגוון של משחקים ניתן לחלק בהתאם לגיל המיועד של כל משחק. משחקים לשנה הראשונה יהיו בדרך כלל בכיוון של, אוניברסיטה ומשטח פעילות מגודר, הליכון צורה הנדסית, טלפון פעילות, מגדל כוסות, מטוס, מכבי אש, משולש פעילות ועוד. משחקים לשנה השנייה, אוהל כדורים, בימבה ופאזלים לגיל הרך עם מוטיבים יהודיים וחינוכיים כמו עשרת המכות.

ציוד לגני ילדים ולבתי ספר בבני ברק

חנות צעצועים ב"ב, קינדר טוויס מוכרת בזכות המגוון הגדול של ציוד לגני ילדים ולבתי ספר ומשחקים המותאמים לגילאים השונים. החברה גאה במקצועיות ובשירותיות שלה כלפי הלקוחות בחנות הצעצועים ברחוב הרב לנדאו בבני ברק, כמו גם, לאלו הרוכשים באתר האינטרנט. חנות קינדר קידס מוכרת הכול לגננת מציוד יצירה ואומנות ועד ריהוט ומטבחים לגן.

השאירו תגובה

0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריקהמשך בקניות
      חישוב משלוח
      החל את הקופון

      זה הזמן להצטרף
      לפעילות הגדולה!

      הורדתם כבר את האפליקציה שלנו?
      כל שנותר לכם הוא להרשם ולהשאיר פרטים:

      דילוג לתוכן