החברים שלנו נהנים מהנחות, צוברים נקודות, ומקבלים מתנות! התחברות/הצטרפות

משלוח מהיר חינם מעל 299 ₪ פרט למוצרי ריהוט

משלוח מהיר חינם מעל 299 ₪ פרט למוצרי ריהוט

בלוג

דף הבית » משחקי תינוקות

משחקי תינוקות

מה חשוב להבין לגבי משחקי תינוקות

משחקי תינוקות נועדו לאפשר להם לגדול בכיף, ללמוד ולהתחנך, תוך כדי שימוש במגוון משחקים מרתקים וצבעוניים, כבר מגיל צעיר. למידה וחינוך הינם חשובים כבר מגיל קטן ואין דרך טובה יותר לעשות זאת, מאשר באמצעות צעצועים בטיחותיים המותאמים לגילם. חנויות הצעצועים מתחדשות כל העת, בצעצועים מקוריים חדשים, בעלי רמת עניין גבוהה מתמיד. כיום ניתן ליהנות ממגוון גדול של משחקי תינוקות במנעד מחירים רחב, שיכול להתאים לכל משפחה בישראל.

משחקים פופולריים

בין המשחקים הפופולריים כיום בישראל לתינוקות, הוא אוהל כדורים לפעוטות. האוהל מתקפל לשם פתיחה מחודשת בעת הצורך, מבלי לתפוס מקום קבוע בחלל הבית. כך התינוקות יכולים לשחק בתוך האוהל בכיף וליהנות, ממגוון גדול של כדורים צבעוניים. עוד ניתן למצוא צעצועים לתינוקות מעץ למשל, משחק יצירה להתאמת צורות ובניית מבנים. למשחק זה יש פוטנציאל לפיתוח המותאם מבחינה התפתחותית לגילם וילדים רבים, ממשיכים ליהנות ממשחק זה, גם בגילאים מתקדמים יותר. הבנייה בחלקי עץ מלא ואיכותי מאפשר יצירתיות והפעלה של הדמיון וכל משחק, יכול להפוך לעולם ומלאו עבור המשחק בו.

בטיחות במשחקים

מכיוון שפעוטות סקרנים בקשר לכל דבר בסביבתם, במיוחד כאשר מדובר על צעצועים לתינוקות בצבעים רועשים ומעניינים, חשוב שהאביזרים יהיו בטיחותיים ומותאמים לגילם. חשוב לוודא שהצבעים בהם יצרני משחקי תינוקות עשו שימוש, יהיו בטוחים עבורם וללא רעלים. יש גם לוודא שמרכיבי המשחקים אינם כוללים חפצים קטנים או חדים, על מנת שהתינוק חלילה לא ייפגע בעת הכנסתם לפה. באופן כללי מומלץ שכל משחק, כולל שימוש עם שלט צעצוע לתינוק ייעשה בסביבה מרופדת ועל הקרקע, על מנת שהפעוט לא יקבל מכה או ייפגע במידה והוא ייפול.

הזמנת משחקי תינוקות אונליין

מומלץ לגוון מידי פעם בסוגים שונים של משחקי תינוקות כך, שהם שלא ישתעממו או יאבדו עניין וילמדו דברים ומעניינים כל הזמן. אם אתם מחפשים שלט צעצוע לתינוק או כל משחק אחר המתאים לתינוקות וילדים קטנים, הגעתם למקום הנכון. חברת קינדר טויס מוכרת בזכות חנות הדגל שלה בבני ברק והיא משווקת, מגוון עצום של משחקים וצעצועים איכותיים. כאן באתר של קינדר טויס, ניתן למצוא את המוצרים הרבים, תוך פירוט בטיחותי וגילאי, על מנת לבצע רכישה מהבית. ניתן להזמין משלוח תוך ימים ספורים, הן לרכישה עצמית או לשם מתן מתנה לאחרים.

השאירו תגובה

0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריקהמשך בקניות
      חישוב משלוח
      החל את הקופון

      זה הזמן להצטרף
      לפעילות הגדולה!

      הורדתם כבר את האפליקציה שלנו?
      כל שנותר לכם הוא להרשם ולהשאיר פרטים:

      דילוג לתוכן