החברים שלנו נהנים מהנחות, צוברים נקודות, ומקבלים מתנות! התחברות/הצטרפות

משלוח מהיר חינם מעל 299 ₪ פרט למוצרי ריהוט

משלוח מהיר חינם מעל 299 ₪ פרט למוצרי ריהוט

בלוג

דף הבית » משחקים לגני ילדים

משחקים לגני ילדים

משחקים לגני ילדים מעצבים את דור העתיד 

מה בעצם מעצב את הדור הבא? בתחילת דרכו של התינוק, הוא נמצא בעיקר עם ההורים והמשפחה הקרובה, בזכותם הוא רוכש כלים ראשוניים כאלו ואחרים, בהתאם לגילו שלו. לאחר תקופת זמן של בין שלושה חודשים ועד שנה (לרוב), תלוי במסוגלות של ההורים, ההורים שולחים את הילד\ה שלהם למעון\גן ובעצם מפקידים בידם של אנשי מקצוע את הילד שלהם למספר שעות. הגן בעצם מהווה מסגרת עבור הילד ונועד כדי להעניק לו כלים שישמשו אותו בהמשך דרכו. 

איזה סוג של כלים? 

במילים אחרות, פיתוח מיומנויות. הגן מעניק לילד מיומנויות: למידה, הקשורות בתקשורת, פיזיות, שיתוף פעולה ועוד רבים נוספים. משום שבגני ילדים יש מספר רב של ילדים, שנמצאים בשלבי התפתחות שונים והם עצמם כמובן, אינם זהים, חשוב שלגן יהיה ציוד ומשחקים רבים ומגוונים, ששייכים לפיתוח המיומנות השונות. אז מה בעצם חשוב לדעת בעת רכישת ציוד לגני ילדים או לכל מוסד חינוכי כזה או אחר? 

משחקים לגני ילדים – חשוב לדעת 

מלבד ציוד לגני ילדים לימודי, ישנם גם משחקים לגני ילדים שמשתמשים בהם בהפסקה לצורך הדוגמא, שהם לא פחות חשובים. מגיל מסויים הילדים מקבלים "זמן חופשי", בכדי לרכוש מעט עצמאות (במידה ובהשגחה כמובן) ונותנים להם הזדמנות לבנות אינטרקציה אחד עם השני ובעצם להכיר חברים. גם לזמן הפנאי של הילדים יש משמעות, משחקים לגני ילדים מגוונים ואיכותיים, הם הכרחיים כדי לחדד את המיומניות של הילדים. משום שמדובר בקשת רחבה של ילדים, בשלבים שונים, כדאי למצוא חברה שיש לה מלאי מגוון של משחקים או ציוד לגני ילדים ולנסות ולקבל הצעת מחיר עבור כמות ובכך לקבל מחיר טוב וציוד מגוון. (חומרי אומנות ויצירה, משחקי חצר, משחקים קבוצתיים, משחקים שמפתחים יכולות חשיבה, משחקי יחיד, בובות ורבים נוספים).  

קינדר טויס – עולם שלם של חוויות ומשחקים לילדים 

מחפשים ציוד או משחקים לגני ילדים? בואו לחוות את המשחק! חנות צעצועים, בחרו את המשחק שלכם לפי:, קטגוריות, מיומנות, מותג, גיל ואו מגדר. אנו מזמינים אתכם לעיין בשאר האתר שלנו, להסתכל על המוצרים שאנו מציעים. למידע נוסף, השאירו את הפרטים שלכם מטה, או שפשוט תדברו איתנו! 058-5293383, מחכים לשמוע מכם.

השאירו תגובה

0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריקהמשך בקניות
      חישוב משלוח
      החל את הקופון

      זה הזמן להצטרף
      לפעילות הגדולה!

      הורדתם כבר את האפליקציה שלנו?
      כל שנותר לכם הוא להרשם ולהשאיר פרטים:

      דילוג לתוכן