החברים שלנו נהנים מהנחות, צוברים נקודות, ומקבלים מתנות! התחברות/הצטרפות

משלוח מהיר חינם מעל 299 ₪ פרט למוצרי ריהוט

משלוח מהיר חינם מעל 299 ₪ פרט למוצרי ריהוט

בלוג

דף הבית » משחקים יהודיים לילדים

משחקים יהודיים לילדים

מחפשים משחקים יהודיים לילדים?  הגעתם למקום הנכון!

מחפשים משחקים לילדים הכוללים ערכי יהדות? מחפשים משחק בית המקדש או משחק אותיות לילדים? חברת קינדר טויס מציגה- שלל משחקי יהדות לילדים בכל הגילאים, מפאזל 10 המכות למשחק הקרב על המקדש ועוד!

ספרו לי עוד!

חברת קינדר טויס פועלת כבר כמה שנים במטרה אחת ברורה- לספק לקהל ההורים והמשפחות משחקים איכותיים בעלי ערך מוסף לילדים בשלל הגילאים. יוצרי החברה, כולם מתחום החינוך והמשפחה, פועלים יום וליל בכדי להביא עד אליכם את המשחקים החדישים והמיוחדים ביותר בשוק, במחירים שתוכלו להרשות לעצמכם ובסגנונות שעוד לא הכרתם. בין אם אתם מחפשים משחקים יצירתיים לתינוק לפני גיל שנה ובין אם לילדי גן ובית ספר, חברת קינדר טויס מאגדת עבורכם שלל משחקים מיוחדים שלא תרצו לפספס!

משחקים יהודיים לילדים

בחברתנו, תוכלו למצוא קטגוריות רבות העוסקות בתחום היהדות ומאפשרות לכם לבחור מגוון משחקים שונים היסיעו לילדיכם ללמוד עוד אודות דתם. תוכלו למצוא פאזל 10 המכות, היעשיר את ילדיכם לקראת חג הפסח במידע חשוב בצורה חווייתית, תוכלו ללמד אותם על האותיות במשחק אותיות חוויתי, לשחק במשחק בית המקדש ואף להפוך את חווית הלימוד למהנה וכיפית הרבה יותר עם משחק הקרב על בית המקדש שיאתגר וירגש כל ילד ממש. תוכלו לשוטט באתר ולבחור לפי גיל ועניין את המשחקים המעניינים אתכם. תוכלו ללמד ולהעשיר את ילדיכם במידע חשוב אודות דתם בצורה חווייתית ומהנה שעוד לא הכרתם! לימוד יהדות יכול להיות חוויה מיוחדת וזכורה לטובה עבור ילדיכם בבחירת המשחק הנכון, המציג את הנלמד בצורה כיפית שילדים ייהנו לשחק!

כל שתחפשו במקום אחד!

באתרנו החדש, תוכלו למצוא ממש כל שתחפשו! ממידע אודותינו, אודות יוצרי החברה, הסיפור שלה ועוד, למשחקים שונים לפי קטגוריות וגילאים ומאמרים בנושא. תוכלו להביט, לבחור ולהזמין את המשחק הבא שילדיכם יתמכרו אליו! משחקים יהודיים לילדים יכולי להוות חוויה של ממש עבור כל ילד וילדה בבחירת המשחק הנכון! אנחנו מזמינים אתכם להציץ באתרנו עוד היום, להתרשם ולבחור את המשחקים המהנים ביותר עבור ילדיכם! תוכלו לבחור ממגוון רחב של משחקים שהותאמו באופן אישי אחרי בדיקה מוקפדת לילדים בגילאים שונים! ילדיכם יוכלו ללמוד עוד בצורה כיפית שתשאיר להם טעם מתוק של עוד!

השאירו תגובה

0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריקהמשך בקניות
      חישוב משלוח
      החל את הקופון
      דילוג לתוכן