החברים שלנו נהנים מהנחות, צוברים נקודות, ומקבלים מתנות! התחברות/הצטרפות

משלוח מהיר חינם מעל 299 ₪ פרט למוצרי ריהוט

משלוח מהיר חינם מעל 299 ₪ פרט למוצרי ריהוט

בלוג

דף הבית » כל מה שרציתם לדעת על קניות לחזרה לבית הספר

כל מה שרציתם לדעת על קניות לחזרה לבית הספר

כל מה שרציתם לדעת על קניות לחזרה לבית הספר

קבלו 10 טיפים לתכנון קניית ציוד לחזרה לבית הספר חכמה וחסכונית:

  1. בנו רשימה חכמה לציוד לבית הספר – קחו את הרשימה שמספק בית הספר והפעילו שיקול דעת. החליטו מה מתוך הרשימה אתם באמת סבורים שיש לרכוש.
  2. בדקו עם הילדים מה חשוב להם – נהלו שיחה עם הילדים לפני היציאה לחנות. הקשיבו לרצונותיהם ולחלומותיהם. דונו עימם במגבלות תקציב, הפרידו בין צריך ורוצה והקצו להם מסגרת לדברים שהם רוצים, למשל 2 מחברות מקושטות.
  3. בדקו מלאי קיים – בדקו מה נשאר בבית משנים קודמות ומה ניתן להעביר מאח אחד לאחר. הורידו מהרשימה את מה שכבר יש לכם.
  4. ילקוטים כל שלוש שנים זאת אופציה גם – מי אמר שצריך לקנות ילקוט חדש כל שנה? ילקוטים רבים נראים כמו חדשים לאחר כביסה. דברו עם הילדים וקבעו כללים ביתיים לתדירות רכישת ילקוט חדש.
  5. פצלו את הקנייה – זהו מהם המוצרים המוזלים  וקנו רק אותם. בדקו לפני רכישת  ילקוט וקלמר – אולי בנפרד משאר הקניה, שתי הוצאות אלו גבוהות יחסית ואם תחסכו בהן תחסכו סכום משמעותי בכלל הרכישה.כל מה שרציתם לדעת על קניות לחזרה לבית הספר
  6. עדיף בלי הילדים – יהיה לכם קשה להשלים קנייה ולעמוד בפיתויים כשהילדים עמכם בחנות. אם הילד רוצה לבחור את הילקוט לעצמו קחו אותו למשימה מוגדרת, את שאר הציוד רכשו לבדכם.
  7. המוצרים הלא ממותגים והזולים יותר נמצאים בדרך כלל בירכתי החנות, או תלויים נמוך מאוד או גבוה מאוד. כמה צעדים ומאמץ קל עשויים לחסוך לכם הרבה כסף.
  8. למרות המבצעים, אין צורך לקנות ציוד בכמויות גדולות לכל השנה. בהחלט ניתן להסתפק בכמות שתשמש אותנו לתחילת השנה ובהמשך להשלים ציוד על פי צורך.
  9. בקבוקי מים וקופסאות אוכל – האם הילדים שלכם שייכים לקבוצת הילדים ששומרת על הציוד או שכל יום נעלם להם הבקבוק וקופסת האוכל לא חוזרת? במידה והם שייכים לסוג השני, ותרו על רכישת בקבוקים וקופסאות, זאת ממש זריקתו של כסף יקר לפח.
  10. ארגנו בבית מקום לציוד שרכשתם – סדרו את המלאי במקום שהקצתם לכך בבית. כשהציוד מסודר תדעו בדיוק מה יש לכם ומה צריך להשלים בהמשך השנה.

השאירו תגובה

0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריקהמשך בקניות
      חישוב משלוח
      החל את הקופון

      זה הזמן להצטרף
      לפעילות הגדולה!

      הורדתם כבר את האפליקציה שלנו?
      כל שנותר לכם הוא להרשם ולהשאיר פרטים:

      דילוג לתוכן