החברים שלנו נהנים מהנחות, צוברים נקודות, ומקבלים מתנות! התחברות/הצטרפות

משלוח מהיר חינם מעל 299 ₪ פרט למוצרי ריהוט

משלוח מהיר חינם מעל 299 ₪ פרט למוצרי ריהוט

בלוג

דף הבית » חנות צעצועים בני ברק

חנות צעצועים בני ברק

כל מה שחשוב לדעת לגבי חנות צעצועים בני ברק

ישנם מספר דברים שצריך להבין על חנות צעצועים בני ברק והתחום של משחקים יהודיים. משחקים יכולים לתרום רבות לפיתוח נפש הילד מבחינה רוחנית. משחקים וצעצועים יכולים להביא לליכוד חברתי ולתרום לבניית הקשר המשפחתי מתוך זמן של תחרות, הנאה ופיתוח הערכה וחיבה זה לזה. במהלך משחקים יהדות ניתן לעבוד על תקשורת חיובית, דרכי התמודדות עם משבר ומתח וחוויה של רווחה רוחנית. חנות צעצועים בני ברק יודעת למכור רק את הצעצועים והמשחקים המתאימים לערכים היהודיים.

על ערכים ואמונות

על משחקים בנושא יהדות לבטא את הערכים והאמונות שאנו רוצים שהילדים יספגו במהלך המשחק. המשחקים יכולים אף לעודד את המחויבות של ילד לרעהו ולעזור בפיתוח של חוש האחריות כלפי האחר. יש לבחור משחקי יהדות בהם ניתן לפתח את כישורי החיים שאנו מעוניינים בהם.

טריוויה ושיחה משפחתית

כידוע לכל, הקשר הבין דורי חשוב מאוד מבחינה חינוכית וערכית. משחק טריוויה יהדות שמשתף את ההורים והסבים יחד עם הילדים, יכול לתרום רבות לחוויית הליכוד המשפחתי. בכל פעם שהמשפחה נפגשת סביב משחק טריוויה יהדות, הקשר המשפחתי נבנה ומתחזק.

שנה ראשונה ושנייה

את המגוון של משחקים בנושא יהדות ניתן לחלק בהתאם לגיל המיועד של כל משחק. משחקים לשנה הראשונה יהיו בדרך כלל, אוניברסיטה ומשטח פעילות מגודר, הליכון צורה הנדסית ועוד. משחקים לשנה השנייה, אוהל כדורים, בימבה ופאזלים לגיל הרך עם מוטיבים יהודיים וחינוכיים כמו עשרת המכות.

על הפלימוביל היהודי

לגילאים מעט גדולים יותר, משחק בנושא יהדות פופולרי במיוחד הוא הפליימוביל היהודי. המשחק מפתח את הדמיון בתוך עולם הערכים היהודי ומאפשר שעות של משחק וחוויה. חלקי המשחק עשויים מחומרים עמידים ואיכותיים וניתן לחבר את האביזרים, חלקים ודמויות מתוך סטים שונים ומגוונים. דוגמאות משחק בנושא יהדות בגרסת פפליימוביל הן אימא של שבת, אפיית חלות, ילד וספר תורה, מסיבת חנוכה ועוד.

חנות צעצועים בני ברק מקצועית, איכותית וזולה

חנות צעצועים ב"ב, קינדר טוויס מוכרת בזכות המגוון הגדול של משחקים המותאמים לגילאים השונים. החברה גאה במקצועיות ובשירותיות שלה כלפי הלקוחות חנות צעצועים בני ברק הרב לנדאו כמו גם לאלו הרוכשים באתר האינטרנט. חנות צעצועים בני ברק הרב לנדאו, קינדר קידס מוכרת בנוסף גם ציוד יצירה ואומנות איכותיים לגננות וגני ילדים.

השאירו תגובה

0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריקהמשך בקניות
      חישוב משלוח
      החל את הקופון
      דילוג לתוכן