החברים שלנו נהנים מהנחות, צוברים נקודות, ומקבלים מתנות! התחברות/הצטרפות

משלוח מהיר חינם מעל 299 ₪ פרט למוצרי ריהוט

משלוח מהיר חינם מעל 299 ₪ פרט למוצרי ריהוט

בלוג

דף הבית » הרכבת פאזלים – כל היתרונות

הרכבת פאזלים – כל היתרונות

הרכבת פאזלים היא תחביב נפוץ ופופולרי שמתאים למגוון רחב של אנשים וגילאים וכלל לא שמור אך ורק לילדים. מעבר לשעות רבות של הנאה, כיף ואתגר – הרכבת פאזל יכולה לסייע בפיתוח מיומנויות וכישורים חשובים מאד, זאת בכל גיל, גם עבור המבוגרים. ישנם לא מעט אנשים שפשוט לא יכולים לוותר על הרכבת פאזל עם מאות או אפילו אלפי חלקים ולכן מיד כשיסיימו את הפאזל שיש להם – יחפשו ללא היסוס פאזל נוסף להתחיל. אלה רואים בהרכבת פאזל אתגר, כיף גדול וכמובן שתחושת הסיפוק העצמי מעמידה באתגר וסיום ההרכבה של פאזל גדול – היא לא פחות מעצומה ומדהימה. עם תמריץ שכזה – מיד מחפשים את הפאזל הבא להתחיל וברוב המקרים הוא יהיה כזה שמורכב מהרבה יותר חלקים מאשר הפאזל שהסתיים.

היתרונות בהרכבת פאזלים

על מנת להרכיב פאזל כמו שצריך חשוב שתהיינה כמה תכונות חשובות – סבלנות אין קץ, ריכוז, תפיסה מרחבית וכמובן שאפתנות. כאשר כבר עסוקים בחיפוש אחר החלקים הנכונים חשוב מאד להיות מרוכזים ולשים לב לכל חלק וחלק, צריך דמיון מפותח במיוחד אשר בעזרתו אפשר בקלות רבה יותר להבין האם חלק זה או אחר מתאים במקום זה או אחר, חשובה יכולת האבחנה הדקה בין גוונים של צבעים שונים וכמובן זיהוי החלק עצמו – האזורים הבולטים בו, למשל, והיכן הם עשויים להתאים. חשוב מאד שמי שמרכיב פאזלים שיש בהם הרבה חלקים יהיה בעל ראייה מרחבית שתסייע לו להבין איזה חלק עליו לחפש עבור כל מקום פנוי וכמובן שגם תושייה יכולה להיות תכונה מועילה בהחלט, שבעזרתה אפשר יהיה לחשוב על רעיונות לסידור ומיון החלקים השונים כך שאפשר יהיה לדעת איפה כל חלק אמור להימצא כאשר מגיע התור של אותו האזור בפאזל.

הרכבת פאזלים – יתרונות חברתיים

הרכבה של פאזל היא זמן איכות. גם אם אדם מסוים, ללא קשר לגיל שלו מרכיב פאזל לבד, יש לו זמן איכות עם עצמו, זמן שהערך שלו לא יסולא בפז. זמן של מחשבות, של קבלת החלטות, של ניקוי הלך הרוח והמחשבה ואוורור של הנפש והרגש. הרכבת פאזל משפחתית או עם חברים היא זמן של בילוי אמיתי, של שיתוף פעולה, של התייעצות וכמובן של צחוק והנאה. כאשר מצרפים להרכבת הפאזל כיבוד ו/ או שתייה – מתקבל בילוי אמיתי של חברים שהשהות המשותפת נעימה להם, כאלה שמרגישים בנוח האחד עם השני וכמובן – רוצים להצליח ביחד. לא תהיה תחושת סיפוק טובה יותר מזו הקבוצתית אשר בזכותה הצליחה קבוצת אנשים לעמוד באתגר של הרכבת הרכבת הפאזל הגדול  שמכיל הרבה מאד חלקים וכמובן שלכל אחד מהמשתתפים הייתה התרומה שלו ובזכותו אפשר היה להתקדם ולהצליח. כאשר פעילות משלבת בין כישורים חברתיים לבין שיפור יכולות פיזיות – אין ספק שהיא תהיה מוצלחת ומהנה!

ילדים ומבוגרים כאחד נהנים להרכיב פאזלים שמפעילים קצת את הראש, מספקים מעט זמן איכות ושקט, או מהווים פעילות מהנה לילדים ולנכדים, שמאפשרת למבוגרים לנוח לכמה דקות. בניגוד לפאזלים רגילים, מהם יש לנו מבחר מצומצם ותמיד צריך לסדר את הבאלגן שהילדים משאירים, באתר של קינדר טויס  תמצאו מאות פאזלים בדרגות קושי שונות, החל מ-12 חלקים ועד ליותר מ-500 חלקים. סיימתם פאזל אחד? לא נורא, יש עוד הרבה אחרים לקניה ישירה

השאירו תגובה

0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריקהמשך בקניות
      חישוב משלוח
      החל את הקופון
      דילוג לתוכן