החברים שלנו נהנים מהנחות, צוברים נקודות, ומקבלים מתנות! התחברות/הצטרפות

משלוח מהיר חינם מעל 299 ₪ פרט למוצרי ריהוט

משלוח מהיר חינם מעל 299 ₪ פרט למוצרי ריהוט

בלוג

דף הבית » פליימוביל – כל מה שרציתם לדעת למה זה המשחק הכי מבוקש

פליימוביל – כל מה שרציתם לדעת למה זה המשחק הכי מבוקש

המשחק הפופולארי "פליימוביל", שניתן למצוא בכל חנות צעצועים לילדים, הוא משחק המבוסס על דמיון. כל ערכה של פליימוביל מכילה שלל פריטים מעולמות תוכן שונים, בהם דמויות אנושיות, דמויות בדיוניות וחיות, אביזרים, תפאורות ומבנים מגוונים. "פליימוביל" מאפשר לילדים לבנות סצנות וסיפורים שלמים באמצעות הפריטים השונים ולהפליג על כנפי הדמיון.

המשחק הומצא בתחילת שנות ה-70 בחברה הגרמנית "ברנדשטטר". הנס בק, אחד מעובדי החברה, עסק במקור בבניית דגמי מטוסים. בשנת 1971 הוא התבקש ליצור צעצוע שיתאים לילדים, ולאחר מספר שנים במהלכן חקר את הנושא, הצליח לייצר בובת צעצוע המתאימה לילדים שניתן לסובב את הראש והגפיים שלה. בשנת 1974 הוצגו עולמות הקונספט הראשונים, שהיו "עובדי בניין", "המערב הפרוע" ו"האבירים". מאז, הפך "פליימוביל" לאחד ממשחקי הילדים הידועים בעולם.

מה סוד ההצלחה?

למה דווקא פליימוביל , מבין כל המשחקים הדומים לו, הצליח כל כך? סוד ההצלחה של "פליימוביל" נעוץ כנראה במגוון האינסופי שהוא מציע. במשחק "פליימוביל" הילדים יכולים להיות פיראט ופיראטית, נסיך ונסיכה, שודד ושוטרת, בני משפחה. המשחק מאפשר לילדים להיות מה שהם רק רוצים ולבנות סיפור חדש, עולם חדש בכל משחק. תשומת הלב הרבה שהושקעה בעיצוב הדמויות ניכרת וגורמת להן להיראות ריאליסטיות ואיכותיות. הפריטים השונים, האביזרים והמבנים מגוונים ומושקעים עד הפרטים הקטנים ביותר, ומאפשרים לילדים לגלות את הערכה שלפניהם בהתלהבות בכל פעם מחדש, ולראות בכל פעם משהו קצת אחר. הגיוון האינסופי במשחק מהווה אלטרנטיבה מצוינת לטכנולוגיה, גם בשנים אלה בהם היא מצויה בכל בית. "פליימוביל" מצליח עדיין להעסיק ילדים במשך שעות רבות.

"פליימוביל" הוא גם משחק חברתי להפליא. הוא מעניק לילדים הזדמנות לשוחח עם חבריהם – לבנות עולם משותף, להעלות רעיונות, להגדיר לעולם כללים ולספר ביחד סיפורים. המשחק מלמד את הילדים לשחק ביחד ולשתף פעולה. אין מנצחים ומפסידים, יש רק קבלת החלטות משותפת שמטרתה הנאה הדדית וגירוי הדדי של בלוטות הדמיון.

עולמות הקונספט של פליימוביל

ניתן למצוא את המשחק "פליימוביל"  לילדים בערכות. כל ערכה מכילה מגוון פריטים שתואמים עולם תוכן מסוים, מה שמאפשר לכם ההורים לבחור את המשחקים המסוימים שמתאימים לעולמות התוכן שהילדים מתעניינים בהם במיוחד. המגוון הרחב מעניק לכל ילד הזדמנות למצוא ערכה שמתאימה לו ולתחומי העניין שלו, ותהיו בטוחים – כל ילד יוכל למצוא את משחק  שאליו הוא מתחבר.

כך למשל, עבור ילדים החובבים כלי תחבורה, תוכלו למצוא " מטוס או סירת מירוץ. ילדים החובבים אקסטרים ודאי ייהנו לשחק  משטרה, רכב תקיפה של סוכנים מיוחדים או יחידת חילוץ והצלה, שיספקו להם קרקע פורייה למשחקי דמיון בהם הם הגיבורים המצילים את המצב.

פליימוביל הפך להיות משחק פופולרי אותו ניתן למצוא בכל חנות צעצועים כבר מהשנה הראשונה בה יצא לשוק. בין הסיבות אשר הפכו אותו למשחק כל כך מבוקש נמצאות אלו הבאות:

  • עמידות:

    המשחק איכותי ולכן עמיד ביותר. לעומת משחקים אחרים אשר מיוצרים בזול ולכן אינם שורדים לאורך השנים, פליימוביל מגלה רמת שרידות גבוהה. כך הדמויות והאביזרים של המשחק שורדים למשך זמן רב מה שהופך אותו אידיאלי הן לילדים אשר יכולים לשחק בו לאורך השנים והן עבור אספנים שונים.

  • ערך מוסף:

    מלבד משחק נטו לפליימוביל יש ערך חינוכי רב. מקוטלגים ומסווגים לפי נושאים שונים ומגוונים ודרך המשחק בהם הילדים יכולים ללמוד על עולמות תוכן רבים כמו למשל על עולם החיות או על יחידות חילוץ והצלה וכן הלאה.

  • מגוון אביזרים:

    משחקי  מגיעים עם אביזרים רבים ומתחלפים כך שניתן לשלב בין קופסאות המשחק השונות ואין גבול לאפשרויות המוצעות. האביזרים הרבים הם שנותנים גם ערך בידורי למשחק וגורמים לילדים להישאר מרותקים אליו למשך זמן רב.

  • מחשבה על הפרטים הקטנים:

    אחד המאפיינים הבולטים  הוא הדגש אשר מושם על כל הפרטים ולו הקטנים ביותר. העובדה כי קופסאות המשחק של המותג מגיעות עם אביזרים שנראים ריאליסטיים להפליא היא שמייחדת את פליימוביל מהרבה יצרנים של משחקי הרכבה דומים.

הסוגים השונים של משחקי פליימוביל

בחנות צעצועים ניתן למצוא סוגים שונים של משחקי פליימוביל העונים על כל סגנון או העדפה. ישנן קופסאות קטנות הכוללות דמויות עם אביזרים נלווים, ישנן קופסאות של כלי רכב מסוגים שונים,  אשר כוללות ערים או תרחישים וישנן קופסאות בינוניות אשר כוללות דמויות ואביזרים מתאימים ומשלימים לערים האמורים. כדי למצוא את משחקי הפליימוביל המתאימים ביותר לתחומי העניין של הילדים שלכם,

 

השאירו תגובה

0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריקהמשך בקניות
      חישוב משלוח
      החל את הקופון

      זה הזמן להצטרף
      לפעילות הגדולה!

      הורדתם כבר את האפליקציה שלנו?
      כל שנותר לכם הוא להרשם ולהשאיר פרטים:

      דילוג לתוכן